Yksittäinen ruoka-aine, tuote tai lisuke jota voisit syödä paljaaltaan koko pakkauksen kerralla?
Mulla se on hummus. Söin äsken paljaaltaan ja kerralla koko pakkauksellisen. Toinen vielä jääkaapissa ja varmaan menee sekin päivän aikana.
Toinen on oliivit ja hapankaali.
Kommentit (43)
Useista vastauksista täällä tulee ihmetys, että eivätkö ihmiset sitten yleensä syö koko paketillista kerralla. Esimerkiksi juuri nuo sipsit (linssisipsien pakkauskoko kun on vielä melko pieni) ja rahkat.
Nakkipaketti, sellainen 10 kpl kuorettomia nakkeja.
Kukkakaali. Usein rouskutan kokonaisen raakana kerralla, mutta menisi kyllä enemmänkin. Kukkakaaliriisinä sitten vielä enemmän. Tavallinenkin keräkaali uppoaa.
Vesipuhvelin maitoon tehty mozzarella. Pallo menee sellaisenaan.
Leipäjuusto. Toki riippuu pakkauskoosta mutta 500g menee helposti.
Kaikki juustot, ei pysty ostamaan yhtään kerta-annosta isommassa koossa jääkaappiin hengailemaan koska napostelen sen sieltä siivu tai pala kerrallaan yhdessä illassa.
Fazerin sininen. Ei mitään ongelmaa vetää kerralla koko levyä.
Voileivän päälle tarkoitettu Pirkan lohipasteija. Jos se ei olisi niin suolaista, pursottaisin sitä sellaisenaan suuhun suoraan tuubista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Salsakastike/dippi. Olen joskus vetänyt purkillisen.
Voisin juoda litran piimätölkin ykkösellä <3
Oreokeksit, niiden rinnalla Dominokeksit ihan pliisuja.
Kaikki sipsit ja naksut. Savustetut simpukat. Maksalaatikko, kylmänä.
Jos en mainitse herkkuja (koska olen herkkuhiiri ja mun mielestä on normaalia syödä koko suklaalevy, sipsipussi tai karkkipussi kerralla), niin varmaan leikkeleet. Varsinkin siivutetut salamit ja juustot. Siis sellaiset normaalikokoiset paketit, ei nyt mitään megapakkauksia.
Friteerattuja sipulirenkaita.