Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako minun enää odottaa miestä?

Vierailija
04.03.2020 |

Ollaan tunnettu hieman yli puoli vuotta. Mies on eronnut mutta ei ole täysin päästänyt irti vaimostaan, eikä ole vieläkään ottanut puheeksi, että haluaisi mitään vakavaa kanssani. Kannattaisiko minun vaan jatkaa eteenpäin elämässä ja unohtaa koko tyyppi? Itkuviestit tulee häneltä joka kerta kun olen yrittänyt päästää irti hänestä.. en vaan tiedä enää mitä tehdä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaimolle.

Vierailija
2/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee kun pitäisi erota, mutta ei halua mitään vakavaa? Jakautunut persoonallisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka elämääsi ja unohda tyyppi. Arvosta itseäsi, ansaitset parempaa.

Vierailija
4/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla pelkkä hetken laastari?

Vierailija
5/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eronnut.

Vierailija
6/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan itsestäsi kiinni. On mahdollista että odottamalla tuosta tulee hyväkin suhde, mutta on myös mahdollista että odotuksesi menee hukkaan eikä jutusta tulekaan mitään. Mieti, oletko edes mahdollisuuden takia saada ko. mies valmis ottamaan odotusriskin, tietäen että on kohtuu suuri todennäköisyys ettei asiasta tule mitään?

Itse otin tuossa tilanteessa riskin ja odotin miestä 4 vuotta. Tiesin vaan heti että hän on niin sielunkumppani, että olen valmis olemaan loppuikäni yksin, ellen häntä saa. Kyllähän se eroaan aika pitkään kipuili, välillä päätti ettei enää koskaan ketään naista, välillä "ollaan vain kavereita", välillä oli toisia naisiakin. Minä pysyin ystävänä ja odotin. Lopulta kuohut rauhoittui ja muisti taas minutkin ;)

Vierailija
7/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan itsestäsi kiinni. On mahdollista että odottamalla tuosta tulee hyväkin suhde, mutta on myös mahdollista että odotuksesi menee hukkaan eikä jutusta tulekaan mitään. Mieti, oletko edes mahdollisuuden takia saada ko. mies valmis ottamaan odotusriskin, tietäen että on kohtuu suuri todennäköisyys ettei asiasta tule mitään?

Itse otin tuossa tilanteessa riskin ja odotin miestä 4 vuotta. Tiesin vaan heti että hän on niin sielunkumppani, että olen valmis olemaan loppuikäni yksin, ellen häntä saa. Kyllähän se eroaan aika pitkään kipuili, välillä päätti ettei enää koskaan ketään naista, välillä "ollaan vain kavereita", välillä oli toisia naisiakin. Minä pysyin ystävänä ja odotin. Lopulta kuohut rauhoittui ja muisti taas minutkin ;)

Joka kerta muistaa sinut kun reissuiltaan palaa ;) Lohdullista.

Vierailija
8/8 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita miehiä on maailma täynnä. Hommaa uusi.