Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haasteena appivanhemmat, apua!

Leijonaemo
29.02.2020 |

Meillä on 3v. ja 6kk ikäiset lapset sekä itse olen 7. viikolla raskaana. Appivanhemmat haluavat tulla joka ikinen viikko vähintään yhtenä päivänä käymään leikkimään ja olemaan lasten kanssa. Ajatuksena ihana kyllä ja olen hyvin kiitollinen kaikesta avusta mitä he pystyvät tarjoamaan ja olen sen myös heille sanonut joka kerta. Omat vanhempani asuvat kauempana ja käyvät parin - kolmen viikon välein, mutta tulevat kyllä avuksi, jos pyydetään. Tämä on mielestäni toimiva systeemi. Mutta appivanhemmat tuntuvat tukalilta. Eilen kielsin tulemasta ja tokihan minulle loukkaannuttiin siitä. Syy kieltoon on se, että toinen isovanhemmista on monisairas ja käy hyvin usein terveysasemalla tai sairaalassa. Mitään rokotuksia he eivät tietenkään ota. Nyt on paljon rs-virusta, influenssaa ja sitä uutta pöpöäkin liikkeellä. Teenkö väärin kun haluan suojella lapsiani noilta taudeilta? Minusta on hyvin ajattelematonta ja vastuutonta tulla kyläilemään vauvaperheeseen tähän vuodenaikaan, jos ei itse ole ottanut rokotetta. Mitä mieltä olette?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi neljäs viikko sairastupaa. Juuri kun vauva paranee edellisestä taudista ja pari päivää menee hyvin, niin johan taas eilen nousi kuume ja nenä vuotaa. Kukaan ei nuku edelleenkään. Esikoinen otetaan nyt pois päiväkodista. Terveysneuvontaan ja lastenlääkäriin ollaan oltu yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan