Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, onko turn off, jos naisella on netitön peruspuhelin?

Vierailija
03.03.2020 |

Ja hän hoitaa pakolliset nettiasiat kotona pöytäkoneella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, ehdoton turn-on. Itsekin toimin samoin.

Vierailija
2/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nykyaikana aika outoa. Selvästi duunari, ei jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Puhelin on puhumista varten, tekstiviestit ovat kuitenkin ok. Soittaminen ja puhuminen on muutenkin persoonallisempaa kuin viestien lähettäminen somemedioiden kautta.

Vierailija
4/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, ainakaan nainen ei ole sitten jatkuvasti naama kiinni puhelimessa.

Vierailija
5/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos ikää on yli sen 65 vuotta.

Vierailija
6/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha ollenkaan. Eipä ole ainakaan kokoajan vilkuilemassa puhelinta niskakyyryssä.

Vierailija
7/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, päin vastoin! Tuntuu, että 99.9% alle 40-vuotiaista naisista on älypuhelin- ja some-addikteja, joten olisi erittäin tervetullutta nähdä nainen, joka ei ole.

Vierailija
8/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on netitön peruspuhelin, enkä ole vielä tavannut toista ikäistäni naista, kenellä olisi myös.

N20

Vierailija
9/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on strategisella tietoturva-alalla, ja ihan sen vuoksi käyttää ilman nettiä olevaa peruspuhelinta koska sen hakkerointimahdollisuudet ovat erittäin rajalliset.

Ja hoitaa tarvittavat nettijutut kotoa pöytäkoneella jossa on joku erikoisvahvistettu linux ja nettiselainta ajetaan sandboxissa.

Eikä todellakaan ollut mikään turnoff. Päinvastoin.

Vierailija
10/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on netitön peruspuhelin, enkä ole vielä tavannut toista ikäistäni naista, kenellä olisi myös.

N20

Minulla! Halusin eroon mun some-addiktiosta joten ostin nokian näppärin. Hämmästelyjä saanut kuulla kyllä... Ja ikää 19 :D

Vierailija
11/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen merkityksentön seikka.

Vierailija
12/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen iästä. Jos alle 40-vuotias kyseessä niin tuo herättäisi vähän epäilyjä että onkohan kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
13/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, päin vastoin! Tuntuu, että 99.9% alle 40-vuotiaista naisista on älypuhelin- ja some-addikteja, joten olisi erittäin tervetullutta nähdä nainen, joka ei ole.

Aijaa. Olen millenniaali (diginatiivi) enkä koskaan ole omistanut kännykkää, jossa toimisi nettiyhteys.

Internetissä roikuin tuntikausia jo vuonna 1995 (nettiriippuvuus on perseestä), joten en tarvitse kännykkään nettiä.

Joo, ja olen siis nainen. Nettinatiivinarttu. Vanhojen setämiesten (boomer-sukupolvi) pahin painajainen. :D

Vierailija
14/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Minulla! Halusin eroon mun some-addiktiosta joten ostin nokian näppärin. Hämmästelyjä saanut kuulla kyllä... Ja ikää 19 :D

Kiva etten ole ainoa :D hämmästelyjä tosiaan saa. Mulla ollut jo kaksi vuotta tuo nokian näppäinpuhelin. Kahden viikon akunkesto tuntuu kyllä luksukselta.

Vierailija
15/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sellainen nainen olisi super-turn-on.

Olen jo kaavaillut avioeroa, koska vaimoa ei enää kiinnosta mikään muu kuin sohvalla pötköttely ja älypuhelin, sekä satunnaisesti Netflix.

Vierailija
16/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle, ei yhtään turn off. Nainen joka ei ole koko ajan naama kiinni puhelimessa on harvinaisuus tänä päivänä.