Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilulaji, jonka pariin lapsesi mieluiten ohjaisit? Miksi?

Vierailija
25.06.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstä taas toivon ratsastajaa. Mutta loppupelistä lapset saavat itse päättää mitä haluavat harrastaa. Ja perusteluna on että me vanhemmat harrastimme kummatkin nyrkkeilyä, mies vieläkin ja mulla on ratsastus nykyään melkein pakkomielle miehellä motocros:) Joten olisi mukavaa jos lapset seuraisivat meidän jalanjälkiä näissä asioissa.

Vierailija
22/24 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 4-v. haluaa alkaa harrastamaan taitoluistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo on aina sarjatasoille asti hyvä ryhmähenkeä kehittävä laji. Yksilötaitoa saa kehittää myös, kustannukset eivät ole kovin suuret, voi harrastaa vapaa-ajalla vaikka takapihalla (toisin kuin esimerkiksi lätkää). Toverihenkeä suositaan. Sopii sekä tytöille että pojille. Ja sattuupa olemaan mieheni ja minun suosikkilaji myös.

Yleisurheilussa taas saa suuntautua siihen mihin haluaa tai missä on paras, harrastellaan ulkotiloissa kuten jalkapalloakin. Toisaalta kehittää monia eri taitoja kun on monta eri lajia.

Voimistelu taas kehittää ruumiinhallintaa, notkeutta ja rytmitajua. Ehkä kuitenkin pikemmin tytöille kuin pojille :)

Uinti on lisäksi myös yksi kiva laji lapsille, itse en kuitenkaan pidä uimisesta niin en ehkä huomaa niin siihen ohjata.

Vierailija
24/24 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut tennistä, että elättäisi sitten vanhat vanhemmat.. Mutta laji ei ole saanut suurta suosiota toiveistani huolimatta.

Yksi harrastaa balettia ja tanssia ja toinen koripalloa. Kolmas ei tee vielä juuri mitään.