Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salkkari-kaunotar halusi esitellä vartalonsa koko Suomelle

Vierailija
02.03.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006424984.html

Näin minä tämän julkaisun tulkitsen. Todettakoon, että on naisella kaunis vartalo, jota kelpaakin esitellä. Se, että hän tämän jutun tiimoilta höpöttää jotain muuta ei vaan uppoa. Tarkoitus kyllä selvisi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Silikoneista kalliisti maksettu, niin pitäähän niiden avulla nyt jotain julkisuutta saada.

Vierailija
2/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä taas ahdistaa että maailmassa on niin paljon kauniita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän voisi päästä parempiin rahoihin kiinni ottamalla suoraan yhteyttä esim. Porgugalin Playboyhin. Toki jenkkeihinkin suoraan, mut Portugalista vois olla Suomesta käsin parempi ponnahduslauta. Nainen selvästi hamuaa esitellä itseään, joten Playboy olisi oiva valinta. 

Vierailija
4/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskejä taas ahdistaa että maailmassa on niin paljon kauniita naisia.

No johan tässä todettiin, että naisella on kaunis vartalo, joten ei ahdista yhtän. tämän jutun tarkoitus nyt täytyi vaan alleviivata. 

Vierailija
5/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavat mauttomat tatuoinnit. Haluaako joku oikeasti olla Salkkareiden näyttelijä ? :D

Vierailija
6/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi skinnysheimattua tyttöparkaa. Minä voisin häntä lohduttaa, monta kertaa päivässä!

Setämies

Vierailija
7/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten uikutetaan ulkonäköpaineista, kun nämä niitä aiheuttaa.

Vierailija
8/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminin poikaystävä Ville saa pökkästä noin kaunista vartaloa. Vähän mä oon kade.

Vierailija
9/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen samaa mieltä, että kyllä hoikatkin saavat kuulla kommentteja ulkonäöstään, ei pelkästään ylipainoiset.

Mutta sen olisi voinut tuoda esiin myös ilman mitään alusvaatekuvia, jos olisi halunnut. Jostain syystä tässä ei selvästikään haluttu...

Vierailija
10/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä timmi ja siro vartalo. Vähän ehkä oon kateellinen, oispa itsellänikin. Jotkut ne vaan on luonnostaan hoikkia. Pitkähän Jasmin on myös (175 cm), missikisoihin olisi ainesta, ilman noita silikoneja.

Vierailija
11/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä avautumiset ole jo vähän menneen talven lumia? Ja tissit, peput ja bikinit, tuntuu että noita on nähty jo ihan tarpeeksi. Voisko nyt vihdoinkin tulla muotiin itsensä kehittäminen älyllisesti ja yksityisasioiden pito yksityisinä?

Vierailija
12/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa. Kyllä tässä nyt oli 100% motiivina saada oma bikinikuva iltalehteen.

Arvostaisin enemmän, jos olisi tehnyt sen rehdisti, kumartelematta. Aiheutti niin sanotun cringe-efektin, kun itsensä esittely piti verhota teennäiseen nyyhkytarinaan.

Mutta tämä on nyt kuuma someilmiö. Kuvankaunis nainen lataa itsestään meikittömän kuvan instaan (tosin microbleidingit, ripsipidennykset ja huulitäytteet ovat paikoillaan). Oheen kirjoitetaan viidentoista rivin voimaantunut vuodatus omasta rohkeudesta,

päättäväisyydestä ja siitä, miten siunattuja ollaan kun ei välitetä ulkonäköpaineista.

No, tällekin ilmiölle nauretaan sitten aikanaan.

Vierailija
13/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mimmi minusta ole mitenkään erityisen laiha, ihan normaali. En ymmärrä miksi sen pitää nyt erikseen avautua siitä miten kauheaa on olla hoikka. Tylsääää.

Vierailija
14/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun ylipainoisten julkaisemat bikinikuvat eivät saa yhtä paljon negatiivista huomiota. Olen samaa mieltä, että aiheeseen voi ottaa kantaa ilman herutuskuvia. Mutta nää kommentit vain vahvistavat kyseisen näyttelijän sanomaa.

Vierailija
15/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, että nätin kropan omaavan pitää laittaa joku bogus-tarina selitteeksi. Kroppaa kelpaa esitellä, ei tarvitse selittää. Sen takiahan tuo telkkarissakin esiintyy, vai väittääkö joku palkatun näyttelijäkykyjen perusteella?

Nätimpi olisi ilman tatskoja ja luonnollisessa hiusvärissään.

Vierailija
16/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs kummallista tässä nyt on. Hetki sittenhän joku nainen halusi esitellä pitkään kasvatettuja karvojaan kaikille 😄

Vierailija
17/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat roiskeet ihossa 😕

Vierailija
18/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo aika tavis oo.

Vierailija
19/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nykyajan laiha? Ihan normaalipainoisen näköinen kroppa. Hoikka kroppa on minusta esim. Metti Forsselilla.

Vierailija
20/29 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt mikään laiha ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi