Urheiluseuran turnauskahvioon jotain muuta kuin mokkapaloja
Makeeta siis, mutta ei jaksa aina niitä hemmeti mokkapaloja. Ja niitä tuokin sinne joku eli mikä ois kivaa vaihtelua?
Kommentit (34)
Turnauskahviossa on vielä ajateltava sitten sitäkin, mikä säilyy. Saahan sitä laitettua tarjoilualustan alle kylmäpakkausta jne, mutta silti ihan kaikki leivonnaiset eivät kestä päivän säilyttämistä. Siksi vaikkapa joku britakakku voi olla vähän huono tarjottava.
Suklaamuffinit ja voisilmäpullat sekä rahkapiirakat (pullataikinasta) tekivät viimeksi hyvin kauppansa.
Pullien ongelma on kyllä se että niiden pitää olla tuoreita jotta ovat hyviä eli aikataulusyistä voi olla huono vaihtoehto.
Rocky Road ja amerikkalaistyyliset keksit. Nimi unohtui. Sukulaiset tai vaaleat joissa on paljon sattumia. Brownit
Ehkä urheilu pitäisi kieltää, tai ainakin sen seuraaminen, jos se vaatii turnauskahvion jossa on tarjolla epäterveellisiä makeita leivonnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa persettä
Entä jos perse ei ole makea? Makeita ehdotuksiahan aloittaja pyysi.
Itse mietiskelen samaa… kyseessä junioreiden jääkiekkoturnaus. Mokkapalat kyllästyttää, mikä muu voisi toimia?
Rahkapullaa, hillomunkit, oikeat korvapuustit, monet tekee raakapakasteesta. Toskapalat, juustokakut. Jostain syystä miehet syö viinereitä ja juustokakkuja. Myös missä on munia kuten majoneesi , munaleivät. Katkarapuja.
Suolaista menee meilläkin paljon: pitsaa, kinkku tms. piirakka, täytetyt reissarit tai sämpylät.
Kunnollinen kielisuudelma 2€/kpl niin kauppa käy.
Hyvä mustikkapiirakka on toinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa persettä
Mansikan makuista liukkaria, on makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa persettä
Joo, en mä suolaista persettä haluais, kuulostaa hikiselle.
Mä miehenä keksin kerran, että vien sinne Lidlin paistopisteestä lihapiirakoita ja muuta. Kaikki oli hirveän tyytyväisiä, kun oli myytävää, mutta seuraavaan turnaukseen ei enää keneltäkään haluttu leivonnaisia.
Vähän niinkuin pilasin sen tavan suorittaa taxvärkkiä. Enää kelpasi suora työsuoritus, eli järjestely, siivous, jne.
Huvittavaa että ihmiset kuvittelee että mikkapalat oikeasti myy. Viime kesänä kävinkin ite säälistä ostamassa mokkapalan kioskista siinä vaiheessa kun jalkapallo turnaus alkoi olemaan jo lopussa ja laittoivat jo paikkoja kiinni, olivat minua ennen myyneet vain viisi palaa kahdesta pellistä kun juttelin asiasta. Sentään täytetyt sämpylät olivat menneet sen sijaan heti. Niitä en ehtinyt edes maistamaan.