Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLLÄPITO HOI! ONKO NOILLE KORONAKESKUSTELUILLE MAHDOLLISTA SAADA OMA ALUEENSA??

Vierailija
29.02.2020 |

En jaksa enää yhtään aloitusta tästä aiheesta. On vakava asia kyseessä, en sitä kiistä, mutta olisi silti kiva käydä palstalla ilman noita jatkuvia uusia aloituksia, joista osassa valitettavasti tyhmyys ja tietämättömyys ovat lyöneet hynttyyt yhteen. Minulle riittää, että tätä asiaa toitotetaan joka mediasta, ja tällä palstalla haluaisin hetkeksi heittää aivot narikkaan.

Jos uusi osio näille keskusteluille olisi mitenkään mahdollinen, olisin iäti kiitollinen 🙏

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kiinnostavampia aloituksia. Problem solved.

Vierailija
2/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoidit ja hysteerikot palsta korona ym vouhotuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nostosta 🙏

Ja enhän minä ole toivonut, ettei aiheesta keskusteltaisi, en vaan jaksa tyhmää/tietämätöntä keskustelua tai tahallista provoilua, joten siksi nämä voisi siivota omaan osioonsa.

Ps. Joo, minähän nämä kaikki muut aloitukset täällä olenkin tehnyt...

Vierailija
4/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin voitaisiin bannata korona-sana ja sitten modet vaan rivakasti sensuroimaan turhaa kokona-öyhötystä.

Vierailija
5/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nostosta 🙏

Ja enhän minä ole toivonut, ettei aiheesta keskusteltaisi, en vaan jaksa tyhmää/tietämätöntä keskustelua tai tahallista provoilua, joten siksi nämä voisi siivota omaan osioonsa.

Jos osaisit englantia niin saisit todellista tietoa coronan vakavuudesta. Mm brittilääkärillä on paljon hyviä videoita aiheesta youtubessa, mutta olet liian tyhmä.

Vierailija
6/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrollaukset parempia? Niitähän aina enemmän on.

Vierailija
7/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisija kirjoitti:

Ensin voitaisiin bannata korona-sana ja sitten modet vaan rivakasti sensuroimaan turhaa kokona-öyhötystä.

Joo,oon ilmiantanu niitä joutavia hysteerisiä aloituksia,aivan turhaa löpinää jne. Mutta oiskos ylläpidon aika tarttua ja bannata Corona ja Korona :D

Tuolla jo yks ihmetteli muka hauskasti kun ukko lähti ostamaan coronaa että mitä pitää pullolle tehä.

Ratkean naurusta. No en!

Vierailija
8/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikot muualle.

Vierailija
9/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stupenda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nostosta 🙏

Jos osaisit englantia niin saisit todellista tietoa coronan vakavuudesta. Mm brittilääkärillä on paljon hyviä videoita aiheesta youtubessa, mutta olet liian tyhmä.

😄 Osaan englantia erittäin hyvin ja seuraan koronavirusuutisointia mm. Reutersin kautta, ja siksikin en jaksaisi aihetta ihan koko aikaa käsitellä.

Ja on se muuten kumma, että nämä korona-keskustelijat eivät voi edes myöntää, että tästäkin aiheesta on paljon myös ihan huuhaa-tietoa oikean faktatiedon lisäksi liikkeellä. Sehän leimaa myös nämä asialliset keskustelijat hysteerikoiksi ties miksi, eikä heitäkään jaksa kohta asiasta kiinnostumattomat ottaa tosissaan, vaikka, kuten jo aloituksessa sanoin, vakava asia on kyseessä.

Vierailija
10/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pitkässä ketjussa on paljon asiantuntijoitakin ja hyvää asiallista keskustelua. Älytöntä olisi poistaa, kun ei vastaavia oikein ole muualla.

Eikä Reuters tms. keskity mihinkään Suonen tilanteeseen.

Toki ne monet uudet hupialoitukset on typeriä.

Vierailija
11/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa pitkässä ketjussa on paljon asiantuntijoitakin ja hyvää asiallista keskustelua. Älytöntä olisi poistaa, kun ei vastaavia oikein ole muualla.

Eikä Reuters tms. keskity mihinkään Suonen tilanteeseen.

Toki ne monet uudet hupialoitukset on typeriä.

Tämä on kyllä totta, mutta enhän minä missään vaiheessa ole mitään poistoa toivonut, vaan omaa aihealuetta, jonne sen keskustelun voisi siirtää.

Vierailija
12/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue niitä? Luonnollisestihan korona on demokraattinen uusi huijaus...

Vierailija
13/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nostosta 🙏

Pointti onkin se, että ehkä sun pitäis, jos muiden aloitukset ei miellytä. Täällä on kysynnän ja tarjonnan laki, jonka mukaan etusivulla pysyy keskustelut, jotka kiinnostaa yleisesti.

Vierailija
14/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lue niitä? Luonnollisestihan korona on demokraattinen uusi huijaus...

Minä en lue niitä, mutta vaikea olla huomaamattakaan, kun välillä puolet otsikoista sisältää sanan korona ja näistä puolet jonkun älyttömyyden lisäksi.

Ja on se muuten kumma, että jos ei jaksa tätä aihetta, niin ei voi olla kuin jonkun aatteen edustaja. Jos nyt nimittäin noilla demokraateilla tarkoitat Usan demokraatteja, niin kyllä minä ennemmin sellainen olen kuin sen yhden Ison Oranssin kannattaja.