Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, meillä töissä ilmoitettiin matkustusrajoituksesta

Vierailija
01.03.2020 |

jos on matkustellut tautialueilla, ei asiaa töihin vähään aikaan.
Hysteria levinnyt pomoihinkin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on matka varattuna (ei tosin nykyiselle tautialueelle). En oikein ymmärrä, miten työnantaja voisi kieltää minun matkustamasta lomallani, vaikka matkustuskohteeni tautialueeksi muuttuisikin.

Jos en matkusta menetän lentojen hinnan.

Vierailija
22/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on matka varattuna (ei tosin nykyiselle tautialueelle). En oikein ymmärrä, miten työnantaja voisi kieltää minun matkustamasta lomallani, vaikka matkustuskohteeni tautialueeksi muuttuisikin.

Ei mitenkään voi kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koulussa töissä. Ei mitään varotoimenpiteitä tai ohjeita hiihtoloman jäljiltäkään. Paitsi hallituksen ”pese kädet ja aivasta hihaan”-ohjeet. No sehän auttaa mukuloiden kanssa, jotka pärskivät, kaivavat neniään ja syövät samoilla ruokailulinjoilla räkäisillä käsillään.

No, yksi koulu nyt on osittain suljettu. Kohta se repeää käsiin kouluissa ja päiväkodeissa.

Vierailija
24/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ainakaan kiellä. Mutta jos tautialueella on matkalla ei ole tulemista toimistolle kahteen viikkoon paluusta ja sen tietävät työntekijät etukäteen. Meillä kaikki voivat hyvin tehdä etätyötä eli ei ole ongelmaa.

Vierailija
25/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne sitä matkaa voikaan kieltää, mutta voi kieltää tulemasta työpaikalle takaisin tullessa jos tulet tautialueelta. Työnantaja sit määrää sulle jotain korvaavaa puuhaa jota voi tehdä kotona tai vaikka yksin jossain työpaikan varastossa, jossa muut ei sitten käy.

Vierailija
26/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Nordeassa. 2 viikon "etätyökaranteeni" riskialueella olleille. Miksi hallitus ei ime oppia näiltä jos itse ovatkin kyvyttömiä?

Noinhan se pitää toimia. Jokainen firma hoitaa oman tonttinssa, niin kuin heille sopii. Ja jokainen ihminen oman karanteeninsa. Jos valtio määrää, niin firmat on ongelmissa, eikä heillä ole mahdollisuutta hoitaa asiaa firman kannalta parhaiten. Ja suuri osa ihmisistä ajattelee, että määräykset ei koske minua. Nytkin ihmiset matkustaa Italiaan lomalle ja Kiinaankin. Koska mikään ei koske heitä.

Vierailija
27/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koulussa töissä. Ei mitään varotoimenpiteitä tai ohjeita hiihtoloman jäljiltäkään. Paitsi hallituksen ”pese kädet ja aivasta hihaan”-ohjeet. No sehän auttaa mukuloiden kanssa, jotka pärskivät, kaivavat neniään ja syövät samoilla ruokailulinjoilla räkäisillä käsillään.

No, yksi koulu nyt on osittain suljettu. Kohta se repeää käsiin kouluissa ja päiväkodeissa.

Mitä sinun mielestäsi olis pitänyt tehdä? Sulkea kaikki ennen kuin yhtään tauti tapausta oli todettu? Vai sulkea kolmen tauti tapauksen jälkeen? Vai suu suojukset?

Vierailija
28/28 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi aiemmista, joka mainitsi matkustuskiellosta. Typerästi oletin, että kaikki ajattelevat automaattisesti työmatkoja, jotka on nyt siis peruttu ja uusien suunnittelu toistaiseksi kielletty.

Vapaa-ajan matkoja ei (valitettavasti) voi kieltää muuta kuin valtio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi