Tykkäättekö huonoa jos mies treffeillä maksaessaan näyttää s-etukorttia ja kerryttää bonusta?
Käytiin syömässä ja laskun tullen mies maksoi käteisellä mutta näytti erikseen korttia että sai bonukset. Pakko myöntää että oli vähän turnoff että halusi kaiken rahallisen hyödyn minusta. Perheen kesken ja parisuuhteessa tietysti ymmärrän kun on yhteinen tili mutta en nyt hyvä ihme toisilla treffeillä. No sainpahan sentään ilmaset safkat mutta jäi kyllä mietityttämään käytöstavat!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea mä otin pullollisen 🍷illan aikana ja laitoin miehelle jo tunti sitten viestiä tost kortin käytöstä eikö se ole vastanut vielä mitään. Toivottavasti en sorru soittamaan ja valitamaam.
Ap
Arvelin jo alussa, että Porvoossa tapahtui tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos jätti tarjoilijalle kohtuullisen tipin?
Lasku oli n. 135ekkua mies antoi 150ekkua ja sanoi pidä loput. Mielestäni 15ekun tippi on ihan kohtuullinen arkena ruokaravintolassa. Entistä älyttömämmältä tuntuu että viitti kaivaa sen kortin vaikkei vaikuta edes mitenkään pihiltä!
Ap
Miksi alapeukut?! Oliko toi tippikin teidän mielestä nolo? Mä hämmennyin niin tosta kortti tempusta etten ajatellut tipin summaa sen enempää?
Ap
Ei Suomessa ole tapana tipata ollenkaan. Aika löysää rahankäyttöä ja kummallista rehentelyä tehdä noin. Onneksi nyt sen verran oli järkeä että näytti sitä bonuskorttia.
Haluaisitko miehesi tuhlaavaan tuolla tavalla teidän yhteisiä rahoja antamalla ihan ilman mitään syytä jollekin randomille tarjoilijapimulle rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos jätti tarjoilijalle kohtuullisen tipin?
Lasku oli n. 135ekkua mies antoi 150ekkua ja sanoi pidä loput. Mielestäni 15ekun tippi on ihan kohtuullinen arkena ruokaravintolassa. Entistä älyttömämmältä tuntuu että viitti kaivaa sen kortin vaikkei vaikuta edes mitenkään pihiltä!
Ap
Miksi alapeukut?! Oliko toi tippikin teidän mielestä nolo? Mä hämmennyin niin tosta kortti tempusta etten ajatellut tipin summaa sen enempää?
Ap
Ei Suomessa ole tapana tipata ollenkaan. Aika löysää rahankäyttöä ja kummallista rehentelyä tehdä noin. Onneksi nyt sen verran oli järkeä että näytti sitä bonuskorttia.
Haluaisitko miehesi tuhlaavaan tuolla tavalla teidän yhteisiä rahoja antamalla ihan ilman mitään syytä jollekin randomille tarjoilijapimulle rahaa?
Voisitko jo ryömiä sieltä perämetsästä ihmisten ilmoille?
Kai sua myös hävetti, kun hän maksoi käteisellä?
Ap on täysin sekaisin. Mitä ihmeen väliä jos käyttää bonuskorttia? Onneksi paljasti hulluutensa laittamalle miehelle viestiä asiasta niin mies ei tuhlaa enempää aikaa tai rahaa tähän tapaukseen
Raija kuule! Olisit vaatinut puolet poonugcista sulle.
On junttia maksaa kortilla ja ultrajunttia maksaa jollain seteleillä ja kolikoilla.
Itse maksan Apple Paylla tai Mobile Paylla. Mulla ei ole mitään kortteja edes matkassa!
No, ap, vastasiko se mies mitään viestiisi?
Harmi kun ei kertonut mitä mies vastas. Ehkäpä ei mitään.
Mielestäni kertoo vain järkevästä taloudellisesta toiminnasta. Enemmän olisi turnoff jos ei oli käyttänyt s-bonuskorttia. Olisin kysynyt, että eikö hänellä ole sitä ja mitä kauppaa käyttää. Jos sanoisi käyttävänsä silti s-kauppoja, niin olisin kyllä miettinyt kahdesti ennen suostumista toisille treffeille. Jos käyttäisi lidliä, niin ymmärtäisin.
Näin av-mammat oikeasti ajattelevat.
Miehen olisi pitänyt hyvittää puolet bonuksen arvosta käteisellä ap:lle.
Oliko teillä muutoin kivaa siellä Porvoon s-ravintelissa?