Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?
Miten tilanne / asia eteni, vai etenikö koskaan?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuu potilaaseen, pitää siirtää potilas toiselle lääkärille. Helposti voi keksiä tekosyyn siirrolle. Vaikka tuleehan siitä paha mieli potilaallekin, kun potilas on myös ihastunut lääkäriin.
Ei vaan asia tulee käsitellä ja sitten siirtää jos pakko
Aivan loistava ketju. Täällä ne lääkärit tietenkin roikkuu vauvapalstalla kertomassa tunteistaan😄😄😄. Mikä sen selvempää. Olositte kysyneet jotain valtiopäämiehiltä. Nekin vastailee heti kuorossa. Ja tuomarit, asianajajat ym. Oikeastihan ne mitään ei tee. Hieno titteli vaan, jolla saa rahaa niin että kyllä. Kiitos teille ihanille kiireisille lääkäreille, että ehditte tänne tunnustamaan rakkautta potilaaseen! 💖
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistava ketju. Täällä ne lääkärit tietenkin roikkuu vauvapalstalla kertomassa tunteistaan😄😄😄. Mikä sen selvempää. Olositte kysyneet jotain valtiopäämiehiltä. Nekin vastailee heti kuorossa. Ja tuomarit, asianajajat ym. Oikeastihan ne mitään ei tee. Hieno titteli vaan, jolla saa rahaa niin että kyllä. Kiitos teille ihanille kiireisille lääkäreille, että ehditte tänne tunnustamaan rakkautta potilaaseen! 💖
limasia pervoja
Vuosia sitten meidän työterveyslääkärissä minulla oli tietyn bändin paita päällä.
Lääkäri kysyi bändistä ja kerroin olen menossaTavalle katsomaan heitä kohta.
Keikalle tuli myös lääkäri ja vein hänet illalla kotiini. Ristin hänet kesäkissaksi. Syksyllä erottiin.
Serkkuni on lääkäri, kuten myös hänen miehensä. Serkku kertoi n puolet hänen kollegoistaan on naimisissa lääkärin tai muun terveysalan ihmisen kanssa.
No, tavallaan joo. Tapasin aviomiehen, kun olin ensihoitoharjoittelussa ja hän esitti loukkaantunutta pelastajaa. Sittemmin olen valmistunut lääkäriksi ja mies on edelleen pelastuslaitoksella.
Nauttiiko tämän ketjun uppaaja siitä, kun voi tehdä pilaa potilaista, jotka ihastuu lääkäriinsä?
Ei kukaan lääkäri voi myöntää ihastuneensa potilaaseen, joka on vaivainen tavallinen pulliainen. Lääkäri voi ihastua vain vertaiseensa jumalolentoon.
Tottakai kaikki uralleen omistautuneet menestyneet tohtorit himoitsee palstamammoja :D
Olen ihastunut potilaaseen. Mutta tuo komea mies oli varattu. Eli en voinut tehdä mitään.
Tuntui että meidän välillä oli aika paljonkin kemiaa, mutta ainakin silloin mies seurusteli vakavasti. En tiedä seurusteleeko edelleen...
Toivottavasti te lääkärit tajuatte, että on kamlaa huomata potilaana, että lääkäri tuntee vetoa. Ja sen siis huomaa kilometrien päähän ja viimeistään siitä, miten lääkäri koskee, koska lääkärin kosketus tuntuu lääkärin kosketukselta (eli ei miltään) paitsi sillon jos kyseessä joku joka tuntee vetoa ja sen takia joko haparoi tai on liian innokas koskemaan. Itselle tällaisia ällöttäviä kokemuksia on sattunut kohdalle useampia enkä enää vapaaehtoisesti suostu mieslääkärien kopeloitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko tämän ketjun uppaaja siitä, kun voi tehdä pilaa potilaista, jotka ihastuu lääkäriinsä?
nautitko itse asioiden vääristelystä?!
Tuo olisi kovin ikävää kun lääkäri haluaisi päästä eroon potilaasta. Tulisi huono potilas-olo.