Oletko miehesi paras pano?
Vastine tohon " sen miehen nimi..." -ketjuun.
Kommentit (29)
Mutta ei hän ole sitä sanonut, että olisin jotenkin teknisesti ylivoimainen. Tuskin olen.
minä kylläkin olen jonkun teidän aviomiehenne paras pano tällä hetkellä. sori.. elämä on.
koettu yhden illan juttu, jossa " kissa" vei sitä ihan 6-0. Otti ns. ohjat. " fantasiapano" Meidän seksielämä usein " miesvetoista" ja sellaisenaan ihan mielettömän hyvää.
Joskus se aina ottaa puheeksi, että kun silloin alkuaikoina oli niin villiä...
Kiva juttu, että exä oli mennyt sanomaan tämän nykyiselleen, että meillä oli parempaa seksi!! Nykyinen raukka joka on muutenkin mustasukkainen.
Tällä palstalla (tässäkin ketjussa) törmää usein siihen, että joku on miehensä ensimmäinen ja ainoa " pano" .
Oletteko uskovaisia tmv. ? Sillä itse tunnen aika laajasti ihmisiä (ihan tavallisia tyyppejä suurin osa, ei mitään " pelimiehiä" ) ja en tiedä ainuttakaan, jolla olisi vain yksi sänkykumppani... Toki monilla vain pari tai muutama. Mutta tosiaan, millaisia tapauksia nämä yhden naisen/miehen tyypit ovat?
mun mieheni on sellaisesta kulttuurista johon esiaviolliset suhteet eivät kuulu ja hänen sanojensa mukaan ei ole ketään sen arvoista aiemmin tavannutkaan . ja mun mielestäni toi ole suurin rakkaudentunnustus mitä olen koskaan kuullut . eikä ole siitä kiinni etteikö vientiä olisi ollut, sattuipa tuo vaan korviaan myöten rakastumaan juuri minuun . i' m sucha lucky girl
Mutta nyt olemme yhdessä eivätkä muut tulisi kyseesenkään, ja kyllä, mieheni on se paras pano, paras panomies....
Myös mieheni on sanonut, että parhaimmat hetket ovat kanssani koetut..
olen, tai mistäs sitä tietää että valehteleeko hän. Mutta on sanonut useasti (varsinkin ekoina vuosina) että ei ole koskaan kokenut yhtä hyvää seksiä muiden kanssa kun meillä on yhdessä. Sanoin miehelle jo suhteen alussa, että olen seksuaalisesti aika avoin ja etsin yhtä kumppania kenen kanssa kokea ja tehdä ihan mitä vaan, ja mies vaikuttaa tyytyväiseltä. Uskoisin että olen välillä aika tylsä ja ennalta arvattava pano, ja sitten taas kun sattuu sopivalle tuulelle niin olen aikast paras..sellaista se on pitkässä suhteessa.
En varmaan joka ikisellä osa-alueella.. Mut sen tiedän että ollaan molemmat tyytyväisiä meidän seksielämään, tuntuu että se vaan parantunut ajan myötä. :)
Olen ainut, Nyt haluaisin hänen kokeilevan muitakin välillä mutta hän ei suostu? Todella "ainutlaatuinen" mieheksi noin muutenkin... Mutta välillä kyllä edelleen aion huomautella asioista, että pettää ei tarvitse vaan voi kertoa mulle sitten kun tulee kohdalle joku jonka kanssa haluaa.
Paras (ja huonoin). Nuorin ja vanhin. Isoin ja pienin.
Syynä ei ole uskonto, vaan sattuma.
Kuulemma kyllä. Ja sen verran vakuuttavasti asiaa alustaen, että uskon kyllä todeksi :) Vaikka olen kymmenes.
Sillä perusteella kyllä, että mies on kommentoinut minun opettaneen :) hänelle kaikkia kivoja juttuja.
Ehdottomasti on! Kukaan ei ole koskaan välittänyt enempää siitä miltä _minusta_ tuntuu.
Ja 100% varma siitä.