Oletko koskaan joutunut vastaanottamaan dick piciä (peniskuvaa)?
Mä en ole koskaan saanut. Missä yhteisessä tai minkä kanavan kautta te olette saanet?
Kommentit (51)
Muutama vuosi sitten kävin aika ahkerasti randomin chatissa ja siellä niitä tuli. Useimpia kyllä pyysin ihan itse. Vähän eri asia kuin se, että joku limainen ukko lähettelee munansa kuvia lapsille. :/
Kun aloitin nettideittailun niin kyllähän näitä tuli. Olin 47v ja kuvia tuli ihan fiksuiksikin luulemiltani miehiltä. Yhtäkään näistä en tavannut.
Minusta nuo kuvat on vähän samaa kuin itsensäpäljastelijat 80-luvulla.
Naiset ovat onnenpekkoja. Olisi tosi kivaa saada naisilta pimpsojen kuvia. Ei olisi yhtään ahdistavaa 😊. Tai housuissa kävisi ahdistamaan ja ehkä joutuisi vähän veivailemaan niille.
En, mutta pillun kuvia runsaasti.
M-57
Pillun kuvan saa yllättävän helposti, ei tarvitse paljoa yllyttää.
M45
En ole saanut, enkä lähettänyt, kunnes tapasin nykyisen naisystävän. Sillä on joku ihme fetissi mun erektioon ja nyt saa lähettää vähän väliä. Alussa tuntui oudolta kuvata sitä, mutta nyt olen tottunut.
Saan märän pillun kuvia vastineeksi.
Kun chattaillessa olen kertonut ikäni, hyvin usein nuoremmat miehet ovat lattaneet ja kysyneet mielipidettä
Olen saanut pyytäessäni ja myös pyytämättä. Miehet tykkäävät esitellä itseään ja varmaan ajattelevat, että se jotenkin kiihottaisi. No, ei kovin paljoa ole kiihottanut juuri yksikään seisova kikkelinkuva yhtäkkiä kännykässä. Joskus etäseksiä mieheni kanssa ja silloin on eri juttu kun on valmiiksi virittäytynyt, muuten lähinnä ihmetyttää minkä kumman takia joku mies edes ajattelee kiihottavansa ketään jollain pippelikuvalla
Olen sekä lähettänyt että saanut. Kyllä niitä on ihan mukava saada vaikka vähän yllättäenkin, ja kyllähän ne kiihottaa. Kaikenlaiset, pienet ja isot, suorat ja käyrät mulkut, tykkään katsella niitä. Ja tässä on muuten varmaan se syy, miksi (jotkut) miehet ajattelevat, että naiset haluavat niitä kikkelikuvia: mies itse kiihottuisi, jos saisi kuvan tykkäämänsä sukupuolen vehkeistä, ja kuvittelee, että naiset ovat yhtä yksioikoisia
Olen. Se on erittäin epämiellyttävää ja vastenmielistä, kun tuntematon mies lähettää dickpicin pyytämättä. Kai siinä jotenkin on tarkoituskin alentaa ja nöyryyttää?
Olen miettinyt samaa kuin joku kommentoija, voisiko samaisen dickipicin julkaista vaikka lähettäjän Face-profiilissa saatetekstin kera? Toistaiseksi olen vain estänyt.
Mielestäni dickpic käsitteenä tarkoittaa juuri noita yllättäen ja pyytämättä saatuja, ei-toivottuja k*llinkuvia.
Suhteessa ollessa, tai jos chattaillaan kuumia ja toivoo kuvaa tai toinen kysyy, haluatko kuvan - ihan eri juttu