Meinaatteko viedä lapsia kerhoon ym ei pakollisiin?
Kommentit (7)
Riippuu onko alueella jo koronaa, varsinkin jos jonkun jo karanteenissa olevan perheenjäsen on samassa kerhossa, niin en todellakaan veisi.
Eikö teitä pelota viedä lapsia hoitoon? Meillä päin loppui juuri talviloma. Ei voi tietää onko jonkun perheessä kenties virus itämässä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko alueella jo koronaa, varsinkin jos jonkun jo karanteenissa olevan perheenjäsen on samassa kerhossa, niin en todellakaan veisi.
Ei ole tiedossa ainakaan, mutta nopeastihan se liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä pelota viedä lapsia hoitoon? Meillä päin loppui juuri talviloma. Ei voi tietää onko jonkun perheessä kenties virus itämässä.
Oletko yhtä skitso kausiflunssan, oksennustaudin ja täitartuntojen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä skitso kausiflunssan, oksennustaudin ja täitartuntojen suhteen?
Ei huvita saada tautia, joka voi aktivoitua uudelleen paranemisen jälkeen. Ei myöskään kovaa kuumetta ja mahdollisesti keuhkokuumetta tai pahempaa. En mä muitakaan riesoja halua, mutta tämä pelottaa, kun ei ole tietoa miten tauti käyttäytyy. Paikkoja on suljettu tämän takia, joten kyllä se pistää miettimään.
Minulla on juuri jokin flunssa, mutta kun tästä parannun, jatketaan arkea ihan tavallisesti. Nyt flunssani ajan lapset kyllä pysyvät kotona kanssani, vaikka joskus ovatkin olleet päiväkodissa minun sairastaessani.
Kyllä. Elämä jatkuu kuten ennenkin.