Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusallista työpaikan pukkarissa: työkaveri, joka pukeutuu kuin mies ja luulen, että kokee itsensä enemmän mieheksi...

Vierailija
04.03.2020 |

Ja hän itse käy vaihtamassa vaatteet vessassa näyttäytymättä muiden edessä eli ei selvästikään ole sinut kroppansa kanssa. Kyseinen työkaveri on kyllä todella mukava ja en sinänsä itse koe tätä mitenkään ongelmaksi, mutta on vähän kiusallista kuitenkin kun pakostikin vähän miettii, että onko se tälle kyseiselle henkilölle kiusallista tai vaivaannuttavaa olla vähäpukeisten naisten seassa siellä pukuhuoneessa, vaikka ei siellä kukaan ketään sillä silmällä kyttäilekään.

Onko kellään omakohtaista kokemusta siitä, miltä tuntuu olla vähäpukeisten naisten kanssa samassa pukuhuoneessa, jos ei itseään koe naiseksi, vaikka sitä biologisesti on?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on transmies ja voin kertoa, että ei se ole kiusaannuttavaa koska siellä on vähäpukeisia naisia vaan koska hän itse joutui olemaan vähissä vaatteissa. Ei siis enää koska korjaukset on tehty. Mutta ei siinä siis muuta mieti kuin omaa kroppaansa ja miten ei halua näyttää sitä kenellekään koska ei siedä sitä itsekään katsoa. Niitä muita ei siinä todellakaan tiiraile jos sitä pelkäät.

Vierailija
2/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla lesbo, ajattele itseäsi riisuutumaan miesten keskelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesboa haittaisi olla naisten pukuhuoneessa, sehän on heille luonnollista. Lesbo ja transmies on ihan eri asioita.

Vierailija
4/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi, koska murrosiässä lakkasin käyttämästä pukuhuoneita. Liikanope ei oikein tykännyt.

Vierailija
5/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on transmies ja voin kertoa, että ei se ole kiusaannuttavaa koska siellä on vähäpukeisia naisia vaan koska hän itse joutui olemaan vähissä vaatteissa. Ei siis enää koska korjaukset on tehty. Mutta ei siinä siis muuta mieti kuin omaa kroppaansa ja miten ei halua näyttää sitä kenellekään koska ei siedä sitä itsekään katsoa. Niitä muita ei siinä todellakaan tiiraile jos sitä pelkäät.

En siis tosiaankaan epäile, ettäkö hän siellä tiirailisi ketään, vaan juuri tätä ajoinkin takaa, että onko se hänelle itselleen kuinka ahdistavaa, kun sen juuri huomaa, että ei ole sinut kroppansa kanssa, kun käy siellä vessan puolella vaatteet vaihtamassa. Ja mulla ei tosiaankaan ole mitään homoja tai trans-ihmisiä vastaan ja tääkin työkaveri on ihan mahtava tyyppi, mua vaan just alkoi mietityttää ihan myötätuntomielessä, että onko tällainen tilanne hänelle millainen ja voisinko kenties itse vaikka vaihtaa vaatteet jotenkin siveellisemmin, jos hän kokee sen epämukavaksi, että ympärillä kekkuloidaan alusvaatteissa. Ap

Vierailija
6/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kiusallista hänelle, muttet sinä sille toisaalta mitään voi. Jos hän on trans, hänellä on kuitenkin mahdollisuus korjata sukupuolensa ja alkaa käyttää miesten pukuhuonetta.

Vierailija
7/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä minulle se on kiusallista ja naiset katsoo aina pahasti. Yritän vain päästä nopeasti pois.

Vierailija
8/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kiusallista jos työkaverit kyttäilee vaatteidenvaihtotapoja, oli sitten trans vai ei. Anna toimia miten itse parhaaksi näkee. 

Vierailija
9/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis tosiaankaan epäile, ettäkö hän siellä tiirailisi ketään, vaan juuri tätä ajoinkin takaa, että onko se hänelle itselleen kuinka ahdistavaa, kun sen juuri huomaa, että ei ole sinut kroppansa kanssa, kun käy siellä vessan puolella vaatteet vaihtamassa. Ja mulla ei tosiaankaan ole mitään homoja tai trans-ihmisiä vastaan ja tääkin työkaveri on ihan mahtava tyyppi, mua vaan just alkoi mietityttää ihan myötätuntomielessä, että onko tällainen tilanne hänelle millainen ja voisinko kenties itse vaikka vaihtaa vaatteet jotenkin siveellisemmin, jos hän kokee sen epämukavaksi, että ympärillä kekkuloidaan alusvaatteissa. Ap

Miksi muuten koit tarvetta todeta ettei sinulla ole mitään homoja vastaan? Eivät he liity mitenkään transmiehiin, vaikka toki moni transmies onkin homo.

