Mietittekö koskaan, mitä ekalle poikaystävällenne kuuluu? T. Ammattivalittaja
Kommentit (35)
En mieti. Tiedän, että se on heräilemässä ja kömpii kohta kahville seurakseni.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Joko olet löytänyt uuden miehen?
En enkä edes viitsi hakea. Ap
Ensimmäinen poikaystäväni on ollut haudassa jo 15 vuotta. Joskus mietin, minkälaista elämämme olisi, jos hän eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä löytynyt sitä ensimmäistäkään.
N42
Mikä sen on estänyt? Ap
En mieti. Tuossa se ryystää aamukaffetta. Ollaan oltu yli 30 v naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enkä edes viitsi hakea. Ap
Ai, taisi olla mukavaa viikonloppuna.
En mieti, mutta tiedän mitä hänelle kuuluu. Käymme samassa lähikaupassa ja juttelemme kuulumisia.
Eka poikaystävä oli Hankenin luokkakaveri. Fiksu ja empaattinen mies, samanikäinen kuin minä. Hän halusi perinteisen elämäntavan (menestyksekäs ura bisnesalalla, vaimo, lapset). Minä en lapsia halua, joten pistin suhteen poikki.
Unohdin koko miehen pitkäksi aikaa (yli 10 vuotta), kunnes hänen profiilinsa tuli vastaan Linkedin-nettisivustolla. Hän on nyt eräässä vakuutusyhtiössä esimiestehtävissä. Hyvä palkka, nousujohteinen työura, vaimo ja pari kersaa. Hän sai mitä halusi. Toivon, että hän on elämäänsä tyytyväinen. Minä en siihen elämään sopeutuisi (lasten kasvatus, prismaperhearki) vaikka mies olisi edennyt urallaan toimitusjohtajaksi ja kerännyt miljoonaomaisuuden.
Olen itse biseksuaali, vela, ja FIRE (financially independent, retire early). Jäin pois työelämästä 25-vuotiaana.
N.34
Jaa-a, siitä on 41 vuotta kun olen hänet viimeksi tehnyt. Tiedän hänen asuvan entisellä kotipaikkakunnallani, mutta siinä kaikki. Enpä usko, että meillä olisi tänä päivänä paljon yhteistä.
En mieti, mutta tiedän kyllä suurinpiirtein kuulumiset silti. On veljeni kaveri ja joskus nähdään ohimennen.
Ei tarvitse miettiä, kun tiedän tarkkaan. Eka poikaystävä on ex-mies ja lasteni isä, kenen kanssa tekemisissä melko usein.
[quotte=Vierailija]Ensimmäinen poikaystäväni on ollut haudassa jo 15 vuotta. Joskus mietin, minkälaista elämämme olisi, jos hän eläisi.[/quote]
Samoin, tosin vähän reilut 10v.
Ei tarvitse miettiä. On kirjailija ja lapsetkin olleet julkisuudessa. Eli kuulumiset julkista tietoa.