Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse enää hyvään kuntoon ja saa kroppaa timmiksi

Vierailija
02.03.2020 |

Neljänkympin jälkeen tullut yhtä taistelua siitä, että saisi kilon tai kaksi painosta pois ja jaksaisi urheilla niin, että ulkonäkö olisi vähän sirompi.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei samalla tavalla, mutta toisella tavalla.

Vierailija
2/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys ei ole tarpeeksi kova, eipä siinä muuta 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Puntit ja lenkit on yhtä tyhjän kanssa. Kunto kyllä paranee.

Vierailija
4/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keskeinen juttu tulikin siinä "että jaksaisi". Eli viitsimisestä kiinni. Ei ikä estä hyvään kuntoon pääsyä tai timmiytymistä.

Vierailija
5/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompaa punttia vaan ja pidempiä lenkkejä.

Vierailija
6/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii hiilarisyklitys. Joillakin toimii pätkäpaasto.

Vierailija
7/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/channel/UCaptgpi1EAmn6-zMuVTq7BQ

Toi nainen on jo 60-vuotias.

Ja tämä on yli 50-vuotias:

Olen 33-vuotias ja toivoisin olevani yhtä hyvässä kunnossa kuin ylempänä olevat leidit.

Vierailija
8/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiseen timmiin urheilulliseen kuntoon pääse pelkästään lenkkeilyllä. Siihen tarvii usein myös hyvän kuntosaliohjelman.. Ja tottakai oikean ruokavalion.

Vierailija
9/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukkakin urheilee kai todella paljon, mutta ei hän vuosien myötä ole hoikemmaksi mielestäni tullut. En tiedä, miten paljon urheili kymmenen vuotta sitten, mutta instan mukaan nykyään runsaasti.

Vierailija
10/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias ja toivoisin olevani yhtä hyvässä kunnossa kuin ylempänä olevat leidit.

Ainakin tuo blondi on käynyt plastiikkakirurgilla.

Vierailija
11/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yksilöllistä kuinka nopeasti laihtuu. Osa ei vaan laihdu ilman keskitysleiri-ruokavaliota. Liikunta voi auttaa mutta usein ei auta.

Vierailija
12/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja viikko-ohjelmaan kuuluu noin 40 kilometriä juoksua, lihaskuntoa ja jumppaa. Syömisiä en tarkkaile, mutta luultavasti syön aika terveellisesti. Ei ole ongelmia pysyä timminä. Veikkaan, että liikunta ei ole riittävää. Omiin lenkkeihin kuuluu myös rankkoja mäkitreenejä.

Vierailija
13/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sitten alapeukutetaan kaikki kommentit, jotka ei ole tyyliin "voi joo, ei mikään auta, ihan turhaa, ihan mahdotonta, ei voi mitään, geenit ja ikä, sellasta se on, oi oi kauheaa!!!"

Vierailija
14/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 ja viikko-ohjelmaan kuuluu noin 40 kilometriä juoksua, lihaskuntoa ja jumppaa. Syömisiä en tarkkaile, mutta luultavasti syön aika terveellisesti. Ei ole ongelmia pysyä timminä. Veikkaan, että liikunta ei ole riittävää. Omiin lenkkeihin kuuluu myös rankkoja mäkitreenejä.

Veikkauksesi on väärä.

Vierailija
15/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana padi tuu tänne hani.

Vierailija
16/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompaa punttia vaan ja pidempiä lenkkejä.

Ennemminkin kovempia tehoja.

Vierailija
17/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen kanssa, että on vaikeaa enää sen jälkeen, kun kerran on ollut vähn isompia, päästä aidosti timmiin kuntoon ilman kirurgin veistä. Joku toinen ehkä pääsee, mutta itselläni selluliitti on ja pysyy, takareiteen jää aina se vararengas, vaikka miten laihduttaisi, alavatsan iho roikkuu, allit roikkuvat ja rinnat nyt on imetysten jäljiltä aika karut. Lihasmassaa toki voi kerätä, mutta ihon palautumiskyky ei näin vanhempana ole enää ihan samanlainen, mitä se oli nuorena. 

Vierailija
18/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä näin nelikymppisenä tullut vielä ensimmäistäkään eroa siihen kun olin parikymppinen. Olen ihan samassa kunnossa, mulla on edelleen satunnaisessa käytössä abiristeilymekkokin ja istuu entisen lailla. Myös juoksen samaa matkaa samaan aikaan mitä ennenkin. Ei väsytä, en nuku enempää, jaksan valvoa ja vaikka juhliakin satunnaisesti. Näkö ja kuulokin testattiin juuri vallan priimoiksi. Pitkät hiuksenikin olen pitänyt.

Nelikymppinen ei ole mikään vanha. Kremppaa tai aineenvaihduntaongelmia ei kuulu vielä olla.

Vierailija
19/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksesi on väärä.

No aika usein ihmiset kertovat lenkkeilevänsä todella paljon, ja saattavat käydä muutaman kerran viikossa kävelemässä. Energiankulutus ei ole kovin suurta. Usein liikunnan todellinen määrä yliarvioidaan.

Vierailija
20/38 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuo blondi on käynyt plastiikkakirurgilla.

Ikäänkuin plastiikkakirurgi pystyisi muuttamaan löllykän huippukuntoiseksi.

Kyllä huippukunnon eteen joutuu tekemään kovasti työtä, kävi kirurgin veitsen alla tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme