Minkälainen nainen on "pikkuinen"?
Kommentit (13)
Sehän on hellittelysana, kun toinen on Sylin tarpeessa.
Vaikka olisi 180cm ja XL
Mukava, lämminhenkinen, ystävällinen, seurallinen ym. Eli vastakohta metoofeministille joita kai kutsutaan voimakkaiksi ja itsenäisiksi.
Ja jos nyt otetaan ihan sananmukaisesti mittojen mukaan, niin nuo ap:n mitat ovat huomattavasti "pikkuisen" raja-arvojen alapuolella. Noita mahtuu pari takataskuihin ja 1 eteen (lompakko on toisessa etutaskussa)
Minun mielestäni ”pikkuinen” ei liity niinkään pituuteen kuin kokonaisvaikutelmaan. Esimerkiksi 167-168-senttiset missit ovat todella pieniä ja kapeita luonnossa, ja vastaavasti tunnen alle 160-senttisiä naisia, jotka ovat harteikkaita ja kylkiluiltaan leveitä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava, lämminhenkinen, ystävällinen, seurallinen ym. Eli vastakohta metoofeministille joita kai kutsutaan voimakkaiksi ja itsenäisiksi.
Ja jos nyt otetaan ihan sananmukaisesti mittojen mukaan, niin nuo ap:n mitat ovat huomattavasti "pikkuisen" raja-arvojen alapuolella. Noita mahtuu pari takataskuihin ja 1 eteen (lompakko on toisessa etutaskussa)
Metoofeministillä ilmeisestikin viitataan naiseen, joka on kokenut ahdistelua miesten taholta ja uskaltanut kertoa siitä julkisesti.
Eli onko ”pikkuinen” nainen niin lapsenomainen, ettei kenelläkään ole sydäntä ahdistella häntä, vai niin arka ettei hän uskalla kertoa kokemastaan ahdistelusta?
Koen olevani pikkuinen, joten kaikkien on kutsuttava minua pikkuiseksi.
Mullakin mitat 160 ja 50-52 ja mua sanotaan tosi pieneksi ja siroksi ja koitetaan syöttää. Omasta mielestäni olen normaali. Nykyään tosin ylipaino taitaa olla yleisempää.
Ehkä se on kiinni ruumiinrakenteesta muutenkin.
Naisen koolla ei ole mitään väliä kunhan pimppi on piukka, kuuma ja kostea.
mmua on kutsuttu pikkuseks jopa 88 kilosena. :'DDDDD ja oon 161cm, aika lyhyt.
Ja pikkuseks kutsutaan usein vaikka mitat olis joku 70 kg mulla. Kai sitte vaan oon pieni?? Tiiän myös laihempia joita en sanois pieniks.
Mua on kutsunut pieneksi ja pikkuiseksi miehet ja vähän itseäni isommat naiset, vaikka mielestäni en ole kovin pieni vaan mitat 162/50-53.
Pikkuinen nainen on minua lyhyempi ja hyvin kevyt.