Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miekkonen tulee tänään luokseni hihi. Hän ei vedä kännejä, mutta kysyi taas että haluanko pari juomaa

Vierailija
29.02.2020 |

Hän TIETÄÄ, että en deittaile alkkiksia. Ja on sanonut, että ei hänellä ole mitään pakkomiellettä juoda. Mutta se vähän ärsyttää, että joka kerta tuntuu haluavan juoda muutaman. Sanoin ihan suoraan, että en halua jokaisen tapaamisemme olevan alkoholiin liittyvää. Välillä se on ok, mutta ei aina. Joo tänään on lauantai, mutta ei se katso päivää, että miekkonen ehdottaa juominkia. Ja tiedän, että se kuulostaa pahalta, mutta hän ei oikeasti vedä mitään kännejä eikä edes halua.

Miten selvitän tänään, että onko hän ottanut ennen tänne tuloa juominkeja? XDD Koska haluan tietää, etten deittaile sala-alkkista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikeastaan hahmota, että mikä on normaalia alkomahoolin käyttöä. Suvussa on alk-kis, en kerro sen enempää mutta joku sukulainen. Onko normaalia ottaa pari juominkia vaikka 2 kertaa viikossa? En tiedä?? Onko hälyttävää juoda pari juominkia vaikka tiistaina? Entisten kavereiden kanssa kaikki pyöri alkoholin ympärillä. Se oli heille totaalisen normaalia. Olihan se kivaa, että bileistä ei ollut pulaa, ja hauskaa meillä olikin, ei siinä mitään. Mutta olen nähnyt niiiin paljon alkoholia läpi elämäni ja sen käyttöä, että haluaisin vetää rajan johonkin.

Vierailija
2/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun homman nimi on se, että en tiedä (!) juoko miekkonen useinkin kun en ole näköpiirissä. Lomalla joi joo, mutta noin muuten. En tiedä. Ja pelkään, että jos ostan meille yhdet juomingit, niin se ei tarkoitakaan miekkoselle yhtä. Mitä jos hän vetää parit juomingit ennen luokseni tuloa... Mitä jos en haista sitä? Voinko olla haistamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kokit ovat yleisesti alkomahooliin päin meneviä. Eikä oikeasti miekkonen ole mikään JUOPPO! Eikä nimenomaan halua vetää mitään kännejä. MINÄ olen se kännien vetäjä, uskokaa tai älkää XD sen kerran kun juon, jos en nukahda niin varmasti vedän kännit. Onko alkomahooli mörkö minulle itseni takia?!

Vierailija
4/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vasta? Ai niin, se oli eilen sen toisen naisystävänsä luona. Kerrohan, onko miekkonen koskaan vahingossa lipsauttanut sen toisen naisen nimeä vahingossa? Ja sitten korjaillut jotain hätäpäissään.

Vierailija
5/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin nyt kun mietin, tuli fiilis että känni olisi kiva... Ei vttu. Tämänkö takia suhtaudun alkomahooliin niin nuivasti??

Vierailija
6/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänkö oikeasti OMAA alkoholisoitumistani?? Kun mietin... Miekkonen osaa vetää rajan eikä halua känniä. Minä taas haluan... Mutten haluaisi myöntää sitä.

Vierailija
7/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään vasta? Ai niin, se oli eilen sen toisen naisystävänsä luona. Kerrohan, onko miekkonen koskaan vahingossa lipsauttanut sen toisen naisen nimeä vahingossa? Ja sitten korjaillut jotain hätäpäissään.

Mitä vttua? XDDD

Kuulostat niin rasittavalta, että ajattelin sun ehkä olevan tosi hyvä satunnainen pano, yksi muutaman muun joukossa.

Vierailija
8/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te päätätte: tänään juominkia vai ei? XDDDDD

Vierailija
9/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua? XDDD

Kuulostat niin rasittavalta, että ajattelin sun ehkä olevan tosi hyvä satunnainen pano, yksi muutaman muun joukossa.

XDDDDD

Vierailija
10/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika neuroottiselta kyttääjältä. Kyölä sulle ajan myötä selviää, juoko hän liikaa. Mun ex joi liikaa, nykyinen haluaa ottaa viikonloppuisin muutaman. Juodaan silloin tällöin yhdesdä, mutta hamlitusti. Exällä lähti aina lapasesta ja joi känniin asti. Huomaan kyllä eron näiden kahden miehen välillä.

Vierailija
11/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen :(((((((((((((( Kuulunee sarjaan hoidokki,asukki......!! 

Vierailija
12/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy apteekista ostamassa alkotesti ja teet sen sille heti kun tulee ovesta sisään. Sillä pääset tuskistasi. Tai sitten vaan lopetat sen miekkosen tapailun, silläkin pääset tuskistasi.

Vierailija
13/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika neuroottiselta kyttääjältä. Kyölä sulle ajan myötä selviää, juoko hän liikaa. Mun ex joi liikaa, nykyinen haluaa ottaa viikonloppuisin muutaman. Juodaan silloin tällöin yhdesdä, mutta hamlitusti. Exällä lähti aina lapasesta ja joi känniin asti. Huomaan kyllä eron näiden kahden miehen välillä.

Miekkonen on parempi kuin kukaan koskaan aiemmin. En voi edes verrata häntä keneenkään muuhun rehellisesti sanottuna. En minä kyttää mitään enkä ole neuroottinen XDDD suvussa on alk-kis ja olen nähnyt sitä touhua läpi elämäni. Ja itse haluan aina vetää kännit tai en mitään. No ne siiderit olivat hyviä ruuan kanssa, mutta noin muuten en ymmärrä sellaista alkoholin kittausta ihan muuten vaan. Siihen touhuun sopii energiajuoma, cocis tai vaikka kaffi.

Vierailija
14/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy apteekista ostamassa alkotesti ja teet sen sille heti kun tulee ovesta sisään. Sillä pääset tuskistasi. Tai sitten vaan lopetat sen miekkosen tapailun, silläkin pääset tuskistasi.

XDDDDD

Vierailija
15/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kirjoittaisit vaikka päiväkirjaa.

Vierailija
16/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään yli kaiken, että joskus minulle selviäisi että miekkonen juo liikaa. Että en voisi jatkaa hänen kanssaan. Pelkään sitä erittäin paljon. En voi vaikuttaa asiaan, ehkä juuri siksi pelkään. Niin monet miekkoset ovat olevinaan jotain alussa ja sitten myöhemmin näyttävät todellisen luonteensa. Miekkonen ei yhtään vaikuta sellaiselta. Ei ole mitään epäilyttäviä viboja.

Vierailija
17/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kirjoittaisit vaikka päiväkirjaa.

XDDDD en jaksa.

Vierailija
18/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen hoitoon.

Vierailija
19/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen raja, että pitää alkaa pohtimaan onko käyttö enää normaalia? Siis ARKENA. Lomalla vähän eri juttu.

Vierailija
20/26 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen raja, että pitää alkaa pohtimaan onko käyttö enää normaalia? Siis ARKENA. Lomalla vähän eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan