Mua ärsyttää tää Suomen tyyli koronaviruksen kanssa
Huudetaan että flunssa flunssa flunssa, tavallinen flunssa vaarallisempi, vaikka jo muualla maailmassa tiedetään että tämä luulo on jo osoitettu vääräksi.
Kaiken maailman poliitikot ja terveydenhuollon päättäjät vähättelevät ja syyttävät kansaa hysteeriseksi ja keljuilevat vaan käsien pesemisestä.
Mitään ei kerrota uusiin tapauksiin liittyen, tietoja salataan. Tästä tulee vaan olo, että on jo levinnyt laajemmallekin mutta päättäjät tekevät kaikkensa hyssytelläkseen ennen kuin koko tilanne räjähtää käsiin.
Meillä ei myöskään uutisoida kunnolla niiden maiden tilanteesta, joiden kanssa teemme paljon yhteistyössä ja jotka ovat säännöllisiä työmatkakohteita suomalaisille. Saksassa runsaasti uusia tapauksia, samoin Alankomaissa. Ei mitään mainintaa Suomen mediassa.
Mä veikkaan että Suomi potkii nyt itseään perseelle ja pahasti. Nyt kaikki vaan sormet ristiin ettei hallituksen välinpitämättömyys aiheuta kohtuuttoman suurta vahinkoa niin taloudellisesti kuin terveydenkin kannalta.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Ekologisesti olisi hyvä jos väestö harvenee. #Ilmastotalkoot.
Voidaankin aloittaa sinusta. #ilmastotalkoot
Kaikille terveisiä Iso Britanniasta. Korona jyrää, mutta lentoja ei ole lopetettu, kouluja ei ole suljettu.
Ihmettelen suomalaisia, jotka välittää, kun valtiovalta puuttuu asioihin. Nyt sitä huudetaan apuun.
Te jotka paniikissa, jääkää kotiin, me muut elämme kuten yleensä.
Minäkin tahtoisin tietää MITÄ teidän mielestä pitäisi tehdä toisin :D
Itselläni on turvallinen olo saatujen tietojen perusteella. Jos koette että tietoja on pimitetty, ottakaa silmä käteen ja menkää vaikka iltapaskan sivuja selaamaan.
Peskää käsiä ja olkaa kipeinä kotona.
Eniten tässä epidemiassa harmittaa se, että kesälomani lyhenee 10 viikosta kuuteen viikkoon. Miten selviän tästä?
Opettaja
Siinäpä vasta empaattinen mammeli. Ehkäpä kupsahdat itse ekana, tuskin oma vointisikaan kiinnostaa.