Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei äitipuoli, jonka perheessä +- 10-vuotiaita bonuslapsia. Millainen on viikonloppunne?

Vierailija
01.03.2020 |

Meillä menee näin:

perjantai-iltana lapset tulevat aika myöhään juuri nukkumaanmenon kynnyksellä. En heitä näe kuin lyhyesti.

Lauantaina nukun puoleen päivään. Kun herään, ovat lapset huoneessaan. Sitten isä lähtee lasten kanssa jonnekkin pariksi tunniksi. Kun he tulevat syömme kaikki yhdessä. Tämän jälkeen lapset katsovat tietokoneiltaan netflixiä.

Sunnuntaina herään taas puolilta päivin. En välttämättä ehdi heitä edes nähdä, kun he lähtevät kotiinsa.

Onko muilla näin helppoa?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näin pitää toimiakin, sillä uusperheiden ongelmat juontuvat hyvin usein siitä, että äitipuoli ottaa itselleen vastuun miehen lapsista. Ja mies on usein sellainen, että hän antaa sen vastuun pois. Lopulta äitipuoli huomaa viihdyttävänsä, kasvattavansa ja hoitavansa miehen lapset, ja uupuu taakan alle. Lukekaa av-ketjuja ja huomaatte, että uusperheen ongelmat kulminoituvat yleensä aina tähän. Sen takia juuri näin uusperheessä tuleekin toimia. Jos isä haluaa lapsiaan nähdä, niin hoitakoon heidät aivan itse.

Minä en olisi ikinä ottanut miestä, joka ei olisi halunnut pitää huolta myös minun lapsestani ja osallistua arkeemme.

Löysinkin aivan mahtavan miehen, joka on täydellinen isäpuoli lapselleni ja isä yhteiselle lapsellemme. Ei ikinä jaottele lapsia, molemmat saa mieheltä yhtä paljon huomiota, hän kuskaa ja hellii molempia. Olemme erittäin onnellisia ja lapset ovat tässä perheessä tasa-arvoisia.

Kammottava ajatuskin, että ottaisin perheeseeni ihmisen, jonka läheisyydessä lapseni ei viihtyisi ja toisinpäin. Ei ikinä sellaista.

Vierailija
62/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näin pitää toimiakin, sillä uusperheiden ongelmat juontuvat hyvin usein siitä, että äitipuoli ottaa itselleen vastuun miehen lapsista. Ja mies on usein sellainen, että hän antaa sen vastuun pois. Lopulta äitipuoli huomaa viihdyttävänsä, kasvattavansa ja hoitavansa miehen lapset, ja uupuu taakan alle. Lukekaa av-ketjuja ja huomaatte, että uusperheen ongelmat kulminoituvat yleensä aina tähän. Sen takia juuri näin uusperheessä tuleekin toimia. Jos isä haluaa lapsiaan nähdä, niin hoitakoon heidät aivan itse.

Minä en olisi ikinä ottanut miestä, joka ei olisi halunnut pitää huolta myös minun lapsestani ja osallistua arkeemme.

Löysinkin aivan mahtavan miehen, joka on täydellinen isäpuoli lapselleni ja isä yhteiselle lapsellemme. Ei ikinä jaottele lapsia, molemmat saa mieheltä yhtä paljon huomiota, hän kuskaa ja hellii molempia. Olemme erittäin onnellisia ja lapset ovat tässä perheessä tasa-arvoisia.

Kammottava ajatuskin, että ottaisin perheeseeni ihmisen, jonka läheisyydessä lapseni ei viihtyisi ja toisinpäin. Ei ikinä sellaista.

Se toimii siksi, että mies kykenee olemaan vastavuoroinen.

Ota huomioon, että suurin osa eronneista hyvistä miehistä on laiskanpuoleisia, ja siksi vaimo potkaissut ulos. Nämä miehet ovat kyllä hyviä puolisoita, mutta laistavat herkästi vastuustaan eli omien lasten hoitamisesta. Siksi heilleon pakko laittaa rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan ymmärrä, miksi naisen pitäisi olla millään tavalla kiinnostunut puolisonsa lapsista? Normaalit käytöstavat ja kohteliaisuus riittävät. Isä hoitakoon ja viihdyttäköön siittämänsä lapset, miksi puolison pitäisi siihen osallistua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan