Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toiveet ulkonäöstä

Vierailija
05.03.2020 |

Seurustelen ihana miehen kanssa, mutta ystäväni ei tykkää kun hän tekee toiveita ulkonäköni suhteen. Minua ei itseäni haittaa, sillä miehellä on todella hyvä maku, seuraa muotia ja trendejä. Itse en oikein osaa sanoa vaatteista tai hiusmalleista juuta eikä jaata, niin kiva vain että joku auttaa.

Kaverit kuitenkin ovat sitä mieltä että mies kontrolloi ja yrittää muuttaa minua. Omasta mielestä vain muutun omasta toiveestani, en miehen! Tämä rassaa kaverisuhteitamme todella paljon.

Kanssasisaria? Miten selittää ystäville, ettei ntr ole kyse muusta kun muotitietoisesta poikaystävästä?!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håkan? Etsi nyt normaali mies eikä mitään muotipelleä.

Vierailija
2/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin kaverisi. Pian olet tahdoton mollamaija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa muotitietoinen poikaystava, ja on ihan mielettoman ihanaa menna hanen kanssaan shoppailemaan, kun voi vaan tyyliin seista pukukopissa ja han tuo mulle vaatteita :D Ei tarvitse enaa pahkailla oman mukavuusalueen ulkopuolella miettien, sopiiko jonkuntyyppinen vaate mulle vai ei, kun voi vaan luottaa miehen muotitietouteen. (Han on viela milleniaali ja mina vanhempaa sukupolvea, eli tulee trendipaivitys samalla :D) 

Tehdaan toki samaa myos toisin pain, eli mies pukukopissa ja mina vien hanelle vaatteita. 

On muuten eka poikaystava, jonka kanssa shoppailu on oikeasti kivaa! 

Kontrollointi on sitten asia erikseen, siina vaiheessa tulee kieltaminen mukaan. Meidan suhteessa tuota ei esiinny. 

Vierailija
4/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kavereiden mielestä homma on mennyt överiksi, niin se on mennyt.

Vierailija
5/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla on kanssa muotitietoinen poikaystava, ja on ihan mielettoman ihanaa menna hanen kanssaan shoppailemaan, kun voi vaan tyyliin seista pukukopissa ja han tuo mulle vaatteita :D Ei tarvitse enaa pahkailla oman mukavuusalueen ulkopuolella miettien, sopiiko jonkuntyyppinen vaate mulle vai ei, kun voi vaan luottaa miehen muotitietouteen. (Han on viela milleniaali ja mina vanhempaa sukupolvea, eli tulee trendipaivitys samalla :D) 

Tehdaan toki samaa myos toisin pain, eli mies pukukopissa ja mina vien hanelle vaatteita. 

Kontrollointi on sitten asia erikseen, siina vaiheessa tulee kieltaminen mukaan. Meidan suhteessa tuota ei esiinny. 

Onko teillä muita tekemistä kuin shoppailu? Itsellä ainakin jutut loppuisivat tuollaisen neidin kanssa nopeasti.

Vierailija
6/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma, että et kelpaa miehelle sellaisena kuin olet, vaan mies on pinnallinen ja haluaa tehdä sinusta jonkun tuotteen itselleen. Ei ole hyvä asia. Hyvä asia on siellä sisällä ihmisessä esim. keskustelut, hellyys, aidot hymyt jne.  Saatko mieheltäsi niitä, vai oletko hänelle joku hänen muokkaamansa statussymboli?

Vierailija
7/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Onko teillä muita tekemistä kuin shoppailu? Itsellä ainakin jutut loppuisivat tuollaisen neidin kanssa nopeasti.

No eihan me nyt kayda shoppailemassa kuin ehka kerran kahdessa kuussa, eli toki on. :D

Sun mielesta "neiti", mun mielesta trenditietoinen ja komea mies, joka kaantaa naisten paita missa tahansa ollaankin. Eihan nyt se, etta pitaa edes vahan huolta ulkonaostaan, tarkoita etta on jotenkin vahemman mies. 

Niin - ellei sitten ole tottunut semmoiseen p*skanhajuiseen turjakkeeseen, joka kay kerran vuodessa parturissa ja uusien vaatteiden ostamisen kriteerina on etta vanhat kuluu puhki.

