Kerroin täällä n. 6kk sitten saaneeni elämäni ensimmäisen vakituisen työsuhteen. Nyt on koeaika ohi, ja oikeasti toistaiseksi voimassa oleva työsopimus!
Ei enää sitä pätkätyön epävarmuutta. Ihan uskomaton fiilis!
Kommentit (18)
Suuret onnittelut! 😊
Toivon itselleni samaa onnea 🌸😃
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma! Onneksi olkoon.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Suuret onnittelut! 😊
Toivon itselleni samaa onnea 🌸😃
Kiitos! Minäkin toivon myös sinulle tätä onnea :)
Huikea tunne. Tuokin kuuluu sarjaan jota ei tajua, jos ei itse. Nimimerkillä nyt 9:s vuosi menossa samassa, sitä ennen yli 10 vuotta pätkää, kurssia, harjoittelua...
Ap. Paljon onnea!
Muistan tunteen. Kerroin jopa kaupan kassalle, kun sain töitä.
Olin onnellinen veronmaksaja. Tuottava yhteiskunnan jäsen.
Onnea, ilmeisesti onnittelun arvoista todella!
Lessons learned:
Älä koskaan liikaa hehkuta uutta työpaikkaa ennen koeajan loppua, koska voit saada fudut tai se paikka voi olla ihan p. Molemmat osunu eteen.
Vierailija kirjoitti:
Huikea tunne. Tuokin kuuluu sarjaan jota ei tajua, jos ei itse. Nimimerkillä nyt 9:s vuosi menossa samassa, sitä ennen yli 10 vuotta pätkää, kurssia, harjoittelua...
Niinpä! Itselläni 15 vuotta pätkää, sijaisuuksia, välissä vähän opiskeluja, osa-aikaisuuksia ja vaikka mitä. On ihan eri fiilis lähteä aamulla töihin, kun työnantajakin on edes vähän sitoutunut hommaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap. Paljon onnea!
Muistan tunteen. Kerroin jopa kaupan kassalle, kun sain töitä.
Olin onnellinen veronmaksaja. Tuottava yhteiskunnan jäsen.
Ihan täsmälleen näin. Tällä on ollut ihan hurja vaikutus omanarvontunteeseen. Todellakin maksan veroni onnellisena :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea, ilmeisesti onnittelun arvoista todella!
Lessons learned:
Älä koskaan liikaa hehkuta uutta työpaikkaa ennen koeajan loppua, koska voit saada fudut tai se paikka voi olla ihan p. Molemmat osunu eteen.
Kiitos! Mulla kävi todellakin tuuri, koska paikka on tosi kiva, ja työyhteisö on ihan unelma. Olen itsekin yhdet koeaikapotkut saanut. Jälkikäteen selvisi, että olivat vakituisella työsuhteella vain houkutelleet kiireapua, koska lyhyempään pätkään ei ollut hakijoita.
Nyt kävi paljon paremmin :)
-ap
Hieno homma! Onneksi olkoon.