Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jatkuva puhe seksistä, ei ohi voi kävellä ilman että paidanhelmaa nostetaan nähdäkseen pepun tms

Vierailija
01.03.2020 |

Alkaa jo ärsyttää koko seksi, en voi miehen ohi kävellä ilman että tekee jotain tällaista. Jos olen laittamassa vaatteita päälle, niin 90% kerroista danoo että miksi sä niitä päälle laitat, jos näkee että otan vaatteita pois, 90% kerroista mainitsee että ai seksiäkö.

Tuntuu ettei tuo ajattele mitään muuta koko päivänä. Äsken huomasin että olin makkarissa pukemassa kun mies oli vessassa, ajattelin kiireen vilkkaa lähteä olohuoneen puolelle pukemaan, ennenkuin mies tulee vessasta, koska taas jotain seksi vihjailua ois ollut luvassa.

Ärsyttää oikeasti jo koko seksi tuon ihmisen kanssa näiden juttujen vuoksi. Mitä tässä voi tehdä? Seksiä on useamman kerran viikossa

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kyseleminen on kyllä rasittavaa.

Haluaisin mieluummin, että ottaisi reilusti vaan kiinni ja tekisi mitä haluaa eikä kyselisi ja kommentoisi kuin typerys.

Tissejä ja persettä hiplaava mies on ihana. Itse tykkään jopa kourimisestakin, vaikka sitä kai moni nainen inhoaa.

Minä taas rakastan.

Ei siinä kauaa mene, jos harrastaa sitä seksiä aina kun toinen sitä haluaa.

Vierailija
42/57 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi numero jollekin joka haluaa seksiä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miehellä oli ärsyttävä tapa kouraista mun jalkoväliä takaapäin AINA kun kumarruin esim. ottamaan lattialta jotain. Tosi ärsyttävää, kun se tulee aina yllättäen! En tiedä tykkäiskö miehet jos nainen tekis näin? Ja toinen ärsyttävä tapa, kun jumppasin lattialla, niin aina piti tulla könyämään päälle. Ja sanoi vielä, kun ärsyynnyin, että älä nyt leikistä suutu.

Vierailija
44/57 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana tämä seksin vähyys( minun mielipiteeni). Ja kun en saa huomiota tai seksiä puolisoltani niin yritin aluksi vielä enemmän Ja hän ärsyyntyi.

Minä haluaisin päivittäin häntä tai 5krt vkossa. Meillä seksiä 1 krt vko tai harvemmin normaalisti, joskus harvoin enemmän.

Ollaan keskusteltu asiasta ja molempien tunteista. Oltu naimisissa Yli 20v, lapsetkin isoja. Rakastan vaimoani, mutta...

Olen selvästi seksiä enemmän kaipaava henkilö kuin hän niin mietin joskus kauanko minun pitää tukahduttaa tarpeeni... Tunnen itseni välillä rahapussiksi...

Mies+40

Vierailija
45/57 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Jos mies osoittaa kiinnostusta seksiin, niin mikä hitto siinä on vikana kun koko ajan panettaa. Ja jos mies ei osoita kiinnostusta seksiin, niin mikä hitto siinä on vikana kun ei lainkaan paneta. Ja jos on jostain siltä väliltä, niin on aina joko liikaa tai liian vähän. Koska jokainenhan tietää, että nainen, ja vain nainen, määrää mikä on oikea määrä halua, ja miten ja milloin sitä on sopivaa tuoda esiin.

Vierailija
46/57 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melko sama tilanne. Olen useasti sanonut että käytös häiritsee ja tunnen että hän käyttää valtaa kun "runkuttaa" minua vasten tai puristelee ja kommentoi tissejä. Ihan ok, jos jostain tuntuu hyvältä mutta mä en tykkää että mua puristellaan aina ohimennen. Yleensä tiukan sanomisen jälkeen lopettaa viikoksi tai kahdeksi mykkäkoulun sanelemana ja sit taas aloittaa jossain vaiheessa. Mies on myös kovin aktiivinen ja meidän 1-2 krt viikossa on hänestä aivan liian vähän. Mulle riittäisi kerran pari kuussa. Olen sanonut että en oo ikinä ollut seksuaalisesti mitenkään hirveen aktiivinen.

Vierailija
47/57 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin, että ottaisi reilusti vaan kiinni ja tekisi mitä haluaa eikä kyselisi ja kommentoisi kuin typerys.

Tissejä ja persettä hiplaava mies on ihana. Itse tykkään jopa kourimisestakin, vaikka sitä kai moni nainen inhoaa.

Minä taas rakastan.

Täällä samnlainen nainen. Mikään seksin määrä ei ole liikaa. Pitkä liitto, tosi pitkä,ja aina vaan panettaa.

Vierailija
48/57 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosia sitten samanlainen tilanne.

Olin itse se mies, joka koki sekä läheisyyden että seksin määrän olemattoman pieneksi.

Tuli joku vaihe, että yritin tuolla tavalla innostaa vaimoa, osoittaa, että kiihotun hänestä ja haluan häntä. Ajattelin, että itseäni ainakin innostaisi ja kiihottais, jos vaimoni antaisi sellaista huomiota minulle.

Enkä siis tarkoittanut, että noin tehdessäni olisi pitänyt siltä seisomalta ryhtyä panemaan, vaan yritin vaan osoittaa himoni häntä kohtaan.

Vaimo sitten jossain vaiheessa tuskastuneena riehaantui ja piti puhuttelun, jossa ilmoitti samoja tuntemuksia kuin aloittajakin. Että ei tunnu hyvältä eikä kiihota, vaan ahdistaa.

No, en toki halua toista ahdistella epämiellyttävästi.

Lopetin moisen siihen, nykyään joskus harvoin sipaisen selkää ohi mennessäni ja sohvalla linnoittaudun eri päähän sohvaa istumaan enkä juurikaan halaa, enkä varsinkaan koske muuten, kun se kerran on epämiellyttävää.

Joskus vaimo nykyään mutisee jotain, että "sä et edes yritä enää" tai muuta vastaavaa, mutta olen sitä mieltä, että kun nyt on toimittu hänen haluamisiensa mukaan, niin sitten on hänen vuoronsa "yrittää" jotain jos nykyinen tilanne ei miellytä.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
49/57 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ylipäänsä muuta rakkautta kuin rakkaus perseeseen?

Vierailija
50/57 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on luontaisesti vähän frigidejä. Aina on pitkä ja perusteellinen pohdinta ja spekulaatio siitä voiko miehelle antaa vai hajoaako tarkkaan mietitty seksin korttitalo saman tien. Kulttuureissa joissa on lämpimämmät ihmissuhteet, nainenkin antaa parisuhteessa ihan ilosta ja silloin mieskin innostuu enemmän ja molemmat saavat enemmän.

Vierailija
51/57 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on luontaisesti vähän frigidejä. Aina on pitkä ja perusteellinen pohdinta ja spekulaatio siitä voiko miehelle antaa vai hajoaako tarkkaan mietitty seksin korttitalo saman tien. Kulttuureissa joissa on lämpimämmät ihmissuhteet, nainenkin antaa parisuhteessa ihan ilosta ja silloin mieskin innostuu enemmän ja molemmat saavat enemmän.

"Tämä puhe nainen antaa - se on ällöttävää" siihen sisältyy oletus, että vain antaa ei saa. Valitettavasti se onkin usein totta.

Itse aina otan en anna. Molempien pitää saada, miksi tämä alentava oletus aina vaan! En minä anna kellekkään.

Tajuaako kukaan?

Vierailija
52/57 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kuitenkin vihje, että siitä halusta voisi kertoa muulla tavoin. Vai olisiko omasta mielestänne mukavaa, jos nainen noin vain ohimennen kouraisisi haaroista, kun olette kiireisiä, väsyneitä, stressaantuneita jne., hihkaisisi "kikkeli!" ja jatkaisi omia puuhiaan? Satunnaisesti varmaan ihan hauskaa, mutta tuskin enää jokapäiväisenä ja jatkuvana jaksaisi naurattaa.

OLISI!!!!!!!!!

Miten tähän saa kolme kertaa isomman fontin, ja vilkkuvia valoja sanan ympärille. Todellakin olisi mukavaa, hauskaa, mahtavaa, ja meillä olisi vilkkaampi seksielämä.

Vierailija
53/57 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirua olet suhteessa jos et halua antaa mitä suhteeseen kuuluu!! 

Vierailija
54/57 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella raivostuttavan kuuloista. Onko teillä ikinä mitään pussailua tai sohvalla sylikkäin istumista tai muuta pientä huomioimista ilman, että sen pitää miehen mielestä johtaa seksiin? 

Minä sanoisin ihan suoraan, että koen miehen käytöksen häiritsevänä. Minusta tuollainen jatkuva vihjailu ja paidan helman nostaminen on törppöä käytöstä. 

Jäänyt aika vähälle, koska musta tuntuu että se on miehelle nimenomaan sitä että johtaa seksiin, sitten vasta ne ehdottelut alkaakin, tissien ja alapään hieromiset. Itse kun en vaan jaksa aihetta 24/7.

Vähän jotain paljasta pintaa näkyy, niin mies on kimpussa kuin ois ollu kuukausia ilman

Ap

Teidän täytyy molempien tulla vähän vastaan. 

Teillä seksuaalisuus on erilaista, ja se tosiaan häiritsee sua, ihan ymmärrettävää. Tietenkin haluaa että toinen huomioi just silleen kuin itse haluaa. Tee säkin samoin hänelle, näytä myös haluavasi.

Molempien pitää muuttua, huomioida sitä toisen tarvetta. Jos sitä ei voi tehdä, niin miksi olla yhdessä? 

Vierailija
55/57 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä melko sama tilanne. Olen useasti sanonut että käytös häiritsee ja tunnen että hän käyttää valtaa kun "runkuttaa" minua vasten tai puristelee ja kommentoi tissejä. Ihan ok, jos jostain tuntuu hyvältä mutta mä en tykkää että mua puristellaan aina ohimennen. Yleensä tiukan sanomisen jälkeen lopettaa viikoksi tai kahdeksi mykkäkoulun sanelemana ja sit taas aloittaa jossain vaiheessa. Mies on myös kovin aktiivinen ja meidän 1-2 krt viikossa on hänestä aivan liian vähän. Mulle riittäisi kerran pari kuussa. Olen sanonut että en oo ikinä ollut seksuaalisesti mitenkään hirveen aktiivinen.

Miksi teidän seksielämä määräytyy sen mukaan mitä sä haluat? Miksei toisen haluamisilla ole vaikutusta asiaan? 

Sä et tykkää, sä et halua, sinä ja sinä. Se toinen osapuoli vaan hyväksyy tilanteen minkä sinä määrittelet, mikä parisuhde tuollanen on? 

Vierailija
56/57 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas rakastan.

Tää on hyvä ja reilu asenne! 

Vierailija
57/57 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vuosia sitten samanlainen tilanne.

Olin itse se mies, joka koki sekä läheisyyden että seksin määrän olemattoman pieneksi.

Tuli joku vaihe, että yritin tuolla tavalla innostaa vaimoa, osoittaa, että kiihotun hänestä ja haluan häntä. Ajattelin, että itseäni ainakin innostaisi ja kiihottais, jos vaimoni antaisi sellaista huomiota minulle.

Enkä siis tarkoittanut, että noin tehdessäni olisi pitänyt siltä seisomalta ryhtyä panemaan, vaan yritin vaan osoittaa himoni häntä kohtaan.

Vaimo sitten jossain vaiheessa tuskastuneena riehaantui ja piti puhuttelun, jossa ilmoitti samoja tuntemuksia kuin aloittajakin. Että ei tunnu hyvältä eikä kiihota, vaan ahdistaa.

No, en toki halua toista ahdistella epämiellyttävästi.

Lopetin moisen siihen, nykyään joskus harvoin sipaisen selkää ohi mennessäni ja sohvalla linnoittaudun eri päähän sohvaa istumaan enkä juurikaan halaa, enkä varsinkaan koske muuten, kun se kerran on epämiellyttävää.

Joskus vaimo nykyään mutisee jotain, että "sä et edes yritä enää" tai muuta vastaavaa, mutta olen sitä mieltä, että kun nyt on toimittu hänen haluamisiensa mukaan, niin sitten on hänen vuoronsa "yrittää" jotain jos nykyinen tilanne ei miellytä.

Sitä saa mitä tilaa.

Tosi surulliseksi vetää. Itsekin pitkässä suhteessa ja lapsen saamisen + työkiireiden ym ym vuoksi kymmenen vuotta seksiä ollut varmasti miehelleni liian vähän. Mutta silti tuo halailu, selän hipaisu ja vierekkäin sohvalla olo olisivat kyllä maistuneet. Ehkä pahimpina haluttomuusaikiina ne pelkästään olisivat riittäneet. Nyt 45+ seksihalut alkaneet elpyä ja tarpeet kohtaavat.