Olen itsekin huoliteltu ja tykkaan nayttaa naiselliselta, eli on kiva etta mieskin pitaa huolta ulkonaostaan. 

Vierailija
8/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä homma, että et kelpaa miehelle sellaisena kuin olet, vaan mies on pinnallinen ja haluaa tehdä sinusta jonkun tuotteen itselleen. Ei ole hyvä asia. Hyvä asia on siellä sisällä ihmisessä esim. keskustelut, hellyys, aidot hymyt jne.  Saatko mieheltäsi niitä, vai oletko hänelle joku hänen muokkaamansa statussymboli?

Ei hän minusta statussymbolia saa, sen verran tavis olen😁 Eikä kyllä käyttäydy silleen ollenkaan. Saan hellyyttä ja rakkautta ja kutsuu kauniiksi vaikka olisin kotona meikittömänä ja pieruverkkareissa. Ei hän minua joka päivä pynttää ja oue kuin nukkea, kunhan antaa ideoita ja vinkkejä mistä voisin tykätä. Ei hän koskaan ole kieltänyt minua pukeutumasta eri tavalla tai käyttäydy erilailla jos en laita itseäni hänen toivomalla tavalla.

Ap

Vierailija
9/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kavereiden mielestä homma on mennyt överiksi, niin se on mennyt.

Oletan ongelman olevan se, että suurin osa ystävistäni ovat aika vahvasti uskonnollisia ja näkevät kaiken muotiin liittyvän hömppönä ja koreiluna. Heidän mielestä tahraan maineeni yhteisössämme kun annan itseni muuttua miehen takia.

Ap

Vierailija
10/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista touhua trenditietoisuus jne.... Ajaton itsellä sopiva tyyli on paras.

Vierailija
11/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et anna miehen määrätä itsellesi ankkahuulia tai muovitissejä, niin tuo on harmitonta toistaiseksi.

Vierailija
12/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naispuoleisista ihmisistä saattaa kärsiä tietämättään niin sanotusta "aikuinen nainen"- syndroomasta.

Tämä syndrooma saattaa nostaa päätään parisuhteessa ja sen takana on loputon tarve vahvistaa ja varmistaa sitä ajatusta että ei ole menettämässä omaa identiteettiäni parisuhteessa. Jos syndrooma pääsee valloilleen, ei kumppanin kanssa pysty enää sopimaan parisuhteeseen kuuluvista asioista. 

Erityisesti asia voi kärjistyä kun on kyse asioista joissa ylitetään normaalit sukupuoliroolit. Saako mies sanoa mitään sisustukseen tai hui-kauheaa, naisen pukeutumiseen liittyen. Ja tietysti sama toimii toisin päin. Onko miespuolinen kumppanisi liian äijä? Ei suostu käymään parturissa kun häät tai hautajaiset luvassa vaikka kuinka ehdottelisit? Entä jos ehdotat miehellesi että seuraava auto voisi olla automaattivaihteinen hybridi?

Parisuhde nyt vaan on kompromissien hakemista niissä rajoissa jotka kyseisessä parisuhteessa sovitaan, sanallisesti tai sanattomasti. Jos alkaa tuntua siltä että oma identiteetti katoaa, niin voi ottaa Ritolat tai sitten voi miettiä että kuinka tärkeää se oma identiteetti on juuri tässä asiassa. Onko sillä merkitystä jos kumppanin mieliksi pitää välillä sitä sinistä paitaa vaikka se ei oma lemppari olekaan.

Vierailija
13/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et anna miehen määrätä itsellesi ankkahuulia tai muovitissejä, niin tuo on harmitonta toistaiseksi.

Haha kuu ei todellakaan! Ensinnäkin hän ei koskaan pyytäisi minua tekemään mitään keholleni tai muuttamaan mitään tuollaista, toiseksi en missään nimessä suostuisi siihen!!

Ja tosiaan hän ei ole pukemassa minua minihameisiin ja avonaisiin paitoihin muutenkaan. Esimerkiksi viime kerralla hän keksi, että voisin näyttää tosi kivalta mustassa poolopaidassa ja hänen farkuissaan, jotka olisivat minulle sopivan lökät😁 En olisi ikinä itse keksinyt, mutta pidin kokonaisuudesta tosi paljon!

Normaalisti ennen poikaystävääni pukeuduin lähinnä farkkuihin ja huppareihin.

