Helsingissä kaksi uutta Koronatapausta
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tuo käsien pesukin on melko turhaa. Sehän tarttuu hengitysilman kautta.
Eikä tartu, vai mistä olet moista kuullut? Kaikki jutut mitä minä olen lukenut, ovat kertoneet että tarttuu pisaratartuntana ja pintojen kautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tiesi tulevansa riskialueelta niin miksi ihmeessä altisti vanhuksen ja lapsen tohon tautiin? On suuri todennäköisyys, että tämä vanhus tulee kuolemaan siihen. Itselläni olisi ainakin ihan tappaja-olo.
Koska minäminäminä.
Ja toisella puolella toiset minäminäminä-tyypit vaativat koulua, osoitetta ja kuvia julki, että pääsevät lynkkaamaan.
Ei lynkkauksesta ole kyse vaan oman ja lapsen riskin arvioinnista. Opettaja kun olen.
Ymmärrettävää kyllä, mutta usein näissä keskusteluissa on aina kommenttina, että nyt heti rajat kiinni, kaikki maahantulijat heti karanteeniin, ja kaikki lennot seis, koska MINÄ en halua sairastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen Oo7 sairastuneista lapsi, toinen eläkeläinen.
Eikös pitänyt olla niin ettei tuo tartu lapsiin?
Tarttuu mutta ei kuolemaksi
Siis MIKÄ KOULU tämä nyt on ja MISSÄ ALUEELLA.
Oon teosi pettynyt ettei vauva.fi, facebook tai suomi24 tiedä tätä jo juoruna, vaikka joka muu juoru tiedetään ?!
Ruokakunnassa on riskiryhmään kuuluvia. En halua että kukaan heistä saa tartunnan ja itsekään en mielelläänkärsisi!
Vituttaa tämä ettei kerrota yksittäistapauksista mediassa!! MIKSI EI. En keksi yhtään tarpeeksi hyvää syytä salata, kun kysymys on IHMISTEN HENGESTÄ. Jokainen voisi päättää mitä sillä tiedolla sitten tekee. Käykö samassa lähikaupassa kuin korona-virustartunan saaneet, samassa uimahallissa jne vaiko ehkä EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tiesi tulevansa riskialueelta niin miksi ihmeessä altisti vanhuksen ja lapsen tohon tautiin? On suuri todennäköisyys, että tämä vanhus tulee kuolemaan siihen. Itselläni olisi ainakin ihan tappaja-olo.
Koska minäminäminä.
Puhumattakaan siitä, että pistää lapsen kouluun, vaikka tiesivät olleensa epidemia-alueella! Täytyy olla joko tyhmä tai super itsekäs.
Onneksi en asu järven rannalla. Siellä se koronaviirus ehtii sikiämään ennen jäiden lähtöä.
Ainoxxx kirjoitti:
Oon teosi pettynyt ettei vauva.fi, facebook tai suomi24 tiedä tätä jo juoruna, vaikka joka muu juoru tiedetään ?!
Ruokakunnassa on riskiryhmään kuuluvia. En halua että kukaan heistä saa tartunnan ja itsekään en mielelläänkärsisi!
Vituttaa tämä ettei kerrota yksittäistapauksista mediassa!! MIKSI EI. En keksi yhtään tarpeeksi hyvää syytä salata, kun kysymys on IHMISTEN HENGESTÄ. Jokainen voisi päättää mitä sillä tiedolla sitten tekee. Käykö samassa lähikaupassa kuin korona-virustartunan saaneet, samassa uimahallissa jne vaiko ehkä EI.
81 prosenttia sai koronaviruksesta lievän taudin.
Vaikea tauti tuli 14 prosentille sairastuneista. Tauti vei kriittiseen tilaan viisi prosenttia sairastuneista.
Kuolleisuus tautiin oli tämän katsauksen perusteella 2,3 prosenttia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minäminäminä.
Ja toisella puolella toiset minäminäminä-tyypit vaativat koulua, osoitetta ja kuvia julki, että pääsevät lynkkaamaan.
Minä vaadin koulun nimeä julki siksi, että ihmiset osaisivat varautua. Lynkkaussyytökset ovat aivan typeriä. Jos lapseni olisi tuossa koulussa tai tekemisissä siellä olevien kanssa, tietäisin varautua ja pitää hänet kotona. Tämän takia koulun nimi pitää julkistaa, se saattaa auttaa estää taudin leviämistä.
Ainoxxx kirjoitti:
Näin se vain on! Osoite tietoon ja kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minäminäminä.
Puhumattakaan siitä, että pistää lapsen kouluun, vaikka tiesivät olleensa epidemia-alueella! Täytyy olla joko tyhmä tai super itsekäs.
Missä lukee, että lapsi ollut koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Joku alle 4 prosenttia on suuri todennäköisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minäminäminä.
Minä vaadin koulun nimeä julki siksi, että ihmiset osaisivat varautua. Lynkkaussyytökset ovat aivan typeriä. Jos lapseni olisi tuossa koulussa tai tekemisissä siellä olevien kanssa, tietäisin varautua ja pitää hänet kotona. Tämän takia koulun nimi pitää julkistaa, se saattaa auttaa estää taudin leviämistä.
Myös muiden perheenjäsenten kuvat koska tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoxxx kirjoitti:
Näin se vain on! Osoite tietoon ja kuvat.
Hienoa idea, HUS:n ja THL:n kannattaa lietsoa paniikkia tässä vaiheessa, kun asioita vielä selvitellään. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minäminäminä.
Missä lukee, että lapsi ollut koulussa?
Myös päiväkodin nimi ja kuva tietoon ja eristetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minäminäminä.
Ei lynkkauksesta ole kyse vaan oman ja lapsen riskin arvioinnista. Opettaja kun olen.
Ymmärrettävää kyllä, mutta usein näissä keskusteluissa on aina kommenttina, että nyt heti rajat kiinni, kaikki maahantulijat heti karanteeniin, ja kaikki lennot seis, koska MINÄ en halua sairastua.
Mutta jos se olisi OMA LOMA, joka pitäisi perua eikä saisi edes korvauksia siitä, niin totta kai kaikki lähtisivät lomalle. Eihän se nyt MINUUN tartu ja olen jo maksanut LOMANI.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tuo käsien pesukin on melko turhaa. Sehän tarttuu hengitysilman kautta.
Pese nyt käsiä saippualla ahkeraan. Käset veden alle ja hana kiinni ja painallus saippuaa ja hiero käsiä muutamia sekunteja ja vettä valumaan ja pesr käsiä taas muutamia sekunteja ja huuhtelu.