Onko miehestä hyväksyttävää jos naisella on yhteisessä kodissa muistolaatikko existään?
Hyväksytkö jos naisellasi on yhteisessä kodissanne muistolaatikko joka on täynnä kuvia ja lahjoja naisen existä. Suuttuisitko ja pyytäisitkö hävittämään laatikon vai antaisitko asian olla?
Kommentit (15)
Jotkut hyväksyy jopa exän tekemät lapset..
Muistolaatikko? No ei mulla nyt varsinaista muistolaatikkoa ole mutta toki kuvia entisestä miehestä ja jokunen lahjakin tallella. Juu, nuoruusvuosilta muutama kirjekin poikaystävältä. Eipä tuo nykyinen mies niistä oo mitään sanonut, tuskin piittaa asiasta hölkäsenpöläystä.
Joo, ei haittaa ainakaan mua. Mullakin laatikossa exien pikkuhousuja muistona. Pääasia, että ei kumppanille esitellä näitä muistoja, vaan pidetään pois toisen silmistä.
Mikä ettei. Puoliso on geeniensä ja historiansa summa. Kunhan ei elä menneisyydessä.
Naisella saa olla muistoja, miehellä ei.
Jaa mikä reiluus? kirjoitti:
Naisella saa olla muistoja, miehellä ei.
Poika on aina uhri.
Pitäisin jonkinsortin pettämisenä. Itse en pidä yhteyttä exiin, ja lahjat olen vienyt myynyt tai antanut pois.
M/39
Minulla on kuvia eksistä jossain loodan perällä, samoin on miehellä. Ei mitään hajua onko hällä jotain exien antamia lahjoja, aivan sama jos on. Kumpaakaan ei toisen menneisyys kiinnosta pätkän vertaa. Joskus on aiheesta ihan uteliaisuuttaan juteltu.
Muistolaatikko on vähän hassu sana. Kai ne just laitetaan laatikkoon pois silmistä, ettei tarvii nyxän exän kuvia katella.
XDDDDDD muistolaatikko XDDD Minulla on ekan poikkiksen (oltiin teinejä) kirjeitä pari tai yksi en tiedä en muista. Ne nyt vain jäivät johonkin laatikoiden uumeniin. Viimeisimmältä kesältä on kaulakoru ja jääkaappimagneetti XDDD En kylläkään vuodata kyyneliä niiden äärellä enkä korua käytä aina. Voisi laittaa sen kaulaan tänään, nättihän se on. Toivottavasti nykyinen miekkonen antaa vieläkin nätimmän joskus :33333
Minun mieheni hyväksyy jopa hääkuvani entisen mieheni kanssa olohuoneen seinällä paraatipaikalla ja kirjahyllyssäkin on muutama kuva entisestä miehestäni. t. nuorileski
Jos on jokunen kuva tms niin ok siinähän on. Jos on kipsivalos exän jormasta ja se on kirjahyllyssä paraatipaikalla niin ei hjuva..
Ap tarkoittaa luonnollisesti muistolaatikolla alttaria, joka on perustettu makuuhuoneeseen keskeiselle paikalle. Alttarin päällä on mustilla pitsistringeillä päällystetty laatikko joka on täynnä miesten kikkelikuvia ja jokainen kikkeleistä on isompi kuin ap:llä. Ap:n velvollisuus on vaihtaa suitsukkeet ja kynttilät alttarille ja pyyhkiä pölyt laatikosta. Joskus hän selaa kikkelikuvia ja tuntee outoa kihelmöintä housuissaan.
On tietenkin OK. Kaikilla meillä on eletty elämämme. Kunhan ovat hienotunteisesti jemmassa jossain sivummalla niin ihan fine.
Ei kai niitä kuvia ja esineitä nyt aina hävitetä kun puoliso vaihtuu?