Mies! Mitä ajattelet, jos kaunis nainen lähestyy sinua?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sellaista koskaan kokenut.
En minäkään, enkä tiedä miten pitäisi toimia?
Isot pojat ovat sanoneet että tuollaisessa tilanteessa voi olla ihan normaalia että tulee ns. Reisille tai sitten pikkuveikka ei osoita elonmerkkejä ollenkaan.Kävin hakemassa pistoslääkkeen terveysasemalta ja hoitsu opasti minua pistoshommissa. Hän sanoi, että varo sitten ettei tule reisille. Yrittiköhän hän iskeä minua ?
M54
Jos nainen lähestyy miestä, niin rikosilmoitus vaan. #HeToo
Itse olen niin herkillä, että tuollainen kommentti olisi jo vaatinut kaverikseen risuaidan #MieTuun.
Mitä todennäköisimmin huomaan nopeasti että hän lähestyy "sosiaalinen maski" kasvoillaan eli kun hän lähestyy minua niin hän ei ole aidosti avoimesti oma itsensä vaan hän pyrkii antamaan itsestään jonkin tietyn vaikutelman, pyrkii saamaan minussa aikaan jonkin tietyn reaktion, eli pyrkii manipuloimaan minua. Esim jos hän hymyilee niin hymy ei ole aito vaan hän pelkästään pyrkii viestimään sillä minulle ystävällisyyttä tms eli pyrkii saamaan minut laskemaan suojamuurini.
JOTEN: jos hän lähestyy minua niin suojelen itseäni sillä lailla että poistun. En suostu olemaan tekemisissä psykopaattien kanssa.
Eipä minun tuossa tilanteessa liiemmin mitään tarvitse ajatella. Osaan tehdä tuon jo ihan automaattisesti. Tarkkailen lähestyvää ihmistä hetken aikaa, tunnistan hänet psykopaatiksi, poistun pysyäkseni turvassa.
Minulla ei ole maskia, minulle ei sellaista koskaan kehittynyt. Suostun olemaan tekemisissä enimmäkseen vain muiden maskittomien ihmisten kanssa. Maskittomat ovat erittäin alttiita maskillisten hyväksikäytölle, siksi maskillisista pitää pysyä kaukana.
Ajattelen, että onpa kaunis! Sitten keskityn itse asiaan: mitä hänellä on asiaa ja mitä haluaa.
Suurin osa naisista on kauniita, joten ei mene pupu pöksyyn sellaisia kohdatessa.
Että hänellä on joku vaiva mikä minun tulee hoitaa.
Sanon että ootas vähän ja otan povarista taskumattini ja juon sen kerralla tyhjäksi saaden hiukan itseluottamusta, tyyliin bile-Danimainen moodi päälle.
En ajattele vaan laulan naiselle: "Stop! Don't touch me there! This is my no-no square!"
Vierailija kirjoitti:
Dojoing!
Taidan otta sellainen syvällinen ajattelija.
Ei suomessa ole kauniita naisia. Pakko olla jossain ulkomailla.
Hämmennyn. Sitten kokoan itseni ammattilaisena.
Kokemus tosielämästä
Vierailija kirjoitti:
Mitä todennäköisimmin huomaan nopeasti että hän lähestyy "sosiaalinen maski" kasvoillaan eli kun hän lähestyy minua niin hän ei ole aidosti avoimesti oma itsensä vaan hän pyrkii antamaan itsestään jonkin tietyn vaikutelman, pyrkii saamaan minussa aikaan jonkin tietyn reaktion, eli pyrkii manipuloimaan minua. Esim jos hän hymyilee niin hymy ei ole aito vaan hän pelkästään pyrkii viestimään sillä minulle ystävällisyyttä tms eli pyrkii saamaan minut laskemaan suojamuurini.
JOTEN: jos hän lähestyy minua niin suojelen itseäni sillä lailla että poistun. En suostu olemaan tekemisissä psykopaattien kanssa.
Eipä minun tuossa tilanteessa liiemmin mitään tarvitse ajatella. Osaan tehdä tuon jo ihan automaattisesti. Tarkkailen lähestyvää ihmistä hetken aikaa, tunnistan hänet psykopaatiksi, poistun pysyäkseni turvassa.
Minulla ei ole maskia, minulle ei sellaista koskaan kehittynyt. Suostun olemaan tekemisissä enimmäkseen vain muiden maskittomien ihmisten kanssa. Maskittomat ovat erittäin alttiita maskillisten hyväksikäytölle, siksi maskillisista pitää pysyä kaukana.
Kuvailit juuri miten feikki sinä itse olet.
Aito ihminen ei millään muotoa kuvittele muille maskeja.
Sanon että pidä tuo ilme ja rupeen runksuttaan hulluna.
Totean mielessäni, että tuo ei ainakaan ole palsta-mamma.
Mietin että mitähän tuo haluaa. Jos se haluaa tutstua minuun lähemmin, niin käy yhtä hyvin pelkkä seksi kuin seurustelukin, ei voi kuin voittaa.
Ajattelen, kaunis nainen lähestyy minua. Onko tukka hyvin? Hymyile.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
En mitään, koska sellaista ei oikeasti tapahdu.
Otaan rennon takakenon ja noniin beibe käy kiinni, kerran se vaaan kirpasee.
Jos nainen lähestyy miestä, niin rikosilmoitus vaan. #HeToo