Prismassa hillittyä menoa
Kuvittelinkohan vaan mutta prismassa ihmiset välttelivät selvästi tulemasta lähietäisyydelle ja toimivat tavallista nopeammin ostoksia ottaessaan.
Kukaan ei tohtinut yskiäkään.
Minäkin välttelin kaikkia.
Nopeasti ostokset ja äkkiä ulos.
Kommentit (16)
Hyvä, noinhan sen pitää ollakin. Tuo vähentää leviämistä jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että milloinkahan olen nähnyt Prismassa oikein hulvatonta menoa, poskisuudelmia ja halauksia.Ei kun se taisi ollakin Italiassa.
Tavallisesti siellä on ryysis ja tönitään ja tungetaan koko ajan. Aivastellaan myös.
Kyllä sitä vähän pahasti nyt katsotaan, jos sattuu vaikka naamaansa rapsuttamaan ja kokeilee vaikka leipäpussia vähän puristella, ettei ole kovin kuivaa känttyä. Nythän pitäisi kulkea sellaisessa eristyspallossa täysiin hazmat-varusteisiin sonnustautuneena.
Vaihtelua perisuomalaiseen menoon, missä tullaa viereen ja jutellaan tuntemattomille innolla.
Siis mitä ihmettä. Onko tuolle joku syykin? Tuolle muutokselle.
Huomasin eilen saman Citymarketissa.
Siellä oli yllättävän vähän ihmisiä ja kaikki pitivät välimatkaa muihin ihmisiin.
Eikä kukaan tosiaan yskinyt, ei edes niistänyt.
Oli ihan miellyttävä kauppareissu.
Hyvä kunpa alhaiset ja rahvaatkin oppisivat sivistyneen käytöksen.
Eilen yks ämmä aivasti suoraan itsepalvelukassan lukulaitteen päälle. Siihen lukulaitetiskiin mihin asetetaan tuotteet. Ei viittiny hihaansa aivastaa. Kyllä ärsytti.
En kehtaa mennä kauppaan, kun itselläni yskä ja nuha. Ihmiset kuitenkin luulevat minun sairastavan koronaa.🤯
No sehän olisikin kiva. Ja jos lapsiakaan ei tuotaisi esim. kassapäätyyn heilumaan ja sorkkimaan toisten ostoksia.
Kyllä minua se perinteinen vatipäämummo tökki ostoskärryillänsä kassajonossa. Harmittaakin että piti mennä Eläkeläisvuorolla kauppaan.
Jos tämä virus opettaisi ihmisille, etteivät hengittäisi edellisen niskaan kassajonossa. Pitäisivät kunnon välin.
Kävin eilen ja tuntui täysin päinvastaiselta, koko ajan joku hönkimässä vieressä 😠
Edessä menevä tupakanostaja ei tietenkään voinut laittaa edes seuraavan asiakkaan pidikettä hihnalle, luuli varmaan että Corona tappaa ja tupakka ei. Mikä imbesilli!
Mietin tässä, että milloinkahan olen nähnyt Prismassa oikein hulvatonta menoa, poskisuudelmia ja halauksia.Ei kun se taisi ollakin Italiassa.