Miksi suomalaiset ei tee enemmän kauneusleikkauksia?
Siis jos varaa on. Eikö se ole ihanaa näyttää niin sievältä kuin mahdollista? Enkä tarkoita nyt mitään luonnotonta naaman kiristämistä tai muuta överiä, vaan pistoksia ja maltillista fiksausta veitsellä. Estetiikka joka paikassa on mulle tosi tärkeä asia eikä se tee mua pinnalliseksi, vaikka joku voisi niin ajatella.
Mun mielestä ei ole mitenkään kunniallisempaa vanheta luonnollisesti. Kyllä mä ymmärrän ettei ikuista elämää kirurgialla saa, mutta tekee se ainakin itselle hyvää kun tietää näyttävänsä ikäänsä nähden hyvältä. Olen saanut perintöä joka vihdoin mahdollistaa mulle itseni korjailun. Kesällä tulee uudet rinnat, kasvojen kohotus, filleriä ja botoxia. Ikää 40 vuotta. Odotan innolla!
Kommentit (58)
Koska on olemassa paaaaljon kestävämpiä sijoituskohteita. Tuskin sitä vanhainkodissa kaduttaa kun ei tullut nuorena tuhlattua rahoja silareihin, huuliin, yms. härpäkkeisiin, päinvastoin.
Koska suomalaiset naiset ajattelee olevansa niin tasa-arvoisia, ettei kauneutedn kannata satsata niin paljon rahaa. Naiseus ei ole niin suuressa arvossa.
Suomessa ammattitaito saattaa myös olla mitä sattuu, kun kilpailua ei taida paljon olla. Hinnat ovat korkeat, vaikka jättäisi sen typerän anestesian pois.
Vierailija kirjoitti:
Koska on olemassa paaaaljon kestävämpiä sijoituskohteita. Tuskin sitä vanhainkodissa kaduttaa kun ei tullut nuorena tuhlattua rahoja silareihin, huuliin, yms. härpäkkeisiin, päinvastoin.
Ja tää oikeuttaa halveksumaan toisia ihmisiä?? Sun elämä, sä saat toki itse tehdä mitä lystäät. Mitä se sun pers**että kaivaa mitä muut tekee???
enpä tarvitse, olen tyytyväinen ja hyvä itsetunto luomunakin. Tissitkin omasta takaa. Yäk
Vierailija kirjoitti:
Todellakin otan jossain vaiheessa pistoshoitoja. Olen nyt 37-vuotias.
Silmänalusiholle jotain täytyy tehdä jossain vaiheessa. Täysin rypytön en halua olla. Ns naururypyt ovat mielestäni ihan kauniit eli niitä en poista kun niitä joskus tulee. Joku mini facelift voisi olla myös kiva sitten joskus.Täälläkin moni kirjoittaa että luonnottoman näköinen tulee jne. No ei tule. Eri asia on kun olet veitsen alla ties monettako kertaa ja huulia suurennetaan viidettä kertaa mutta maltillinen kohotus ei muuta tee kuin virkistä ilmettä. Esim Minttu Räikkönen on hyvä esimerkki onnistuneesta muutoksesta.
Rinnat on minulla kohotettu ja pienennetty. Kukaan ei huomaa vaikka olisin ilman yläosaa. Hyvä ja luonnollisin lopputulos eikä arpia näe ollenkaan.
Itselle hinta on se miksen ole vielä muuta tehnyt. Ja toki ihan vielä ei tarvitse. Silmänaluset ainoat joille tarvitsee jotain tehdä lähitulevaisuudessa.
Olen ihan kotiäiti joka tykkää näyttää hyvältä ja freesiltä. Ei minulla ole mitään hiustenpidennyksiä eikä tekoripsiä. Ijan tavallinen nainen olen joka meikkaa ja pukeutuu hillitysti ja klassisesti.
Tehtiinkö rintojenkohotus ”ankkuri-arvella”? Kuinka kauan kesti että arpienjöljet hävisivät?
Onnistuneista operaatioista puhutaan harvemmin. Aina nostettiin esiin kuminaamat. Muutamille 40-50 v julkkiksille on tehty mielestäni onnistunut operaatio, vaikka itse eivät niistä vaahtoa.
Ainoa asia mihin voisin ryhtyä on kasvojen tai silmäluomien laserhoito, mutta leikkaukseen en menisi koska riskit on liian suuret ja ovat usein turhiakin. Kyllähän sitä on tultu nähtyä millaisiksi hirviöksi jotkut julkkikset leikkauttavat itsensä, eivät näytä enää ihmisiltäkään.
Leikkauksiin liittyy aina riskejä, kun tehdään viilto ihoon ja siitä mennään enemmän tai vähemmän syvälle kudoksiin. Nukutus tai puudutus ei ole riskitöntä.
Itse pääsisin rintojen pienennysleikkaukseen terveyssyistä julkiselle puolelle. Mutta en ole vielä päättänyt. Miksi operoida muuten tervettä ihmistä.
Nuoret näkee esim. Youtubesta videoita, joilla näytetään näitä operaatioita, niistä toipumisia ja pieleen menneitä leikkauksia. Youtubessa on paaaaljon videoita rintojensuurennuksista, kemiallisista kuorinnoista, BBL (brazilian butt lift) leikkauksista, pistoshoidoista, toipumisesta jne ja lopputuloksista. Jokainen voi omalla kohdalla arvioida, onko lopputulos viikkojen ja kuukausien kipujen, infektioriskien, tulehdusten ja arpien arvoinen. Usein se ei ole. Plastikkakirurgialla on myös vanhentava vaikutus: parikymppisistä tulee kolme-ja nelikymppisten näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmänalusiholle jotain täytyy tehdä jossain vaiheessa. Täysin rypytön en halua olla. Ns naururypyt ovat mielestäni ihan kauniit eli niitä en poista kun niitä joskus tulee. Joku mini facelift voisi olla myös kiva sitten joskus.Täälläkin moni kirjoittaa että luonnottoman näköinen tulee jne. No ei tule. Eri asia on kun olet veitsen alla ties monettako kertaa ja huulia suurennetaan viidettä kertaa mutta maltillinen kohotus ei muuta tee kuin virkistä ilmettä. Esim Minttu Räikkönen on hyvä esimerkki onnistuneesta muutoksesta.
Rinnat on minulla kohotettu ja pienennetty. Kukaan ei huomaa vaikka olisin ilman yläosaa. Hyvä ja luonnollisin lopputulos eikä arpia näe ollenkaan.
Itselle hinta on se miksen ole vielä muuta tehnyt. Ja toki ihan vielä ei tarvitse. Silmänaluset ainoat joille tarvitsee jotain tehdä lähitulevaisuudessa.
Olen ihan kotiäiti joka tykkää näyttää hyvältä ja freesiltä. Ei minulla ole mitään hiustenpidennyksiä eikä tekoripsiä. Ijan tavallinen nainen olen joka meikkaa ja pukeutuu hillitysti ja klassisesti.
Tehtiinkö rintojenkohotus ”ankkuri-arvella”? Kuinka kauan kesti että arpienjöljet hävisivät?
En ole kys. Hklö mutta minulle on tehty rintojen kohotus julkisella puolella. Tehtiin ankkuri-arvella ja huomaamattomat arvet jäi. Se ankkuri jälki ei näy ollenkaan, mutta nännien siirto näkyy hieman, siis pienen pieni ympyrä nänneissä kiertää. Leikkauksesta on nyt vuosi, kuulemma arvet poistuu kahdessa vuodessa. Mutta ei haittaa vaikka jäisi tällaiseksi. Niin huomaamattomat on arvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ankkureilla.
Leikkauksesta nyt 7 vuotta suunnilleen. Koskahan lakkasi arvet näkymästä? Olleet jo pitkään ns poissa. Kyllä ne nyt näkyy jos osaa katsoa ja oikein syynää mutta ihan normaalisti ne eivät näy.
Rinnat myös vähän laskeutuneet. Eivät roiku mutteivät enää ihan "teinirinnat" ole enää eli alapuolen arvet jää senkin takia piiloon. Myös nännipihat näyttää taas luonnollisilta. Alussa oli ihan pyöreät.
Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää haukkua ja mitätöidä niitä jotka päätyvät kauneuskirurgiaan? Ymmärrän oikein hyvin, että se ei ole kaikkien juttu. Mutta miksi pitää halveksua niitä, jotka esim riipputissinsä hoidettavat näteiksi. En ymmärrä mikä siinä aiheuttaa niin monissa agressiota.
Itse en ole kertonut kauneusleikkauksista esim töissä. Ja kukaan ei ole niihin sanonut mitään. Kun tulin yläluomi leikkauksesta töihin kesäloman jälkeen ihmiset kommentoivat vain miten näytin levänneeltä.
Kerroin vain että oli ollut rentouttava loma :D
Samoilla linjoilla kanssasi!
Kerronpa siis oman tarinani.
Itselläni on kasvoissa epäsymmetriaa johtuen synnynnäisestä epämuodostumasta ja nuoruudessa minulle tehtiin todella pieni korjausleikkaus, jota kukaan ei edes huomannut silloin.
Aikuisena korjautin hampaitani ja jouduin käyttämään mm. purentakiskoa, joka muokkasi leukalinjaani.
Eräs vanha tuttu koki asiakseen tulla nöyryyttämään ulkonäköäni julkisella paikalla, koska olin hänen mielestään leikkauttanut itseni rumaksi kuumihuuleksi ja ennen olin kaunis. Olin myös nuorena aikuisena monta vuotta todella ylipainoinen ja kun laihdutin, näytin myös monen silmissä täysin erilaiselta ja sain kuulla ihmettelyä muuttuneesta ulkomuodosta.
Ihmettelen sitä miksi niin moni kokee asiakseen kommentoida muiden ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole sairaampi ajatus kun itsensä silpominen. Ihana kamelen näköisiä Hollywoodin freak show tyypit.
Suomalaiset over muutenkin luonnostaan kauniita ihmisiä.
Päivän paras vitsi! Suomalaiset muka luonnonkauniita! Mites nää meidän missit? Eiks heidänkin pitäisi olla luonnonkauniita sääntöjen mukaan, mutta monet marmattaa että rumia ovat! Mutta toisaalta, eivätpähän he menestystä sieltä maailmalta Suomelle tuo.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse luonnotonta kauneutta enkä muovia. Olen luonnollisen kaunis näin ja rakastan itseäni. Ikääkin on jo 45v.
No hyvä kun teitä luonnollisen kauniita itseensä tyytyväisiä tästä pienestä Suomesta löytyy. Kivat sulle! Mutta ymmärrystä vailla tämäkin kommentti, jossa tuot itserakkautesi esille ja mainitset ettet tarvitse muovia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää haukkua ja mitätöidä niitä jotka päätyvät kauneuskirurgiaan? Ymmärrän oikein hyvin, että se ei ole kaikkien juttu. Mutta miksi pitää halveksua niitä, jotka esim riipputissinsä hoidettavat näteiksi. En ymmärrä mikä siinä aiheuttaa niin monissa agressiota.
Itse en ole kertonut kauneusleikkauksista esim töissä. Ja kukaan ei ole niihin sanonut mitään. Kun tulin yläluomi leikkauksesta töihin kesäloman jälkeen ihmiset kommentoivat vain miten näytin levänneeltä.
Onneksi omat sanomisesi vain kertovat kunnioituksesta muiden tissejä kohtaan. Olisi tosi ikävä olla sellainen toisia halveksuva ihminen.
Av-mammaa ei millään leikkauksella saa kauniiksi. Halvemmaksi tulisi kulkea vaan paperipussi päässä. Näyttäisikin paremmalta kuin useimmat petolinnun perä -naamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat sanomisesi vain kertovat kunnioituksesta muiden tissejä kohtaan. Olisi tosi ikävä olla sellainen toisia halveksuva ihminen.
No pitikö tästäkin mieli pahoittaa? Kun se riipputissisyys nyt sattuu koskemaan aika monia meitä naisista?
-Eri
Onneksi ei tehdä. Tossa oli joku aika sitten mun ikänen selkeästi pintaliitotapivainen nuorimies käynyt leikkauttamassa nenäänsä. Oli kyllä todella pellen näkönen.