Yksittäinen ruoka-aine, tuote tai lisuke jota voisit syödä paljaaltaan koko pakkauksen kerralla?
Mulla se on hummus. Söin äsken paljaaltaan ja kerralla koko pakkauksellisen. Toinen vielä jääkaapissa ja varmaan menee sekin päivän aikana.
Toinen on oliivit ja hapankaali.
Kommentit (43)
Paketti mansikoita, mustikoita tai kirsikoita.
Kermaviili. Menisi useampikin purkki putkeen.
Purkki rahkaa (siis kunnon rahkaa, ei mitään pehmeää rahkaa).
Aurajuusto! Miten voinkin olla nykyään niin koukussa siihen! :O
Guacamole, aurajuusto, hyvä kermajuusto, leivontaan tarkoitetut maustetut rahkat.
Noista oliiveista tuli mieleen, että 2000-luvulla ostin silloin tällöin sitruunalla täytettyjä oliiveja, joita myytiin peltitölkeissä. Niitä saatoin syödä koko tölkillisen kerralla. En ole enää vuosiin nähnyt tuotetta missään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pandan lakritsa. Siis se aito musta, ei mikään täytejuttu. Pussi menee hetkessä, mums mums.
Söin pari viikkoa sitten pussillisen linssisipsejä, roasted onijon. Jo seuraavalla viikolla oli pakko ostaa uusi pussillinen, kun olivat niin hyviä.Nam.
Faith kirjoitti:
Guacamole, aurajuusto, hyvä kermajuusto, leivontaan tarkoitetut maustetut rahkat.
Noista oliiveista tuli mieleen, että 2000-luvulla ostin silloin tällöin sitruunalla täytettyjä oliiveja, joita myytiin peltitölkeissä. Niitä saatoin syödä koko tölkillisen kerralla. En ole enää vuosiin nähnyt tuotetta missään.
Kyllä niitä on, jos tarkoitat semmoista pienehköä kelta-vihersävyistä purkkia. Ne oliivitkin on sellaisia pienehköjä. Mun äidin ja isän luona on usein noita. Mä tykkään, mutta mieheni ei, joten harvemmin ostetaan kotiin.
Mä söisin kalamataoliiveja, jotain juustoja (esim. Aura-juustoa tai Blå Castelloa), kinuskikastiketta ja mitähän muuta... Oon sairastanut jo pitempään refluksia, joka ei ole koko ajan aktiivisena, mutta en voi syödä kovin isoja määriä kerralla mitään herkkuja, tulee paha olo.
Faith kirjoitti:
Sitruunalla täytettyjä oliiveja kyllä on mutta lasipurkissa.
Pesto. Ilmakuivattu kinkku. Oliivit.
Tommy's tomaatteja, niitä pieniä ja makeita.
Salainen paheeni on tölkkiherkkusienet. Niitä on kaapissa aina hätävarana, mutta joskus tulee muuten vaan aukaistua ja hotkaistua.
Vierailija kirjoitti:
Söin pari viikkoa sitten pussillisen linssisipsejä, roasted onijon. Jo seuraavalla viikolla oli pakko ostaa uusi pussillinen, kun olivat niin hyviä.Nam.
Hauska, rouskutan tässä juuri linssisipsejä. Näihin jää koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Kyllä niitä on, jos tarkoitat semmoista pienehköä kelta-vihersävyistä purkkia. Ne oliivitkin on sellaisia pienehköjä. Mun äidin ja isän luona on usein noita. Mä tykkään, mutta mieheni ei, joten harvemmin ostetaan kotiin.
Mä söisin kalamataoliiveja, jotain juustoja (esim. Aura-juustoa tai Blå Castelloa), kinuskikastiketta ja mitähän muuta... Oon sairastanut jo pitempään refluksia, joka ei ole koko ajan aktiivisena, mutta en voi syödä kovin isoja määriä kerralla mitään herkkuja, tulee paha olo.
Tölkit olivat muistaakseni juuri keltavihersävyisiä! Kiva kuulla että niitä vielä on saatavilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, rouskutan tässä juuri linssisipsejä. Näihin jää koukkuun.
Ne Estrellan linssijuustonaksut on kanssa hyviä 🤤
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Tölkit olivat muistaakseni juuri keltavihersävyisiä! Kiva kuulla että niitä vielä on saatavilla.
Suosittelen katselemaan S-ryhmän kaupoista. Mun vanhemmat käy S-marketissa, joten olettaisin niiden olevan sieltä.
Yksi mansikka? Banaanistakin menee yleensä puolikas. Nyt keksin, yksi jogurttipikari menee.