Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Erikssonin epäelokuva M

Vierailija
01.03.2020 |

Tuli vihdoin katsottua se ja voi luoja mitä kökköä.

Ei jättänyt mitään ajattelemisen aihetta, ei sisältänyt tippaakaan erotiikkaa eikä minkäänlaista juonta. Sisällötön epäelokuva.

Ja minä sentään olen taide-elokuvien suuri ystävä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eniten kiinnostaa kirjoitti:

Näkyikö pimppi?

Voit itse katsoa Areenasta.

Ennen kaikkea Areenassa voi pikakelata...

Ai näkyykö tämä elokuva tosiaan ilmaiseksi? Luulin että se on jossain festivaaleilla ainoastaan. Täytyypä mennä katsomaan heti.

Vierailija
22/24 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa avaamaan ketjun samasta aiheesta, mutta täällähän on kaikki jo sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli juuri sitä tekotaiteellista jaskaa mistä täällä aina jauhetaan esim. Aki Kaurismäen elokuvista puhuttaessa. Ne ovat sentään oikeita elokuvia. Hyviä eikä tippaakaan tekotaiteellisia.

Kaurismäen elokuvissa on sentään juoni ja niistä saa jotain selvääkin, vaikka ovatkin omituisia enkä niistä pahemmin tykkää.

Vierailija
24/24 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta M on hieno ja kiehtova. Olen kyllä kiinnostunut myös Marilyn Monroesta muuten. Lisäksi on kiinnostavaa, miten nainen, jota on ehkä pidetty ”vain laulajana”, ja ehkä vielä viihdelaulajana (vähän kuten Marilynia, ts. epä-älyllisenä), tekee jotain taiteellisesti haastavampaa. En ymmärrä puheita, että M ei olisi aito taide-elokuva, kun minusta se on tyypillinen sellainen.

Pidän myös Kaurismäestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi