Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen jatkuva puhe seksistä, ei ohi voi kävellä ilman että paidanhelmaa nostetaan nähdäkseen pepun tms

Vierailija
01.03.2020 |

Alkaa jo ärsyttää koko seksi, en voi miehen ohi kävellä ilman että tekee jotain tällaista. Jos olen laittamassa vaatteita päälle, niin 90% kerroista danoo että miksi sä niitä päälle laitat, jos näkee että otan vaatteita pois, 90% kerroista mainitsee että ai seksiäkö.

Tuntuu ettei tuo ajattele mitään muuta koko päivänä. Äsken huomasin että olin makkarissa pukemassa kun mies oli vessassa, ajattelin kiireen vilkkaa lähteä olohuoneen puolelle pukemaan, ennenkuin mies tulee vessasta, koska taas jotain seksi vihjailua ois ollut luvassa.

Ärsyttää oikeasti jo koko seksi tuon ihmisen kanssa näiden juttujen vuoksi. Mitä tässä voi tehdä? Seksiä on useamman kerran viikossa

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 62-vuotiaita ja sama jatkuu. Vaihda miestä jos ärsyttää, se ei lopu. Mielestäni se on kivaa. Yhä edelleen kiinnostaa, vaikka peppu on jo aika valahtanut. Ei auta mikään jumppa enää.

Vierailija
22/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku vieras mimmi mielessä ja äijää panettaa koko ajan. Etenkin jos tulee fiilis, että äijän tunteet ja teot sinua kohtaan eivät vastaa toisiaan. Haluaa sänkyyn, mutta ei hellittele tai ole muutoin rakastava sinua kohtaan.

Miehelle tuo on kirous, halusin vain omaa naistani ja kärsin aivan v——-sti kun halut ei kohdanneet. M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava mulkku.

Vierailija
24/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä, puhu sille asiasta ja sano nyt vaikka alkuun, että et halua enää yhtäkään seksivihjailukommenttia kesken riisumisen ja pukemisen eikä sinua saa enää kähmiä miten sattuu.

Selosta, että olet huomannut, ettet halua enää kulkea läheltä hänen ohitseen tai riisua/pukea samassa tilassa, koska tiedät jo etukäteen että sieltä tulee samat ei-toivotut reaktiot.

Jos mies ei suostu kunnioittamaan sitä, miltä sinusta tuntuu, pistä vaihtoon. Muutenkaan en ymmärrä, mikä ihmeen yhtälö tuo on, että mies toimii tavalla joka tappaa sinun halut, ja silti teillä on seksiä? Raivostuttavaa, että naisille on onnistuttu luomaan mielikuva, että seksiä pitää suhteessa haluta vaikka toinen käyttäytyisi miten, tai on joku pihtari.

Vierailija
25/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Paljon huolestuttavampaa olisi parisuhteenne kannalta se, jos ei olisi tuolla tavalla sinusta kiinnostunut.

Vierailija
26/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ihmettelee miksi en ole edes seksin takia huolinut elämääni uutta miestä kun erosimme heidän mielestään unelmaliitosta. Kun tuollaista elämä oli 22v alkoi itsensä pelkäksi lihakappaleeksi ja tajusi että sillä mitä minä olin ei ollut mitään882 väliä.

Vierailija
27/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh hienoa mammapalsta-psykologiaa: Koska miehen tekisi mieli harrastaa seksiä vaimonsa kanssa, tällä on vieraat naiset mielessä.

Vierailija
28/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä miehelle samoin. Meillä on saatu hyvät naurut kun vedän joskus vähän parodian puolelle ja kohtelen miestä kuin pelkkänä seksiobjektina :)

Tottapuhuen saakohan miehesi koskaan kokea vastaavaa? Mehän saatetaan tehdä toiselle jotain mitä itselle kaipaisi? Ootko kertonut koskaan että miehen peppu näyttää hyvältä ja ehkä vähän puristanutkin samalla? Näytätkö silmilläsi pitäväsi siitä näystä kun mies tulee alasti suihkusta? Anna miehen maistaa omaa lääkettään ja kerro miten kävi :)

Vierailija
29/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin luin aloituksen, hetken piti miettiä, kirjoitinko minä tämän.. Meillä siis tilanne aivan sama. Yhdessä 3,5 vuotta. Seksiä on päivittäin, joskus jopa 2 kertaa. Kerroin miehelle, että haluni on tämän hänen käytöksen vuoksi aika vähäinen. Tuntuu siltä, etten voi olla hetkeäkään rauhassa ja koska joudun koko ajan ”puolustamaan”, seksi vaan ei hirveesti kiinnosta enää.

Aina lopettaa hetkeksi ja viimeistään seuraavana päivänä taas huutaa ”tissit”, kun olen aamulla laitamassa vaateet päälle. Muuten siis ihana mies, rakastan häntä, mutta tämä ärsyttää :(

Vierailija
30/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kohtuus kaikessa, mutta mieti miltä tuntuisi jos mies ei ikinä tekisi mitään tuollaista. Voin sanoa että se on raastavaa, kun tietää ettei kelpaa tai ole haluttava.

Vierailija
31/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kerrassaan !

Aivan ihmishirviöltä kuulostaa.

Sinun täytyy heti tehdä hänestä mahdollisimman julkinen 'miituu'....

Eiköhän tuo siitä taltu ja opi.

(toivottavasti saa miljoonien korvaukset niskoilleen ja elinkautisen päälle tuosta käytöksestään !)

Vierailija
32/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin luin aloituksen, hetken piti miettiä, kirjoitinko minä tämän.. Meillä siis tilanne aivan sama. Yhdessä 3,5 vuotta. Seksiä on päivittäin, joskus jopa 2 kertaa. Kerroin miehelle, että haluni on tämän hänen käytöksen vuoksi aika vähäinen. Tuntuu siltä, etten voi olla hetkeäkään rauhassa ja koska joudun koko ajan ”puolustamaan”, seksi vaan ei hirveesti kiinnosta enää.

Aina lopettaa hetkeksi ja viimeistään seuraavana päivänä taas huutaa ”tissit”, kun olen aamulla laitamassa vaateet päälle. Muuten siis ihana mies, rakastan häntä, mutta tämä ärsyttää :(

Sinä ja Ap, annatte miehillenne luvan käydä vieraissa, tai sitten eroatte.

Muuten seurauksena on se, että jossain vaiheessa mies pettää salaa.

Turha tulla itkemään jälkeenpäin, jos ei anna toisen toteuttaa perusviettiään.

Vierailija
33/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tuollainen 13 vuotta. Mikään keskustelu tai puhe ei auttanut - joko tyrmäsi sanomani tai pisti sen leikiksi. Lopulta kyllästyin ja sanoin etten anna enää ikinä ja pankoot ketä lystää. 4kk päästä hommasi itselleen panon vanhemmasta naimisissa olevasta naisesta. Tuosta puolisen vuotta niin jätin hänet lopullisesti. Olis pitänyt tehdä tuo jo vuosia aiemmin.

Jos miehesi ei tosiaan muuten tajua niin sano törkeilyn jälkeen ettei saa pariin päivään/tällä viikolla koska teki noin. Eihän sekään kaunista ole mutta jos haudot eroa niin parempi ensin varoittaa kunnolla. Jotkut miehet vaan ovat niin ääliöitä ettei mikään mene perille niin kauan kun vaan saa ruokaa ja pe sää. Voimia sulle ap

Vierailija
34/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja Ap, annatte miehillenne luvan käydä vieraissa, tai sitten eroatte.

Muuten seurauksena on se, että jossain vaiheessa mies pettää salaa.

Turha tulla itkemään jälkeenpäin, jos ei anna toisen toteuttaa perusviettiään.

Siis luitko kommenttini? Seksiä usein 2 kertaa päivässä. Seksi on hyvä, koska mies on kyllä super viehättävä ja kyllä vieläkin sytyn vaikka tuo käytös ärsyttää. Jos hänellä olisi vielä tarvetta käydä vieraissa se on kyllä addiktio..

Vierailija
35/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman huumoria kehiin rouvat. Olkaa onnellisia, että miehenne huomioivat ja haluavat teitä. Noihin juttuihin voi oikeasti alkaa suhtautua kevyestikin.

Vierailija
36/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, koska itse saman kokeneena tiedän, miten ärsyttävää se on, mutta...

Saattaa olla, että se on ainut tapa, jolla miehesi osaa osoittaa haluavansa sinua. Osaako hän muuten puhua tunteistaan jne.?

Mun mies teki tuota pitkään, yritin suhtautua neutraalisti, vaikka miten otti päähän ja todellakin vei halut itseltä täysin, mutta ajattelin asian niin, että hän sentään haluaa minua.

Ei halua enää ja sekös vasta ottaakin päähän.

Miehille kuitenkin vihje, että siitä halusta voisi kertoa muulla tavoin. Vai olisiko omasta mielestänne mukavaa, jos nainen noin vain ohimennen kouraisisi haaroista, kun olette kiireisiä, väsyneitä, stressaantuneita jne., hihkaisisi "kikkeli!" ja jatkaisi omia puuhiaan? Satunnaisesti varmaan ihan hauskaa, mutta tuskin enää jokapäiväisenä ja jatkuvana jaksaisi naurattaa.

Vierailija
37/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko hänen ohittaessaan sinut oikein sitä ihanaa 'jöpötystä' joka olisi suuntautunut sinne paitulisi pikku  helmasen alle.. hih,hih, hii

Vierailija
38/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen jos elämäni aikana olisi yksikään mies edes minkäänlaista huomiota/kiinnostusta osoittanut. Todennäköisesti menen hautaan neitsyenä, joka ei edes suudelmaa tai halausta ole saanut. No, tasan ei nallekarkit todellakaan mene..

Vierailija
39/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, koska itse saman kokeneena tiedän, miten ärsyttävää se on, mutta...

Saattaa olla, että se on ainut tapa, jolla miehesi osaa osoittaa haluavansa sinua. Osaako hän muuten puhua tunteistaan jne.?

Mun mies teki tuota pitkään, yritin suhtautua neutraalisti, vaikka miten otti päähän ja todellakin vei halut itseltä täysin, mutta ajattelin asian niin, että hän sentään haluaa minua.

Ei halua enää ja sekös vasta ottaakin päähän.

Miehille kuitenkin vihje, että siitä halusta voisi kertoa muulla tavoin. Vai olisiko omasta mielestänne mukavaa, jos nainen noin vain ohimennen kouraisisi haaroista, kun olette kiireisiä, väsyneitä, stressaantuneita jne., hihkaisisi "kikkeli!" ja jatkaisi omia puuhiaan? Satunnaisesti varmaan ihan hauskaa, mutta tuskin enää jokapäiväisenä ja jatkuvana jaksaisi naurattaa.

Rehellinen vastaus: Olisi mukavaa ja se auttaisi mua just kestämään sen väsymyksen, kiireen ja stressin.

T. Mies 46 v

Vierailija
40/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman huumoria kehiin rouvat. Olkaa onnellisia, että miehenne huomioivat ja haluavat teitä. Noihin juttuihin voi oikeasti alkaa suhtautua kevyestikin.

Mä vähän epäilen että ongelma ap:n ja näiden muidenkin tapauksessa on se että kokevat ettei heitä haluta, halutaan ainoastaan seksiä heidän kanssaan.

Jos se pyllyn kuikuilu ja tisun kommentointi tuntuu joka ikinen kerta vaatimukselta pikaiseen seksiin pelkän aidon ihastuksen sijaan niin ymmärrän että vähempikin alkaa ajan myötä rassata.

Kannattaisi apnkin miehen kokeilla joskus "tissit"-huudon sijaan antaa vaikka intohimoinen suudelma ja jatkaa sitten arkisia puuhasteluja ilman odotuksia muusta. Loppupeleissä voi johtaa siihen että saa niitä tissejäkin hypisteleäväkseen entistä enemmän kun ap tykkää entä häntä halutaan, eikä vain hänen tissejään.