Onko kukaan hakenut ylijäämäruokaa ResQ-sovelluksen kautta?
Mun tuttu suositteli sitä mulle ja aattelin, että pitää kokeilla. Pilkkahinnalla saa ylijäämäruokaa lähiravintoloista.
Kommentit (7)
Juu, monta kertaa viikossa. Parhaat jutut menee vaan tosi nopeasti, täytyy kärkkyä.
Kerran hain, sitten ajattelin tarkemmin: pitkän aikaa lämpimässä seissyttä kiinabuffaa halvalla. Meni ruokahalu.
Vierailija kirjoitti:
Kerran hain, sitten ajattelin tarkemmin: pitkän aikaa lämpimässä seissyttä kiinabuffaa halvalla. Meni ruokahalu.
Jätithän sinne ResQ appiin/sivustolle näkyvää palautetta? Ite luen ne aina ennen kuin ostan
Ensimmäisestä tilauksesta -50% koodilla: RZC-373 Klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/RZC-373
Hyvä ja toimiva ajatus ja joskus tulikin haettua tämän sovelluksen kautta ylijäämä ruoka joka olisi muuten mennyt roskiin. Nykyään vaan tuntuu että hinnat ovay nousseet ja annokset maksavat nykyään jo noin 5€ tai enemmänkin mikä on esim lounas yms ruuasta liikaa kun ajattelee että sillä saa vain yhden annoksen, ilman salaattia tai jälkiruokia ja tämä annos olisi muuten mennyt roskiin eikä tuottanut mitään tuloja yrittäjällekkään.
Eli ahneus ja nousseet hinnat ovat pilanneet tämänkin hyvän ajatuksen.
Olen. Tänään viimeksi.