Oletko koskaan joutunut vastaanottamaan dick piciä (peniskuvaa)?
Mä en ole koskaan saanut. Missä yhteisessä tai minkä kanavan kautta te olette saanet?
Kommentit (51)
Jos saamiaan kuvia julkaisee nimen kera, voiko siitä joutua hankaluuksiin?
Kovasti tahtoisin työkaverin dickistä picin, mutta ilmeisesti umphetero. :(
Vierailija kirjoitti:
Naiset: hihi siis oon niin pervo! Jee seksipositiivisuutta ja irtosuhteita!
Myös naiset: hyi dick pick! metoo!
Eli saan läväyttää pilluni sun naamallesi kysymättä mitään koska olet joskus harrastanut suostumuksellista seksiä.
Itse olen päättänyt, että jos enää saan yhdeltäkään dickpicsejä, niin alan lähettämään heille kuvia blue waffleista vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tosiaan ovat täysivaltaisia ihmisiä joilla on oikeus valita kenen kanssa ovat intiimissä suhteessa. Alastonkuvan lähettäminen ilman vastaanottajan suostumusta on ahdistelua, mutta jotkut naiset voivat tosiaan haluta jonkun tietyn henkilön kuvia ja jopa kiihottua niistä. Aivan kuten miehetkin. Onko tässä joku ongelma?
Ongelma on siinä, että naiset eivät pidä itse lähemttämiään kuvia ahdisteluna, vaikka ne saattavat sitä ollakin.
Montako ei-toivottua pillukuvaa olet saanut? Jopa kokonaista nolla?
Vierailija kirjoitti:
Jos saamiaan kuvia julkaisee nimen kera, voiko siitä joutua hankaluuksiin?
Voi joutua. Rikosnimike on yksityisyyttä loukkaava tiedon levittäminen.
Miten niin joutunut? Dicksupicksut on aina kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tosiaan ovat täysivaltaisia ihmisiä joilla on oikeus valita kenen kanssa ovat intiimissä suhteessa. Alastonkuvan lähettäminen ilman vastaanottajan suostumusta on ahdistelua, mutta jotkut naiset voivat tosiaan haluta jonkun tietyn henkilön kuvia ja jopa kiihottua niistä. Aivan kuten miehetkin. Onko tässä joku ongelma?
Ongelma on siinä, että naiset eivät pidä itse lähemttämiään kuvia ahdisteluna, vaikka ne saattavat sitä ollakin.
Pillukuvia en, mutta tissikuvan kyllä. Myönnän ettei se ole ihan sama asia kuin dickpic, mutta ei-toivottua seksuaalissävytteistä viestittelyä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
En siis kaipaa tällaisia. Mietin vaan aihetta, kun ovat kuulemma niin yleisiä. Ehkä pitää olla somessa hivenen aktiivisempi kuin mitä minä olen...ap
Et kaipaa juu. Tirsk. (Todellisuudessa koetat kalastella tietoa siitä, minkätasoisella someaktiivisuudella noita alkaa saada. )
Etsiessäni seksisuhdetta pyysin ja sain useita peniskuvia.
Niiden perusteella tein sitten lopullisen valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillukuvia en, mutta tissikuvan kyllä. Myönnän ettei se ole ihan sama asia kuin dickpic, mutta ei-toivottua seksuaalissävytteistä viestittelyä ehdottomasti.
Eli et ole saanut yhtään, arvasin. Miesten tissit nyt hyllyy silmille katukuvassakin, joten älä itke.
Olen, muutama tullut miehiltä joiden kanssa on ollut fwb-juttua, pyytämättä, enkä pahemmin ole jaksanut reagoida niihin. Joitain tullut esim. Tinder / baari-miehiltä joiden kanssa vaihdettu numeroita, muttei käyty treffeillä tai pantu. Näille vastaan yleensä että valitettavasti vehkeesi on liian pieni useimpien naisten makuun ja heikkouksiaan ei kannata paljastaa etukäteen. 😁
siis etkö ole koskaan saanut? Voi voi. Kaikki muut naiset on, olet ainoa laatuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole saanut yhtään, arvasin. Miesten tissit nyt hyllyy silmille katukuvassakin, joten älä itke.
Eli seksuaalinen ahdistelu on ok, kun sitä tekee nainen? Just
Olen saanut kuvia, Tinder miehiltä. Jopa videoita. En ole pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut samassa työpaikassa eri yksikössä työskennelleen henkilön varustuksesta kuvan.
En kertonut kenellekään koska lähettäjä oli vanhempi perheellinen mies, joka oli minua korkeammassa asemassa ja paljon pidempään työskennellyt kyseisessä työpaikassa. Olisin helposti joutunut itse syntipukiksi. Tuskinpa olin ainoa tämän henkilön uhri. Ulkoapäin hänestä ei ikinä olisi arvannut että hän on itsensäpaljastelija pervo.Minä taas juuri tykkäisin tällaisesta lähettäjästä... sehän tarjoaisi loputtoman huumorinlähteen lähetyskanavassa ja livenä yhtä loputtoman vihjailu- ja keljuilupotentiaalin. :)
Ymmärrän ajatusmaailmaasi, mutta kuten sanottu, nuoremmasta, alemmassa asemassa olevasta naisesta tulee helposti syntipukki. Mullakin ensimmäinen ajatus oli, että olenko jotenkin antanut ymmärtää että haluaisin tällaisen kuvan häneltä. Ja sain siis kuvaviestin omaan puhelimeeni, en minkään somen kautta.
Aluksi säilytin kuvan ajatellen, että voin tarvittaessa kiristää tätä henkilöä tai käyttää todisteena, mutta myöhemmin poistin sen kun se mies oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Ja halusin pitää työpaikkani. Minä olisin joka tapauksessa saanut potkut ennemmin kuin se mies. Tai olisin tullut vihatuksi työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut samassa työpaikassa eri yksikössä työskennelleen henkilön varustuksesta kuvan.
En kertonut kenellekään koska lähettäjä oli vanhempi perheellinen mies, joka oli minua korkeammassa asemassa ja paljon pidempään työskennellyt kyseisessä työpaikassa. Olisin helposti joutunut itse syntipukiksi. Tuskinpa olin ainoa tämän henkilön uhri. Ulkoapäin hänestä ei ikinä olisi arvannut että hän on itsensäpaljastelija pervo.Minä taas juuri tykkäisin tällaisesta lähettäjästä... sehän tarjoaisi loputtoman huumorinlähteen lähetyskanavassa ja livenä yhtä loputtoman vihjailu- ja keljuilupotentiaalin. :)
Ymmärrän ajatusmaailmaasi, mutta kuten sanottu, nuoremmasta, alemmassa asemassa olevasta naisesta tulee helposti syntipukki. Mullakin ensimmäinen ajatus oli, että olenko jotenkin antanut ymmärtää että haluaisin tällaisen kuvan häneltä. Ja sain siis kuvaviestin omaan puhelimeeni, en minkään somen kautta.
Aluksi säilytin kuvan ajatellen, että voin tarvittaessa kiristää tätä henkilöä tai käyttää todisteena, mutta myöhemmin poistin sen kun se mies oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Ja halusin pitää työpaikkani. Minä olisin joka tapauksessa saanut potkut ennemmin kuin se mies. Tai olisin tullut vihatuksi työpaikalla.
Miksi siitä olisi kenenkään työpaikka mennyt? Ja kaatuisko maailma siihen sitten jos menisi. Ainakin siitä saisi mahtavan anekdootin.
Vierailija kirjoitti:
15, inhottava tilanwne. Tapahtuiko metoon jälkeen vai ennen? Kun nykyään suurin osa varmaan ois sun puolella. Ymmärrän joka tapauksessa ratkaisusi. Dickpic on ällöttävä ja alistava teko, mutta ei kuitenkaan fyysisen koskemattomuuden rikkomiseen yltävä rikos. Rikkoo täysin kuvan lähettäjästä, muttei tee vastaanottajalle niin suurta vahinkoa kuin joku kourinta tai varsinkaan raiskaus.
Ennen metoota. Enkä traumatisoitunut, olin nähnyt pippeleitä ennenkin. Eniten ärsytti kun se mies varmasti tiesi, että hänellä on valta-asema eikö kuvan saaja (tai saajat) uskalla tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin printannut pari kappaletta ja teipannut oman yksikön ja tuon kollegan yksikön taukotuvan seinälle. Isolla tekstannut, että Mikko Möttösen mulkku, olkaa hyvä.