Miksi suomalaiset ei tee enemmän kauneusleikkauksia?
Siis jos varaa on. Eikö se ole ihanaa näyttää niin sievältä kuin mahdollista? Enkä tarkoita nyt mitään luonnotonta naaman kiristämistä tai muuta överiä, vaan pistoksia ja maltillista fiksausta veitsellä. Estetiikka joka paikassa on mulle tosi tärkeä asia eikä se tee mua pinnalliseksi, vaikka joku voisi niin ajatella.
Mun mielestä ei ole mitenkään kunniallisempaa vanheta luonnollisesti. Kyllä mä ymmärrän ettei ikuista elämää kirurgialla saa, mutta tekee se ainakin itselle hyvää kun tietää näyttävänsä ikäänsä nähden hyvältä. Olen saanut perintöä joka vihdoin mahdollistaa mulle itseni korjailun. Kesällä tulee uudet rinnat, kasvojen kohotus, filleriä ja botoxia. Ikää 40 vuotta. Odotan innolla!
Kommentit (58)
Miksi pitäisi, jos on itsetunto kohdillaan?
Jos haluat näyttää paremmalta, liiku, urheile ja syö terveellisesti. Yksinkertaista.
Ei elämässä ole oikoteitä.
Olen harkinnut ja varaakin olisi. En vain kehtaa olla poissa töistä jonkun tissioperaation takia. Ja vuosilomat on tarkoitettu ihan muuhun kuin leikkauksesta toipumiseen, joten en vaan keksi missä välissä tehtäisiin.
Miten muut olette ratkaisseet asian?
Arvelinkin että vastaukset ovat tätä "friikki, pinnallinen, itsetunto-ongelma, mee salille ja syö terveellisesti"-läpätystä. On joku ihmeellinen pakko vetää täysin negatiiviseen suuntaan tämä aihe. Paheksutaan ja oletetaan että leikkaukseen menevä ihminen on joku todellisuudesta vieraantunut, arvostelukyvytön tyhjäpää.
Sitten kuitenkin naiset ostaa mielikuvia ja törsää omaisuuden joihinkin hyödyttömiin voiteisiin. Itse olen timmissä kunnossa ja syön terveellisesti. Ikä tuo silti mukanaan kaikenlaista pientä ja suurta valahtamista. Ostakaa te autoja jne. Mä ostan ulkonäköä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvelinkin että vastaukset ovat tätä "friikki, pinnallinen, itsetunto-ongelma, mee salille ja syö terveellisesti"-läpätystä. On joku ihmeellinen pakko vetää täysin negatiiviseen suuntaan tämä aihe. Paheksutaan ja oletetaan että leikkaukseen menevä ihminen on joku todellisuudesta vieraantunut, arvostelukyvytön tyhjäpää.
Sitten kuitenkin naiset ostaa mielikuvia ja törsää omaisuuden joihinkin hyödyttömiin voiteisiin. Itse olen timmissä kunnossa ja syön terveellisesti. Ikä tuo silti mukanaan kaikenlaista pientä ja suurta valahtamista. Ostakaa te autoja jne. Mä ostan ulkonäköä.
Ap
Minäkin harrastan jo urheilua ja syön terveellisesti. Olen hoikka. Yleensä Kauneusleikkauksia tekevät jo valmiiksi kauniit ihmiset, joilla on jokin ikävä, rumentava esim iän tuoma piirre. Minulla ne oli pienet, riippurinnat joihin mikään määrä urheilua ei vaikuttanut, sama allien kanssa. Ei ole kivaa, kun ei kehtaa mitään hihatonta/lyhyt hihaista paitaa pitää. Käsivarret on treenattu, ja niissä on muotoja koska ovat lihaksikkaat. Allit roikkuu silti.
Haluan olla paras mahdollinen versio minusta. Siksi kirurgiset toimenpiteet. Se, että leikkautan roikkuvaa ihoa pois, ei tee minusta leikellyn näköistä. Silinkonirinnatkin otin maltilla, kirurgi teki luonnollisen lopputuloksen. Ei tarvitse vetää överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusleikkausten tekemiseen tarvitsee plastiikkakirurgian koulutuksen.
Tämä.
jäisin siihen koukkun ja lopulta näytän joltain donatella versacelta.
No suomalaisilla on joku ihme käsitys että muuttuu heti jonkin catwomanin näköiseksi. Todellisuudessa esim. mun täyteaineita otsassa ja huulissa ja nasolabiaaleissa ei edes kunnolla huomaa muuta kuin että olen sileämmän ja levänneemmän näköinen.
Nämä tehdään maltilla ja ammattilaisen toimesta.
Vaikka moni nainen suomessa tarvitsisi kaiken avun minkä vaan pystyy saamaan ulkonäön suhteen niin kyllä siihen on syynsä miksei tehdä mitään.
- sokea luonnolisuuden ihannointi. Missikisojen aikaa aina muistetaan kehuta että ainakin meidän eloveenat ovat luomua. Niinpä. Mutta *eivät* menesty maailmalla.
- joku katkera vanha kateellinen kurttunaama kuitenkin puhumassa paskaa selän takana jos on tehnyt jotain toimenpidettä. Suomessa ei sitäpaitsi mitenkään saisi näyttää että on rahaa ja tuo on yksi keino näyttää se.
- ei hyviä kirurgeja. Pitäisi mennä jonnekin keskieurooppaan tai usahan. Ja vaikeata tältä käsin selvittää ketkä siellä ovat oikeasti hyviä. Ne kirurgit kun häikelemättömästi manipuloivat somekeskustelua joten mihinkään mitä lukee netissä ei kannata uskoa.
- ei varaa kuitenkaan noihin hyviin joten se olisi sitten meno viron puoskarille ja jälki olisi sen mukainen.
- aina kun joku on tehnyt jotain niin kommentit ovat sitten tyylin paljon parempi oli ennen. Ihan sama vaikka kirurgi muuttaisi jonkun värikkään pipsan megan foxksiksi niin takuulla vauva foorumissa olisi kymmeniä sivuja siitä millainen kaunotar se oli ennen ja miten sen elämä nyt on pilalla.
Koska kateellisuus.
On se kumma, että yksikään mies ei ole kritisoinut mun silikonirintoja. Ne harvat jotka ovat ne nähneet ovat kehuneet.
Myös yläluomet leikattu. Tosiasiassa näytin ennen leikkausta väsyneeltä.
Roikkuva iho on aina rumannäköistä. Oli se sitten käsivarsissa, vatsassa, rinnoissa tai kaulalla. Ja siihen ei auta kuin kirurgia. Mutta kateelliset eivät tätä myönnä. Ja ihan luonnollista on tehdä esim sektio mikä on rankempi kirurginen toimenpide kuin ylimääräisen, roikkuvan ihon poisto.
Huh, onneksi mieheni on kauneusleikkauksia vastaan, silareille nauraa, eli ei todellakaan paineita tule siltä taholta lähteä pelleilemään noilla asioilla. Saan olla oma itseni ja mieheni silti rakastaa minua ja pitää ulkonäöstäni. Olemme 30 ikävuoden tienoilla. Ja niin, minulla on löysää nahkaa masussa ja ties mitä muuta. Joskus itse pohdin että haluaisin leikata ongelmakohdat, mutta tulin siihen lopputulokseen että en halua, en tarvitse semmoisia. Myöhemmin mieheni on sanonut puolitosissaan, että jättäisi minut, jos lähtisin muokkaamaan itseäni.
Mutta kun ajattelen, niin en todellakaan halua, että miehenikään lähtisi leikkelemään tai täyteaineilemaan itseään, hyh. Keryoisi jostain...
Todellakin otan jossain vaiheessa pistoshoitoja. Olen nyt 37-vuotias.
Silmänalusiholle jotain täytyy tehdä jossain vaiheessa. Täysin rypytön en halua olla. Ns naururypyt ovat mielestäni ihan kauniit eli niitä en poista kun niitä joskus tulee. Joku mini facelift voisi olla myös kiva sitten joskus.
Täälläkin moni kirjoittaa että luonnottoman näköinen tulee jne. No ei tule. Eri asia on kun olet veitsen alla ties monettako kertaa ja huulia suurennetaan viidettä kertaa mutta maltillinen kohotus ei muuta tee kuin virkistä ilmettä. Esim Minttu Räikkönen on hyvä esimerkki onnistuneesta muutoksesta.
Rinnat on minulla kohotettu ja pienennetty. Kukaan ei huomaa vaikka olisin ilman yläosaa. Hyvä ja luonnollisin lopputulos eikä arpia näe ollenkaan.
Itselle hinta on se miksen ole vielä muuta tehnyt. Ja toki ihan vielä ei tarvitse. Silmänaluset ainoat joille tarvitsee jotain tehdä lähitulevaisuudessa.
Olen ihan kotiäiti joka tykkää näyttää hyvältä ja freesiltä. Ei minulla ole mitään hiustenpidennyksiä eikä tekoripsiä. Ijan tavallinen nainen olen joka meikkaa ja pukeutuu hillitysti ja klassisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi mieheni on kauneusleikkauksia vastaan, silareille nauraa, eli ei todellakaan paineita tule siltä taholta lähteä pelleilemään noilla asioilla. Saan olla oma itseni ja mieheni silti rakastaa minua ja pitää ulkonäöstäni. Olemme 30 ikävuoden tienoilla. Ja niin, minulla on löysää nahkaa masussa ja ties mitä muuta. Joskus itse pohdin että haluaisin leikata ongelmakohdat, mutta tulin siihen lopputulokseen että en halua, en tarvitse semmoisia. Myöhemmin mieheni on sanonut puolitosissaan, että jättäisi minut, jos lähtisin muokkaamaan itseäni.
Mutta kun ajattelen, niin en todellakaan halua, että miehenikään lähtisi leikkelemään tai täyteaineilemaan itseään, hyh. Keryoisi jostain...
Anteeksi mutta miehesi kuulostaa ikävältä tyypiltä.
Onneksi oma mieheni tukisi minua jos tahtoisin jotain muutosta. Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen. Tuskin vatsanahan kiristys olisi syy ettei enää rakastaisi.
Samanlaisiksi leikellyt ja kiristellyt kasvot ovat persoonattomia. Tauluun piirretty virheetön ihminen ei ole niin kiinnostavaa katsella.
En ymmärrä miksi pitää haukkua ja mitätöidä niitä jotka päätyvät kauneuskirurgiaan? Ymmärrän oikein hyvin, että se ei ole kaikkien juttu. Mutta miksi pitää halveksua niitä, jotka esim riipputissinsä hoidettavat näteiksi. En ymmärrä mikä siinä aiheuttaa niin monissa agressiota.
Itse en ole kertonut kauneusleikkauksista esim töissä. Ja kukaan ei ole niihin sanonut mitään. Kun tulin yläluomi leikkauksesta töihin kesäloman jälkeen ihmiset kommentoivat vain miten näytin levänneeltä.
Kerroin vain että oli ollut rentouttava loma :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli vetää se mies tähän mukaan :D "minun mies sitä ja minun mies tätä, minun mieheni on sitä mieltä että bläääääblää.."
Et sitten ajatellut että joku haluaa miellyttää itseään, ja kunnon kumppani tukee kyllä jos on kunnon kumppani.
Aloittaja on kauneusklinikan myyntiporukkaa. Höynäytetään hyväuskoisia naisia ja klinikat keräävät muhkeat voitot. Voi naisten turhamaisuutta.
En tarvitse luonnotonta kauneutta enkä muovia. Olen luonnollisen kaunis näin ja rakastan itseäni. Ikääkin on jo 45v.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisiksi leikellyt ja kiristellyt kasvot ovat persoonattomia. Tauluun piirretty virheetön ihminen ei ole niin kiinnostavaa katsella.
Ensinnäkin Suomessa ei kirurgit suostu edes leikkaamaan mitään överi kiristyksiä. Leikkaavat vain ylimääräisen, roikkuvan ihon pois. Kenellä suomalaisella on mielestäsi kiristetty ihoa liikaa? Kerro. Olisi kiva tietää.
Ja ketkä suomalaiset julkkikset ovat alkaneet näyttämään samanlaisilta faceliftin jälkeen?
Sana on vapaa. Anna esimerkkejä!
Mikään ei ole sairaampi ajatus kun itsensä silpominen. Ihana kamelen näköisiä Hollywoodin freak show tyypit.
Suomalaiset over muutenkin luonnostaan kauniita ihmisiä.