Vierailija
10/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko millaiset ja kokoiset tissit, perse?

Vierailija
11/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja minussa ei herätä mitään tunteita vaihtaa vaatteita naisten kesken pukuhuoneessa. En katso työkavereita sillä silmällä enkä koe vähäpukeisten naisten seuraa kiusalliseksi.

Vierailija
12/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja minussa ei herätä mitään tunteita vaihtaa vaatteita naisten kesken pukuhuoneessa. En katso työkavereita sillä silmällä enkä koe vähäpukeisten naisten seuraa kiusalliseksi.

Onhan tuo kyllä eri juttu, koska lesbot on tottuneet näkemään alastomia naisia pukuhuoneissa.

Vierailija
13/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaverisi on oikeasti transmies on vaatteiden vaihto hänelle todella ahdistavaa ja stressaavaa. Valitettavasti. Sun ei tarvitse muuttaa tapaasi vaihtaa vaatteita. :)

Voi myös olla, että työkaverisi on ihan vaan nainen, mutta hänellä on joku muu syy vaihtaa vaatteita yksityisydessä vessassa. Esim. mulla on paljon arpia enkä siksi tykkää olla vähissä vaatteissa muiden kanssa, jotta ei tuijotettaisi.

Vierailija
14/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kyllä eri juttu, koska lesbot on tottuneet näkemään alastomia naisia pukuhuoneissa.

Niinhän tosin transmiehetkin ovat tottuneet.

Vierailija
15/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni nyt ohi mikä se ongelma tässä oli. Se että hän vaihtaa vaatteet vessassa? Senkus vaihtaa, en mäkään tykkää pukkarissa vaihtaa kun muut näkee

Vierailija
16/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaista voi yleistää, mutta varsin tavallista ainakin heteroilla aristella, riippunee seksuaalisuudesta että miten paljon on exhipionistinen tai omaa hyvän itsetunnon bodystaan.

Vierailija
17/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten koit tarvetta todeta ettei sinulla ole mitään homoja vastaan? Eivät he liity mitenkään transmiehiin, vaikka toki moni transmies onkin homo.

Lähinnä siksi, että en tosiaan tunne tätä työkaveria niin hyvin, et tietäisin varmaksi hänen kokevansa itsensä mieheksi, koska hän on ns. rekkalesbon (vihaan muuten tuota sanaa, se on jotenkin niin negatiivinen, mutta en nyt mitään muutakaan kuvaavaa sanaa tiedä) näköinen ja käyttäytyy myös äijämäisesti, mutta voi siis olla vain ihan lesbokin. Ja hain juurikin sitä tässä takaa, että kuinka epämiellyttävä tilanne se naisten pukuhuone hänelle mahdollisesti on, jos on niin, että kokee itsensä mieheksi. Ja en tosiaankaan itsekkään siellä kenenkään pukeutumisiä kyttäile, mutta ihan varmaan kaikki muistaa yläasteen liikuntatunneillakin pukkareissa ne tyypit, jotka kävi vessassa vaihtamassa vaatteet. Eihän si nyt huomaamattakaan voi olla, mutta en mä sitä pahallakaan katso ja tietysti jokaisella on oikeus vaihtaa vaatteensa niinkuin itse parhaimmaksi kokee. Ap

Vierailija
18/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan vaatteita aina yksin. Pukuhuoneessa en ota päältäni muuta kuin päällysvaatteet ja kengät. En vain pidä riisuutumisesta muiden joukossa, en ole koskaan pitänyt.

Olen ihan hetero ja normaalin sinut itseni kanssa, mutta tiedän kyllä, että tapani herättää muissa ihmisissä kovasti arveluja. Arvelkoot.

Vierailija
19/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tunnen itseni naiseksi, mutta olen sitä mieltä että riisuminen on yksityisasia. Voihan muuten olla jotain arpia, ihottumaa tms tuolla naisella josta ap kirjoitti.

Vierailija
20/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö muuten ap mielestäsi pystyä esim. saunomaan myös työkaverien nähden?