Vierailija
14/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että heti ensimmäiseksi nousee niskakarvat pystyyn kun miettii sitä että poikkis kontrolloi pukeutumista, mutta ei noiden kommenteiden perusteella nyt ole mistään dramaattisesta kyse.

Miten tuo kavereiden uskonnollisuus liittyy heidön paheksuntaan? Mietin siis jos vaatteet eivät ole paljastavia?

Vierailija
15/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosia pikkupiruja naisten kaverit monesti ovat, joten on aina parempi jos naisella on vain vähän hyviä ystäviä. Baareissa esimerkiksi nämä vain sörkkivät ja hämmentävät pakkaa, eikä lopputuloksena kukaan enää pariudu, kun miehen pitäisi vakuuttaa koko perkeleen katras. Ennen riitti kun vakuutti puolittain yhden.

Mitä taas naisten tyylitajuun tulee, niin onhan se pääosin geneerisen tylsää. Myös niillä jotka siihen rahallisesti panostavat. Joten olisit vain tyytyväinen, jos olet löytänyt todellisen tyyliniekan. Useampi nainen on ollut mielissään kanssani, kun on saanut kepeitä vinkkejä ja ehdotuksia tyyliin liittyen. Siinä ei ole mitään alistamista tai pakottamista, mutta mammojen psykoosit eivät tietenkään yllätä.

Vierailija
16/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että heti ensimmäiseksi nousee niskakarvat pystyyn kun miettii sitä että poikkis kontrolloi pukeutumista, mutta ei noiden kommenteiden perusteella nyt ole mistään dramaattisesta kyse.

Miten tuo kavereiden uskonnollisuus liittyy heidön paheksuntaan? Mietin siis jos vaatteet eivät ole paljastavia?

Heidän mielestä esim meikin käyttäminen on turhaa koreilua, yhteisössämme muutenkin suurin osa pukeutuu todella vaatimattomasti ja luonnollisesti, naisilla on pitkät hiukset. Poikaystävän innoittamana kokeilin long bobia ja rakastuin!! Tämä on heistä outoa koska näytän kuulemma "uraohjukselta".

Ap

Vierailija
17/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lestaystävä närkästyi, pitääkö huolestua"-ketju taas kerran.

Vastaus: ei pidä. Poikaystävääsi enemmän olisin huolissani siitä että ympärilläni on liuta lestoja selittämässä minulle mikä on synti ja mikä häpeä.

Vierailija
18/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni viuhtoo kädet rintakehän korkeudella L-asennossa (kädet väärinpäin L-muodossa) ja osoittelee nopeasti vaateliikkeessä vaatteita mitä minun pitäisi sovitella. Sipsuttelee sitten eteenpäin narisee muodin uusimmista tuulista.

Myöhemmin kotona olen tyytyväinen mieheni muotitietoisuudesta ja kuunnellaan metallia, juodaan kaljaa ja syödään sipsejä.

Vierailija
19/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No eihan me nyt kayda shoppailemassa kuin ehka kerran kahdessa kuussa, eli toki on. :D

Sun mielesta "neiti", mun mielesta trenditietoinen ja komea mies, joka kaantaa naisten paita missa tahansa ollaankin. Eihan nyt se, etta pitaa edes vahan huolta ulkonaostaan, tarkoita etta on jotenkin vahemman mies. 

Niin - ellei sitten ole tottunut semmoiseen p*skanhajuiseen turjakkeeseen, joka kay kerran vuodessa parturissa ja uusien vaatteiden ostamisen kriteerina on etta vanhat kuluu puhki.

Olen itsekin huoliteltu ja tykkaan nayttaa naiselliselta, eli on kiva etta mieskin pitaa huolta ulkonaostaan. 

”eihän me nyt käydä kuin ehkä kerran kahdessa kuussa”

en nyt sanois, että kerran kahdessa kuussa on jotenkin erityisen vähän..

Vierailija
20/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

”eihän me nyt käydä kuin ehkä kerran kahdessa kuussa”

en nyt sanois, että kerran kahdessa kuussa on jotenkin erityisen vähän..

Onhan se varmasti yhteensä noin 10h.

Eli yksi työpäivä ruokailuineen.

Aika raskas keissi miehelle, jos miehen on pakko tulla mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi