Mies! Mitä ajattelet, jos kaunis nainen lähestyy sinua?
Kommentit (59)
Saan paniikkikohtauksen ja oksennan manaajayrjöt vahingossa hänen päälleen.
Harmittaa etten ole ryyneissä ja oma parempi minäni.
Ei siinä ehdi ajatella mitään. Hyppään äkkiä alta pois, ettei kaunis some-vaikuttaja aja päälleni katumaasturillaan, sillä eihän hän kuitenkaan huomaa minua, kilttiä miestä.
Jotain sillä on mielessä. Annan max. minuutin aikaa selvitykselle.
Teen saman minkä opin jo 6 vuotiaana, kun tytöt yritti pussata, juoksin ja aina pääsin pakoon.
Viimeksi kun kaunis nainen lähestyi minua niin sylkäisin purkan suusta ja puhalsin hänen värkkiinsä. Eipä silti siinä tuli useampiakin elämyksiä yhdellä kertaa: näki kauniin naisen, näki poliisin jolla oli huumorintajua ja sai puhaltaa siihen uuteen ilmeisesti naisen puhkipannun värkin näköiseen tasa-arvo alkometriin.
Siinähän käy niin että järki pakenee nivusiin
Muistelen mitä vaimo käski kaupasta tuoda ja ehdinkö siivota kunnolla tänä iltana, jos en, pitää nousta aamulla klo 04.00 siivoamaan loput. Onneksi vaimo menee taas tyttöjen iltaan ja jää kaverilleen yöksi, on helpompi siivota.
Ajattelen, että ei hätää, puhumalla selviän, niinkuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että, minkä virheen olen tehnyt ja mistä hän minua moittii.
Vaimo aivopessyt ajattelemaan noin?
Ei, vaan oma kokemus. Kauniit naiset on myös usein kärkkäämpiä ilmaisemaan tyytymättömyytensä kuin ihmiset yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Että se haluaa kuitenkin vaan seksiä, eikä ole oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Otan koppavan ilmeen ja poistun tilanteesta tuhahdellen.
Auuts.
Ei ole tapahtunut. Riippuu tietenkin naisesta ja tarkoitusperistä.
Kyllä siinä moni asia käy mielessä samanaikaisesti, mikä on elävä todiste siitä, että miehet eivät ole putkiaivoja. Tällaisiin asioihin lukeutuvat ainakin seuraavat:
- p*llu, pimpero, v*ttu, t*ssu, p*mppi, pimpsa, vulva, römpsä, emätin, vagina
- tissit, ryntäät, utareet, rinnat, kannut, hinkit, bosat, meijerit, kikit, nännit, boobsit
- rakastelu, naiminen, häss*minen, nuss*minen, vaakamambo, kuksinta, kiksautus, pano, jyystö, rynkytys, köyriminen, jörniminen
Ja vielä kehtaavat jotkut väittää, ettei mies pysty ajattelemaan kuin yhtä asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sellaista koskaan kokenut.
En minäkään, enkä tiedä miten pitäisi toimia?
Isot pojat ovat sanoneet että tuollaisessa tilanteessa voi olla ihan normaalia että tulee ns. Reisille tai sitten pikkuveikka ei osoita elonmerkkejä ollenkaan.
Yritän katsella ympäristöön missä hänen rikostoverinsa ovat väijymässä.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sellaista koskaan kokenut.
En minäkään, enkä tiedä miten pitäisi toimia?
Isot pojat ovat sanoneet että tuollaisessa tilanteessa voi olla ihan normaalia että tulee ns. Reisille tai sitten pikkuveikka ei osoita elonmerkkejä ollenkaan.
Kävin hakemassa pistoslääkkeen terveysasemalta ja hoitsu opasti minua pistoshommissa. Hän sanoi, että varo sitten ettei tule reisille. Yrittiköhän hän iskeä minua ?
M54
Valmistaudun puolustamaan poikuuttani henkeen ja vereen.
MINUA ETTE ELÄVÄNÄ SAA!