Vihdoin luulin tavanneeni elämäni miehen. Hänellä olikin perhe.
Kommentit (67)
Alat keräilemään pehmoleluja? Värjäät hiuksesi vihreäksi? Leivot pullaa? Laulat karaokessa Kaija Koota?
Miksi uppaat joutavaa ketjua, jossa ei ole mitään asiaa tai kommentoitavaa? Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Alat keräilemään pehmoleluja? Värjäät hiuksesi vihreäksi? Leivot pullaa? Laulat karaokessa Kaija Koota?
Täältäkin ääni karaokelle ja Kaija Koolle. Kunnon kännit ja voimabiisiä kuinka kauniit, rietraat ja onnelliset ei tarvii miestä ja korkkarit kattoon! Koko yö tanssia!
Maailma on täynnä miehiä, hyvä vain, että pääsit valehtelijasta eroon.
Kannattaa sisuuntua tästä ja oppia olemaan vähemmän sinisilmäinen. Ota jatkossa selvää miehen taustoista, vaadi aluksi tapaamisia vain julkisille paikoille, älä suostu pelkkään viestittelysuhteeseen. Kun suhde alkaa vakavoitua, pidä huoli, että tapaat miehen kavereita ja sukulaisia ja pääset miehen kotiin. Jos mies ei halua esitellä sinua muille tai haluaa aina tavata sinun luonasi, hälytyskellojen pitäisi soida.
Minäkin ihastuin yhteen naimisissa olevaan. Entä jos mies onkin tyytynyt nykyiseen puolisoon?
Rakastuit mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Kaikki oli valhetta. Sitä ihanaa miestä ei oikeasti ollut olemassakaan. Et kai halua roikkua selkärangattoman huijarin perässä (edes tunnetasolla)?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihastuin yhteen naimisissa olevaan. Entä jos mies onkin tyytynyt nykyiseen puolisoon?
Niin entä sitten?!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ap:n tilanteeseen vaikuta. Paitsi jos haluaa olla pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin ääni karaokelle ja Kaija Koolle. Kunnon kännit ja voimabiisiä kuinka kauniit, rietraat ja onnelliset ei tarvii miestä ja korkkarit kattoon! Koko yö tanssia!
Girl power!
Minäkin luulin tavanneeni elämäni miehen. Ei ollut perhettä, muttei halunnut minua. Syytä en tiedä, mutta hänellä on oikeus tuntea kuten tuntee, tajuan sen.
Olitko sinä sen miehen elämän nainen? Rakastuko?
Mulla on tunne, että mies vain tyytyy nykyiseen kumppaniinsa. Meidän välillä oli jotain erityistä.
Emme ole harrastaneet seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että mies vain tyytyy nykyiseen kumppaniinsa. Meidän välillä oli jotain erityistä.
Ap
Ja silti hän valitsi puolisonsa?
Alat sisarvaimoksi. Se ei ole ollenkaan harvinaista Suomessa (somalit).
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten menet eteenpäin ja mies jatkaa tyytymistään ehjässä perheessä.
No ei ole välttämättä niin helppoa erota.
Ap
ollisko napata jälkiraskauspilleri jos se tuli emättimeen