Minulla ei ole etuhampaita, enkä siksi saa naista.
Olen jo hetken aikaa säästänyt implantteihin, mutta vie noin 3-4 vuotta ennen kuin raha on kasassa...Olen hyvin pienituloinen.
Masentaa : (
M34
Kommentit (79)
No et varmaan saakaan, kun et saa aikaiseksi tehdä asialle mitään. Saamattomuus on yhtä paha turnoff kuin hampaattomuus. Mene töihin. Siivoojista on pulaa.
Jos olisit rikas kiekkomies niin etuhampaat olisivat vain plussaa, ei oletusarvo.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit rikas kiekkomies niin etuhampaat olisivat vain plussaa, ei oletusarvo.
Rikkaaksi kiekkomieheksi ei tulla Vauvalla ruikuttamalla vaan toimimalla.
Eikös aikoinaan Andy McCoylle ollut joku rahankeräys-kampanja uusia hampaita varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiin.... ja 34-vuotiaana se juna on niinkuin mennyt jo.
Että jos ainoa yhdistävä piirre kiekkomiehen kanssa on puuttuvat etuhampaat niin tilanne on varsin hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus näitä kitisijöitä!
Miten olisi ihan tavalliset tekarit?
Tekarit 30-vuotiaalla? ennemmin sudoku
Tuota sivistymättömyyden määrää... osaproteesi eli silta, kuten Teemu Selänteellä.
Hoitovirhe ei ole kyseessä koska se olisi korvattu. Taisit itse hoitaa hampaitasi huonosti. Myös potilasvahinko olisi korvattu. Jos semmoinen tapahtui, taisit juoda ne rahat?
Ja: ihan suotta syyttelet puuttuvia hampaitasi naisettomuudesta, kun todellinen syy on tyhmyys, laiskuus ja ongelmanratkaisutaitojen puute, joka näkyy älyttömästä aloituksestasi.
Mistä lähtien persaukiset hampaansa tuhonneet on vinkuneet implantteja? Osa- ja kokoproteesi on kosmeettisesti yhtä hyvä ellei parempi, kun yleensä narkeilta ja nuuskaveikoilta on leukaluukin kutistunut eikä takaisin kasva. JA sen kustantaa persaukiselle yhteiskunta.
Harjaus ja lankaus olisi pelastanut monen jompan hampaat, vaan kun ei edes sitä viitsitty. Mitä se mahtaa miehestä kertoa, ettei omaa kitaansa viitsi hoitaa? Hoitaako muitakaan asioitaan?
Niin.
Hyi ei saa tavoitella "naista" vaan juuri oikeaa niistä kolmesta miljardista, näinhän naiset neuvovat 😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiin.... ja 34-vuotiaana se juna on niinkuin mennyt jo.
Että jos ainoa yhdistävä piirre kiekkomiehen kanssa on puuttuvat etuhampaat niin tilanne on varsin hankala.
Kiekkomies oli aikanaan hallil eka hallil vika. Sama periaate pätee yhä edelleen 37-vuotiaana. Heti kun ap on eka ja vika jossain järkevässä toiminnassa alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota sivistymättömyyden määrää... osaproteesi eli silta, kuten Teemu Selänteellä.
Hoitovirhe ei ole kyseessä koska se olisi korvattu. Taisit itse hoitaa hampaitasi huonosti. Myös potilasvahinko olisi korvattu. Jos semmoinen tapahtui, taisit juoda ne rahat?
Ja: ihan suotta syyttelet puuttuvia hampaitasi naisettomuudesta, kun todellinen syy on tyhmyys, laiskuus ja ongelmanratkaisutaitojen puute, joka näkyy älyttömästä aloituksestasi.
Samaa ihmettelin hoitovirhepuheissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa osaproteesi on hieman eri asia kuin silta.
Osaproteesi on irrotettava ja tukeutuu viereisiin omiin hampaisiin metallilankojen avulla.
Silta on kiinteää protetiikkaa jota ei saa irrotettua ja maksaa himpun verran enemmän.
Implantit hyvävaihtoehtovaikka maksavat jonkin verran, kannattaisi silti aloittaa prosessi ennenkuin luu ja pehmytkudokset vetäytyneet liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut lääkäriä vastuuseen virheestä.
En juo, en narkkaa, en polta, enkä nuuskaa
Jos et ole huumeidenkäyttäjä, entinen tai nykyinen, niin varmaan se vaikuttaa tilanteeseesi, että suuri osa naisista ajattelee, että olet menettänyt hampaasi kaman takia. Yleisimpiä syy menettää hampaat nuorena on huumeidenkäyttö, ei mikään lätkänpeluu. Myös korvaushoidossa käytetty metadon vie hampaat, mutta tärkeämpää on selättää se huumeidenkäyttö ja siihen liittyvät asiat.
Mun mielestä se ettei ole etuhampaita näyttää itse asiassa hauskalta. Näen näitä "kyysuita" vaikka kuinka paljon töissä. Ei ne hampaat ole niin tärkeät, vaan se mitä olet ihmisenä. Mutta kieltämättä jos näen hampaattoman nuoren miehen, niin ajattelen, että siinä on jo käyttöhistoriaa kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole huumeidenkäyttäjä, entinen tai nykyinen, niin varmaan se vaikuttaa tilanteeseesi, että suuri osa naisista ajattelee, että olet menettänyt hampaasi kaman takia. Yleisimpiä syy menettää hampaat nuorena on huumeidenkäyttö, ei mikään lätkänpeluu. Myös korvaushoidossa käytetty metadon vie hampaat, mutta tärkeämpää on selättää se huumeidenkäyttö ja siihen liittyvät asiat.
Mun mielestä se ettei ole etuhampaita näyttää itse asiassa hauskalta. Näen näitä "kyysuita" vaikka kuinka paljon töissä. Ei ne hampaat ole niin tärkeät, vaan se mitä olet ihmisenä. Mutta kieltämättä jos näen hampaattoman nuoren miehen, niin ajattelen, että siinä on jo käyttöhistoriaa kertynyt.
Kuten olen jo muutamaan kertaan todennut; minulla ei ole, tai ole ollut minkäänlaista päihdeongelmaa. En myöskään polta, tai ole polttanut.
Missä olet töissä?
Ap
Juu menes Virossa käymään ja teetätä itsellesi osaproteesi. Vai miksi niitä kutsutaan. Sellainen metallinen kisko jossa on hampaita. Kyllä se kestää höpsistä. Äidilläni oli vuosikymmenet sama ja kyllä kesti. Oli todella nuuka ihminen. Eikä hampaattomalta ikinä näyttänyt.
Oudolta kuulostaa, ettei asiaasi hoidettaisi julkisella puolellakin halvemmalla. Kaikissa kunnissa ei kyllä taida ollakaan kuin kipupäivystys aikuisille. Kun yksityinen puoli haluaa rahastaa, nuo yksittäiset implantit kun ovat rahakasta hommaa. Voihan toki olla että hammaslääkäri on oikeassa...
Virossa toki implantitkin maksavat varmasti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut lääkäriä vastuuseen virheestä.
En juo, en narkkaa, en polta, enkä nuuskaa
Eli virhe oli sun oma mutta nyt yrität vierittää siitä syytä lääkärille? Jotenkin on vaikea uskoa ettei lääkäriä saisi vastuuseen hoitovirheestä jos on kaksi hammasta irti eikä sulla itselläsi ollut MITÄÄN tekemistä asian kanssa.
Ja noilla tuloillako luulet saavasi naisen, jos hampaiden korjaamiseenkin pitää säästää vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekarit.
en voi ottaa tekareita 34-vuotiaana...se sinetöisi kohtaloni. Ainut vaihtoehto on säästää implantteihin, mutta se on pitkä prosessi ja masentaa.
Miksi et voisi?
Vierailija kirjoitti:
Ja noilla tuloillako luulet saavasi naisen, jos hampaiden korjaamiseenkin pitää säästää vuosia?
Huom. Työssäkäynti ei ole vaihtoehto.
Sanot baarissa että painit jääkarhun kanssa ja se puri sinua joten puraisit takaisin.