Mitä arvelet löytyvän porilaisen mysteerikirjeen sisältä? Avataan tänään klo 12:00.
Itse arvelen, että kirjeessä on kampa ja pala vahapeperia hassujen äänien tuottamiseksi.
.
.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006427497.html
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
eli siis juorukirja pankin asiakkaista 1900-luvun alusta?
Niin. Kermis on narsismissaan kuvitellut että sitä kauhisteltaisiin vielä tämän päivän maailmassa. Ihmisyys on niin kovin säälittävää.
Vain Tiitisen lista kiinnostaa.
Kirjoittajaa tituleerataan introvertiksi. Minä sanoisin, että tyypillinen kyylä. Nykyään tuo soittelisi vinkkejä seiskaan.
Tarvis jonkun ruotsinkielisen tulkkaamaan tuota kirjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli siis juorukirja pankin asiakkaista 1900-luvun alusta?
Niin. Kermis on narsismissaan kuvitellut että sitä kauhisteltaisiin vielä tämän päivän maailmassa. Ihmisyys on niin kovin säälittävää.
Vain Tiitisen lista kiinnostaa.
Mua ei edes se, vaan Jussin ja PS:n tiliotteet. Paljonko on omituisia tilisiirtoja ulkomailta?
Olis hänen nyt sen verran pitänyt ajatella, ettei välttämättä sadan vuoden päästä ketään kiinnosta paikalliset juorut...
Jossain päin Poria saattaa nyt kuumottaa 😂
Ei jaksanu kiinnostaa kun ei se avaaminen tapahtunut klo 12.00. Jotain lätinää vain.
Onkohan nykyäänkin tuommoisia listauksia ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Olis hänen nyt sen verran pitänyt ajatella, ettei välttämättä sadan vuoden päästä ketään kiinnosta paikalliset juorut...
No, eiköhän vain jotakuta kulttuurihistorioitsijaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksanu kiinnostaa kun ei se avaaminen tapahtunut klo 12.00. Jotain lätinää vain.
Jep, ensin luvataan että avataan klo 12.00 mutta sitten tuollaista pas*aa. Pitäköön tukkinsa. Voin elää loppuelämäni ilman tietoa mitä siinä oli ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nykyäänkin tuommoisia listauksia ihmisistä?
Facebook...
Eipä tainnut olla ihmeellistä sisältöä. Mikä se sisältö lopulta oli? Voiko joku tiivistää?
Seiskalehti fiftarityyliin