Vietkö lapset kouluun huomenna
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko jotkut oikeasti näin paniikissa? 😅
Taitaa olla. Vähäsen kyllä säälittää nää paniikissa olevat ja pikkasen huvittaakin. Kaikki energia menee tähän vouhkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä muuten huomattavasti enemmän paranee, kuin sairastuu vuorokauden aikana.
Niin kiinassa missä tauti on riehunut jo pari kk ja yli puolet sairastaa edelleenkin.
Italiassa yli 1000 tartuntaa ja 46 parantunut.
Ja Suomessa ollut kiinalainen parani viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu Husin alueella mutta sitten kun eka tartunta on meillä päin niin lapsi saa kyllä jäädä kotiin. Alkaa jo mietityttämään sekin että täytyykö tosiaan varata kotiin jotain ylimääräistä ruokatarvetta tai vettä.
Eikö teillä tuu vettä hanasta?
Mitä teet jos vesijohtovesi on koronaviruksen saastuttamaa ja ulkona on koronavirusta kantavia ihmisiä? Ainoa vaihtoehto selvitä on kotivaraan ajoissa hankittu pullovesi.
Vierailija kirjoitti:
Kotikouluun otin.
Miten onnistuu? Kysyitkö luvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu Husin alueella mutta sitten kun eka tartunta on meillä päin niin lapsi saa kyllä jäädä kotiin. Alkaa jo mietityttämään sekin että täytyykö tosiaan varata kotiin jotain ylimääräistä ruokatarvetta tai vettä.
Eikö teillä tuu vettä hanasta?
Mitä teet jos vesijohtovesi on koronaviruksen saastuttamaa ja ulkona on koronavirusta kantavia ihmisiä? Ainoa vaihtoehto selvitä on kotivaraan ajoissa hankittu pullovesi.
Onko kertakäyttö astiat hankittu ja varattu riittävästi välineitä omasta hygieniasta huolehtimiseen. Ellet huolehdi sairastut, jos peset saastuneella vedellä sairastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotikouluun otin.
Miten onnistuu? Kysyitkö luvan?
Kotiopetukseen ei tarvitse lupaa, ilmoitus kunnan kasvatus- ja opetustoimeen riittää. Koulukirjat ynnä muut tarvikkeet pitää valitettavasti palauttaa. Lyhytaikaisesta kotiopetuksesta ei tarvitse ilmoittaa kuin kouluun. Joko loma-anomuksella tai sairausilmoituksella pärjää, mutta pitkistä poissaoloista joutuu tietysti vastuuseen. Mutta jos kertoo selvästi syyksi koronan, ei varmaan mikään sossu soittele perään.
En, eiköhän nuo 10-vuotiaat osaa mennä sinne itsekseen.
Mulla ja lapsella alkoi eilen kurkkukipu ja päänsärky. Ei olla matkustelu minnekään. Täällä omassa tuppukylässä perheen kesken vaan oltu koko hiihtoloma. Silti miettii että mitä jos vaikka kaupasta olisi tarttunut korona. Sitten huomenna ku mennään kouluun ja töihin me levitettäis se ties kuinka monelle.
Vierailija kirjoitti:
En vie. Ihan itse kulkee.
Okei näsäviisastlija. Painoitko siis kyselyyn En-vastauksen. Se kuitenkin vaikuttaa tulokseen niin, että ihmiset luulevat että et päästä lapsia kouluun Koronan takia. Eli vaikka luulit olevasi kovinkin nokkela niin kuitenkin kannustat muita pitämään lapset kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Okei näsäviisastelija. Jos painoit En-vastauksen niin vääristit tulosta ja kannustat muita pitämään lapset kotona. Eli itse siis lietsot joka tapauksessa hysteriaa.
En vie. Saattaa vaikka joutua auto-onnettomuuteen tai liukastua banaaninkuoreen matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei näsäviisastlija. Painoitko siis kyselyyn En-vastauksen. Se kuitenkin vaikuttaa tulokseen niin, että ihmiset luulevat että et päästä lapsia kouluun Koronan takia. Eli vaikka luulit olevasi kovinkin nokkela niin kuitenkin kannustat muita pitämään lapset kotosalla.
en tietenkään painanut. Ei ollut oikeaa vastausvaihtoehtoa mulle.
Enkä edes kannusta. Olen tännekin kirjoittanut kymmeniä kirjoituksia sen puolesta, että lakkaisivat riehumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Oikeastaan parempi vain jos vanhemmat on niin tyhmiä että eivät osaa ajatella itse vaan perustavat päätöksen mieluummin johonkin vauva palstan kyselyyn. Hupiahan nämä kyselyt on ei mitää tieteellistä tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tietenkään painanut. Ei ollut oikeaa vastausvaihtoehtoa mulle.
Enkä edes kannusta. Olen tännekin kirjoittanut kymmeniä kirjoituksia sen puolesta, että lakkaisivat riehumasta.
No hyvä! Kiitos kun et vääristänyt galluppia!
Vierailija kirjoitti:
Hysteeristen kokoontumisajot.
Olet ulkoistanut vastuun lapsen harteille. Siitä huolimatta, vaikka tulee hiukan kiertoteitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei näsäviisastelija. Jos painoit En-vastauksen niin vääristit tulosta ja kannustat muita pitämään lapset kotona. Eli itse siis lietsot joka tapauksessa hysteriaa.
Ei koronaviruksesta voi lietsoa hysteriaa. Se että osoittaa erlaisia vaihtoehtoja, ei ole hysterian lietsomista. Kukin luo oman hysteriansa, jos on luodakseen. Hyvä vaan että informatiota jaetaan.
Tiesittekö, että malariaan kuolee yli 1000 lasta joka päivä.