Miten suhtaudut teinisi valitukseen vaikkapa ruoasta?
Itselläni alkaa olla mitta täynnä, kundi 17v valittaa kaikesta ruoasta jota teen. Ja mies virnuilee ja toteaa sen olevan murrosikää. Hohhoijaa, ei tuon ikäisellä. Eikä muuta käytöstään vaikka sanonut siitä.
Kommentit (31)
Hesarin jutussa tänään oli haastateltu kahta maahan muuttanutta nuorta. Sanoivat, että heillä syödään sitä ruokaa, mitä äiti tekee. Näinhän sen pitäisi mennä!
Voi olla syömättä! Kunhan tukkii turpansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva nainen osaa laittaa ruokaa.
Ratkaisu lienee sitten se että mies ottaa ruokahuollon kokonaan vastuulleen, suostun tähän naisena kyllä.
Muuten hyvä, mutta maailmassa ei ole ensimmäistäkään naista, joka ei koittaisi puuttua miehen tekemisiin
Eivät koskaan valita. Jos valittavat, niin aiheesta tulee, eli liikaa suolaa tai liian kärähtänyttä.
Muutenkaan ei ole pakko syödä, ellei halua.
Mulla on kolme lasta, joista jokaisella on vuorollaan ollut nirsouskausi. Parhaillaan menossa nuorimmalla. Jos olisin koko ajan tehnyt vain sellaisia ruokia, mistä kaikki tykkää, niin aika yksipuolista olisi ollut. En sen suuremmin kiinnitä huomiota, yök en syö, mutinoihin. Syökööt jotain muuta tai olkoot ilman.
Teinien kanssa pitää valita taistelunsa, enkä koe ruokaa sellaiseksi että siitä jaksaisin tapella. Varsinkin kun kaksi vanhinta, saman yök en syö -vaiheen jälkeen, ovat kaikkiruokaisia, tykkäävät tehdä itsekin ruokaa ja kokeilevat mielellään uusia juttuja.
Sanon että herra on ollut monta vuotta köksäntunnilla ja sopii tehdä itse parempaa ruokaa jos ei kelpaa.
Tulkoot mukaan kauppaan ja keittiöön laittamaan ruokaa. Helppo ratkaisu, jos ei itse sitä ruokaa laita niin sitten syö sitä mitä tarjotaan.
No mitä jos yrittäisit olla parempi kokki - tai sanoisit miehelle, että hän saa ottaa ruuanlaiton vastuulleen, jos olisi siinä sinua parempi? (Suomessa on joskus hankala saada hyviä raaka-aineita, sekin on haaste...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva nainen osaa laittaa ruokaa.
Ratkaisu lienee sitten se että mies ottaa ruokahuollon kokonaan vastuulleen, suostun tähän naisena kyllä.
Muuten hyvä, mutta maailmassa ei ole ensimmäistäkään naista, joka ei koittaisi puuttua miehen tekemisiin
Höpsis, kunhan ruoka on terveellistä niin en varmasti valita :)
Ai kamala ja kiitos. Piristi kummasti synkkää sunnuntaita. T: Äiti, jonka vesipäät on jo muuttanut omilleen ja tekee itse ruokansa.