Jos sairastun koronaan niin kuka mulle käy kaupassa ja alkossa
Yksinäisen on pakko hoitaa kauppareissut itse, oli korona tai ei.
Kommentit (34)
Jos joudun karanteeniin, olen todennäköisesti ihan terve, niin enkö silloin voi vetää kalsarikännejä kotona? Onkohan corona-olut kuinka loppu kaupoista?
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin kotihoito tuo sulle ruuat ja muuta mitä tarvitset. Tuo myös vanhuksille, käyvät 4 kertaa päivässä. Lääkkeet myös tulee.
Kuulostaa aika utopistiselta. Ellei sitten jätetä oven ulkopuolelle tarvikkeet, siis teoriassa. Toki jos joku makaa puolikuolleena ja tarvitsee lisähappea, silloin ehkä sisälle.
Hakumies, muista aina hakumiestä tai saat ohimarssin.
Pakko se olis varmaan kännit vetää että sais ajan paremmin kulumaan. Jos nyt esim. joutus 2 vkon kotikaranteenin TERVEENÄ.
Kuka käy narkkareitten doupit hakee jos ne sairastuu?
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse tai pyydät jotain tuttua käymään tai palkkaat jonkun yksityisen hoivapalvelun käymään.
Kuka sinulle käy silloin kun olet flunssassa ym.
No onpa outo kysymys. Kyllä minä ainakin olen kyennyt käymään flunssassa kaupassa. Onhan silloin pakko ulkoiluttaa koiraakin, kun ei ole ketään muutakaan, joka sen voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Saako Alkosta kotiinkuljetuksella?
Jos kerran tähän on varauduttu niin kuin hallitus väittää, Alkon pitää ottaa käyttöön etämaksu ja kuljetus kotioven taakse karanteenissa oleville.
Vierailija kirjoitti:
Alkosta hommaisin kyllä reilun kotivaran, esim. 10 laatikollista viiniä, pari laatikkoa olutta jne. mitkä ikinä sun mieltymykset onkaan.
Safkat saat kaupasta kotiinkuljetuksella, niitä en miettis.
Alkolla ei harmi kyllä tällaista palvelua vielä ole, pitäis tehdä kansalaisaloite tai jotain.
Tilaamalla nettimyymälöistä saat juomat kotiovelle ja halvemmalla kuin alkosta. Älä ole tyhmä ja maksa ylihintaa.
Älä kerro kenellekään sairastuneesi, niin saat käydä ihan itse.
Ei kukaan. Kuolet nälkään.
Tämänhän sinä halusit kuulla jotta voit rypeä hysteriassa. Mikään muu vastaus ei sovi sinulle.
Ei maalla ole mitään ruokien kotiinkuljetuksia.
Ei Suomesta, mutta Saksasta voi tilata. Tulee kotiovelle asti. Halvempaakin kuin Suomessa.