Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveydestä sanottiin, että en saa korona-testiä vaikka oireilen ja olen altistunut

Vierailija
03.03.2020 |

Eilen puhkesi yli 39 asteen kuume, yskittää ja keuhkoihin sattuu. Viikonloppuna olin tekemisissä henkilön kanssa, joka oli juuri Italiasta tullut. Tosin hän ei oireillut. En ole mikään koronapanikoija, mutta eikö minut olisi hyvä testata? Työskentelen vielä sairaanhoitajana joten olisi ihan kiva tietää varmaksi... Toki nyt en tietenkään sairaana töihin mene, mutta entä sen jälkeen?
Lisäksi mieheni on myös ihmisten parissa työskentelevä. Jos minulla korona on niin olisi ihme jos ei hänelläkin.
Soitin siis työterveyteen ja siellä sanottiin että testiä ei näillä kriteereillä heru.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mielestä ole annettu tarpeeksi selviä ohjeita mitä pitää tehdä jos epäilee olevansa sairstunut koronaan? Juu ei tosiaan pidä mennä työterveyteen!

Vierailija
2/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sairastat ihan normisti 2-3 päivää? Todenäköisesti sulla on flunssa kun olet terveen kanssa ollut tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on kiva tietää ei kohdallaan testiin

Vierailija
4/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama juttu kun soitin terveyskeskukseen ja käskivät jäämään kotiin lepäämään ja soittamaan parin päivän kuluttua uudestaan jos oireet ei helpota?

Vierailija
5/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun mielestä ole annettu tarpeeksi selviä ohjeita mitä pitää tehdä jos epäilee olevansa sairstunut koronaan? Juu ei tosiaan pidä mennä työterveyteen!

Meillä ainakin pitää soittaa Terveystaloon.

Vierailija
6/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät tilastot paremman näköisinä kun ei testata. Eikä niitä testipakkauksiakaan varmaan löydy tarpeeksi.

Vierailija
7/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole altistuneet todetusti sairaalle

Vierailija
8/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se Italiasta tullut on ollut vaikka Roomassa tai jos hänellä ei yhäkään oireita, niin ei ongelmaa.

Vierailija
9/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa ei Korona ehdi itää.

Vierailija
10/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole mikään koronapanikoija"😂😂 niinpä niin. Voithan halutessasi laittaa itse itsesi kotikaranteeniin, lopputulos sama.

Vierailija
11/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en ole mikään koronapanikoija"😂😂 niinpä niin. Voithan halutessasi laittaa itse itsesi kotikaranteeniin, lopputulos sama.

Turha naureskella ap:n "panikoinnille". Kyllähän nyt tuon ammatin puolesta olisi ehdottomasti ollut syytä testata. 

Vierailija
12/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Etkö osaa lukea?

Ap

Vierailija
13/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi sama juttu kun soitin terveyskeskukseen ja käskivät jäämään kotiin lepäämään ja soittamaan parin päivän kuluttua uudestaan jos oireet ei helpota?

Tällä lailla vähän arvelinkin käyvän kun mietiskelin ettei Suomessa ole resursseja epidemian hoitoon. Ainut mahdollisuus kieltää koko juttu aina kun mahdollista.  Aika lailla  tullaan menemään klassisella periaatteella "Ottakaa kaksi aspiriinia ja soittakaa aamulla".

Vierailija
14/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaan tekstiäni näet panikointia? Tekstini on enemmänkin pohdiskelua miksi minua ei testata. Mutta selvä jos asenne on tämä. Menenpä sitten kuumesta toivottuani hoitamaan niitä syöpäsairaita. Turha sitten jälkeen päin valittaa jos jotain käy. Hei, ei se minulta perusterveeltä pois ole.

Ap

Vierailija
15/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiasta tulleen kanssa tekemisissä oleminen ei sinällään ole altistumista yhtään millekään. Voihan se ollakin koronaa, mutta ei kuulosta siltä, että se on mitenkään todennäköistä.

Vierailija
16/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksaisi somettaa yli 39 asteen lämmössä.

Vierailija
17/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä sairaanhoitaja,ei ihme että täällä panikoidaan joutavia!

Vierailija
18/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan noin nopeasti alkais jos olet viikonloppuna ollut tekemisissä.

Vierailija
19/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaan tekstiäni näet panikointia? Tekstini on enemmänkin pohdiskelua miksi minua ei testata. Mutta selvä jos asenne on tämä. Menenpä sitten kuumesta toivottuani hoitamaan niitä syöpäsairaita. Turha sitten jälkeen päin valittaa jos jotain käy. Hei, ei se minulta perusterveeltä pois ole.

Ap

Sinä et ole altistunut. Ja hyvä, mene vain ihan normaaliin tapaan, niin kuuluukin.

Vierailija
20/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä näkee, että provoilet. Yksikään sairaanhoitaja ei kirjoittaisi noin. Häpeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi