Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyneenä meinasin laittaa tekstarin kissalleni, kun en sitä löytänyt

Vierailija
02.03.2020 |

Siis järkyttävää, väsyneenä huutelin kissaani ja mietin, että missä se katti taas jolkottaa. No ajattelin sit laittaa sille tekstarin, et mis meet, kunnes puhelin jo kädessäni tajusin, että eihän sillä katilla ole puhelinta mukanaan. 😂🤣

Pitäisi varmaan kehitellä kissojen oma puhelin, että siihen sitten kissa tassullaan vastaa, että koska pääsee kyliltä kotiin syömään.😂🤣🤣😉

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oletteko te muut yrittäneet suutuspäissänne tai väsyneenä jne. yrittäneet tavoitella kotieläimiänne somen tai puhelimen kautta?😂😂

Vierailija
2/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans meinasin kerran kaupasta soittaa koiralle,että mitä puuttuu jääkaapista. Muttei silläkään oo vielä puhelinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kummempaa olisi jos saisit kissalta tekstiviestin takaisin.

Vierailija
4/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri  päässyt väsyneenä vällyjen alle, mies oli yövuorossa. En muistanut yhtään olinko laittanut ulko-oven lukkoon(makkari sijaitsee yläkerrassa), joten ilahduin kun huomasin ettei kissa ole vielä tullut sänkyyn. Huusin nopeasti alas että katotko Misse laitoinko ulko-oven lukkoon. Hölmistynyt kissanpää kurkkasi makkarin ovelta.

Vierailija
5/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla ja miksei kissallakin on oikeasti sanottavaa

https://instagram.com/hunger4words?igshid=78mtor1lyh37

Vierailija
6/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
7/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissalla on kyllä tassukka, mutta kännykässä on eri taajuudet kuin siinä. Ei saa yhteyttä.

Vierailija
8/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tsori, voi mennä aamuun asti. Mau."

Vierailija
9/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Just oon kipittämässä hiiren perässä, syön ku tuun".

Vierailija
10/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti kissalta 😼

Tuun heti ku hommaat kaviaaria.

Vierailija
11/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ❤️😂

Vierailija
12/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisellä kissalla on ovessa oma ovikello. Toimii. (Tästä oli juttu Iltalehdessä) 🐈🐱😺

Kissantassulla olisi vaikeaa käyttää älykännykkää koska kännykän näytön pyyhkäisy vaatii sormen jossa "nahka". Eli ei esim pyyhkäisy onnistu lapasella. Eikä karvaisella tassulla.

Vierailija
13/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai anna kissasi juosta vapaana pihalla? Nyt pitäisi varsinkin pitää lemmikit valjaissa ja hihnoissa, kun luonnossa eläimet alkaa pesimiskauden.

Vierailija
14/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö teidän kissoilla ole vielä omaa känkkyä, niitä sai antikvariaatti liikkeistä.

Vierailija
15/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mua niin naurattaa. Mutta oikeesti pelottaa, mitä mun kissat mulle ja muille viestittäis, jos oikeesti vois kommunikoida somessa.

Mun keskimmäinen kissa olis kunnon av-mamma, nuorin olis jossain YouTubessa tai Tiktokissa katsomassa videoita. Vanhin kissa etsisi googlen kautta Pirkan tms. Sivuilta hyviä ohjeita valmistaa hiirtä, esim. Friteerattuna.

Ap

Vierailija
16/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tsori, voi mennä aamuun asti. Mau."

Buahaahhaa.

Ap

Vierailija
17/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin kerran ajatuksissani soittaa koiralle, että pitää jäädä ylitöihin.

Vierailija
18/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on tullut kiireessä ja väsyneenä mieleen soittaa autonavaimiini että tiedän missä ne on.  Sitten muistan että ei niihin voi soittaa kuten puhelimeen.

Vierailija
19/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa voi olla n. 3-vuotiaan lapsen älyllisellä tasolla. Kissat kykenevät joskus hahmottamaan hyvinkin näppärästi asioita, jotka ovat heille itselleen tärkeitä, kuten ruokailuun ja vapaaseen liikkumiseen liittyviä asioita.

Yksi tuttavani kissa joka asui omakotitalossa maalla oli jotenkin älynnyt että kun joku soittaa ovikelloa, ovi avataan ja sitten tajunnut että hän ei itse yllä ovikelloon, mutta jos hän tassullaan naputtaa ovikellon johtoa (johon kissakin ylsi), ovikello soi. Oli huvittavaa olla heillä kotona, kun kuuli että ovikello soi, ja kun joku kävi avaamassa oven, kissa asteli ihan pokkana sisään. Kissa käytti ovikelloa vain halutessaan ulkoa sisään. Päinvastaisessa tapauksessa hän istui oven edessä ja maukui, ns. perinteiseen tyylliin. Jos kukaan ei tullut avaamaan ovea, kissa etsi käsiinsä ihmisen ja toisti käskynsä ja kas, siinä oli pakko ihmisen käydä avaamassa ovi.

Yksi oma kissani (joka vihasi suljettuja ovia reviirillään) oppi avaamaan ovet asunnossa. Sen jälkeen ei kukaan saanut olla vessassa rauhassa :D

Olisi siis täysin mahdollista kehittää joku kissan logiikalla (ja tassulla) toimiva simppeli älyvekotin, jolla kissa voisi viestiä ihmispalvelijalleen. Kissa varmaan lähettäisi viestejä kuten "Tuo lihaa Stokkan Herkusta" tai "Vaihda hiekat ja sassiin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi