Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan siirtynyt omaehtoiseen karanteeniin Koronan takia!??

Vierailija
03.03.2020 |

Etätöihin
Kotikouluun

Millä kriteereillä Ja toimintatavoilla?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt normaalit arkimenot, harrastuksiin menemiset ja ystävienkin kahdenkeskiset tapaamiset pois. Olen siirtynyt tilaamaan ruokaa kaupasta kotiinkuljetuksella. Myös uusia työjärjestelyjä ihan työnantajan puolelta.

Joku voisi sanoa että olen hysteerinen, mutta en itse asiassa pelkää sairastumista koronaan. En ole edes riskiryhmässä. Haluan vain toimia esimerkillisesti, varsinkin saada ne ystäväni ajattelmaan - toimimalla näin radikaalisti, vaikka hyvin tiedämme, ette meillä kummallakaan ole tartuntaa (tai sen todennäköisyys on teoreettinen). Ehkä tämä on jonkinlaista mielenosoitusta - osoitan tällä tavalla mieltä, että pidän hallituksen toimia vastuuttomana alireagointina ja haluan saada tutut ja ystävät miettimään hallituksen linjan järkevyyttä.

Minulla on tämä sama asenne ja toiminta. Työt hoidan normaalisti, vaatisi jotain altistusta, että työnantaja suostuisi etätöihin. Kollegat pärskivät flunssaisina, reissaavat maailmalla ja naureskelevat, että onkohan koronaa. Minulla itselläni ja ystävilläni on riskiryhmiin kuuluvia omaisia. Koska en voi olla täysin varma, etten sairastu itse, en altista muita ihmisiä.

Vierailija
45/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini oli päivän Italiassa, jäi sen jälkeen vapaaehtoisesti kotiin 2 viikoksi. Vielä vajaa viikko siis. Pomon mielestä ei kuulemma tarvetta...

Vierailija
47/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just reissusta. Harmi että sellainen työ, etten voi jäädä kotiin. Päätä särkee...

Vierailija
48/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän jo valmiiksi erakkona, joten karanteeni ei muuttaisi juuri mitään. Töissä on oma koppero ja kädet tulee muutenkin pestyä heti kotiin tultua, koska kaikki julkisten tilojen ovenkahvat, ostoskärryjen kahvat, maksupäätteet ym. ovat käyttäjien käsistä lähteneen pinttyneen mustan bakteeritöhnän peitossa.

Vierailija
50/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollt jo 2.v karanteenissa jäin työttömäksi ei ole varaa  kuluttaa ,matkustella eikä muutenkaan kehtaa

Vierailija
51/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Teen osa-aikatöitä ja menen kyllä töihin, jossa valitettavasti joudun tekemisiin ihmisten kanssa. Mutta muuten pysyttelen lähinnä kotona ja luen tentteihin. Kotona mulla on sen verran ruokaa ja muita tarpeita, että pärjäisin varmaan pari viikkoa ilman kaupassa käyntiä jos olisi pakko. 

Vierailija
54/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti tosissanne? Ei voi kellään viirata päässä niin paljoa, että linnoittautuu kotiinsa, vaikkei ole mitään oireitakaan. En edes saisi olla poissa töistä jonkun oman luulosairauden vuoksi. 

Vierailija
55/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko oikeasti tosissanne? Ei voi kellään viirata päässä niin paljoa, että linnoittautuu kotiinsa, vaikkei ole mitään oireitakaan. En edes saisi olla poissa töistä jonkun oman luulosairauden vuoksi. 

Tilanne voi hyvin pian räjähtää käsistä. Ei ole ollenkaan luulosairautta se jos on varovainen. Katso tilastoja ja muiden maiden tilanteita. Itse en halua oireita ollenkaan eli todennäköisesti mitenkään muuten ei voi välttyä tartunnalta kuin omaehtoisella karanteenilla.

Vierailija
56/61 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen meistä saattaa olla elossa vielä vuoden päästäkin ja hyvin suurella todennäköisyydellä se et ole sinä.

Vierailija
57/61 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/61 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan??

Vierailija
59/61 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään jäädä terveenä pois töistä viruksen takia, johon on Suomessa sairastunut tällä hetkellä 6 ihmistä. Mutta onhan se aina plussaa, kun työmatkalla junissa ja kaupoissa on väljempää.

Vierailija
60/61 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä teen nyt toistaiseksi. Olen kunnalla it-alan paskahommissa.

M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme