Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Escitalopram vähennys 20mg -> 10mg ?

Vierailija
04.03.2020 |

Mulla lääke ahdistukseen ja toimii sinänsä aika hyvin mutta ne haittavaikutukset seksuaalipuolelle on isoja.

Onko kokemuksia jos vähennys auttaisi?

Olen kerran tehnyt niin että jätin kokonaan pois mutta se kokeilu ei mennyt oikein hyvin eli sitä en uskalla ainakaan suoralta kädeltä tehdä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo normaali seksuaalisuus enää palaa.

Aivot on suurin sukuelin ja sitä masennuslääkkeet vauriottavat, pysyvästi!

Jälkiviisautta mutta bentsodiatsepiinit on tehokkaita ja turvallisia ahdistukseen.

Vierailija
2/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kanssa puhutaan lääkeasiat, ei minkään vauvapalstan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä haettiin muiden kokemuksia. Ei lääkärit niitä kerro. Psykiatrit (oman kokemukseni mukaan) pyytää vain kokeilemaan.

Vierailija
4/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sinänsä mielenkiintoista että välillä ei ollut pitkään aikaan kovin isoja haittavaikutuksia vaikka oli 20mg-annostus. Nyt on tullut myöhemmin enemmän haittavaikutuksia. Terv. Ap

Vierailija
5/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä haettiin muiden kokemuksia. Ei lääkärit niitä kerro. Psykiatrit (oman kokemukseni mukaan) pyytää vain kokeilemaan.

Vaikutukset on yksilöllisiä. Mitä muiden kokemukset auttaa? Auttaako ap:ta pätkääkään se että kerron että mulla meni kaikki haittavaikutukset seksuaalisuuteen ohi alle kuukaudessa?

Vierailija
6/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutukset on yksilöllisiä. Mitä muiden kokemukset auttaa? Auttaako ap:ta pätkääkään se että kerron että mulla meni kaikki haittavaikutukset seksuaalisuuteen ohi alle kuukaudessa?

Olisi kiva tietää, vaikkei se omalla kohdalla toimisikaan. Pitää varmaan googlata englanniksi, jos ei kukaan viitsi täällä kertoa mitään.

Vierailija
7/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja jalaton kävelee!

Oma valinta tuhota aivot psyykenlääkkeillä.

Vierailija
8/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käytä bentsodiatsepiinejä?

10-30 mg diazepam tai 30-120 mg oksatsepaamia.

Vierailija
9/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin pikkuhiljaa kun alkoi just ärsyttään se, ettei ollut mitään seksuaalista elämää enää. Ei minulle ainakaan ollut mitään haittaa, vähensin niin, että söin vaan joka toinen päivä. Seksikiinnostus palasi tarpeeksi pienellä annostuksella ja lopulta jätin senkin pois.

Vierailija
10/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja jalaton kävelee!

Oma valinta tuhota aivot psyykenlääkkeillä.

Juuri näin. Mitään omia kokemuksia on turha kertoa jos ne eivät ole sitä mitä ap haluaa kuulla. Ja vähintään on joku lääkevastainen vouhottaja kirkumassa. Niin kauan kuin vahvistusharha on olemassa, muiden kokemuksia on turha mankua, ja jos ei usko lääkäreitä, lääkärillä ei kannata käydä. Voi sitä sitten nauttia niistä orgasmeistaan kun ei uskalla poistua kodistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme