Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotivillitykset ja -mokat, joihin olet syyllistynyt? Peukutusketju

Vierailija
03.03.2020 |

Mitä vaatekappaleita, asusteita, kampauksia, meikkityylejä on ollut ylläsi vuosien varrella?

Nuoli ylös = kokeiltu on
Nuoli alas = ei ole kuulunut valikoimaan

Aloitan AV:n klassikolla:

kananp*rsetukka

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet

Vierailija
22/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ajattele, että oon sortunut näihin, vaan ihan ylpeänä muistelen omaa tyyliäni. Aika aikaansa kutakin! Muistan, kun joku hammaslääkäri alkoi mulle ruikuttaa, että mietipäs, miltä nuo sun lävistysarvet näyttää sitten, kun olet vanhempi. No, mä oon nyt 40, ja pidän todella paljon mun lävistysarvista. Koruja ei enää ole, kun kyllästyin niihin yksi kerrallaan. Nyt voisin kyllä ottaa uudestaan nenään lävistyksen.

Etkö typerä leh.mä osaa kirjoittaa lyhyemmin. Tämän ketjun idea on kirjoittaa yhdellä sanalla tai lauseella. Poislukien tämä viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ajattele, että oon sortunut näihin, vaan ihan ylpeänä muistelen omaa tyyliäni. Aika aikaansa kutakin! Muistan, kun joku hammaslääkäri alkoi mulle ruikuttaa, että mietipäs, miltä nuo sun lävistysarvet näyttää sitten, kun olet vanhempi. No, mä oon nyt 40, ja pidän todella paljon mun lävistysarvista. Koruja ei enää ole, kun kyllästyin niihin yksi kerrallaan. Nyt voisin kyllä ottaa uudestaan nenään lävistyksen.

Etkö typerä leh.mä osaa kirjoittaa lyhyemmin. Tämän ketjun idea on kirjoittaa yhdellä sanalla tai lauseella. Poislukien tämä viesti.

Onko kyse nyt siitä, että sulla on huono päivä, vai onko koko elämäsi huono? Vai onko joku muu syy, jolla perustelet huonoa käytöstäsi?