Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa minua: Olen epähaluttu deitti, joka haluaa epätoivoisesti perheen. Miten toimin?

epätoivoinen_lapseton
29.02.2020 |

Olen 30v, mutta vuodet menevät niin hurjaa vauhtia, että eniten maailmassa pelkään jääväni lapsettomaksi ja yksinäiseksi koko loppuiäkseni. :'( Elämä on mennyt täysin toisin kuin lapsena toivoin ihan joka ikiseltä osa-alueelta. No äitini on täyttä kultaa. <3 Olisin niin kipeästi tahtonut olla nuori äiti ja saada suurperheen. Nyt se suurperhe alkaa jo olla liian myöhäistä. :''(

Seurustelin kyllä nuorena miesten kanssa, jotka "halusivat naimisiin ja lapsia sitten joskus", mutta asiasta varovaisesti kysyminen aiheutti aina riidan, koska kuulemma painostin. Monen kohdalla odotin vuosia. Lopulta jouduin niin pahasti pahoinpidellyksi, etten uskaltanut vuosiin katsoa miehiin päinkään. Siinä meni hukkaan arvokkaita vuosia, jolloin en todellakaan edes etsinyt ketään.

Olen myös aina ollut sitä mieltä, että kaikkien lapsieni on oltava minulle biologisia. Ajattelen asiaa myös niiden miehen lasten kannalta, etten osaisi olla arvottamatta OMIA lapsiani heidän ylitseen ja se olisi todella julmaa. LISÄKSI olen mustasukkaista sorttia, joten en todellakaan tahdo menneisyyden naisten kuuluvan arkeeni. En vaan halua sitä siitä aiheutuvaa stressiä. Olen kyllä kokeillut seurustella yli vuoden miehen kanssa, jolla oli jopa todella pieni vauva(alle vuoden ikäinen) ja joka jopa sanoi minua äidikseen. Siltikään en pystynyt kokemaan sitä lasta kohtaan yhtään enempää kuin kavereiden lapsia tai hoitolapsia kohtaan. Sen lisäksi se miehen exän ikuinen pysyminen arjen kuvioissa söi minua sisältä.

Jotta saisin helposti tolkun vastauksistanne, luon pienen kyselyn vaihtoehdoistani. Pyydän teitä äänestämään sitä vaihtoehtoa, jonka valitsisitte minuna/suosittelisititte minulle. HUOM. tahdon kipeästi lapsia, vaikkakin se yhteinen perhe on myös aina ollut suuri unelma häineen kaikkineen ja tietysti haluaisin lapsille mahdollisimman hyvät isäsuhteet, mutta minulle se lasten saaminen on se kaikista tärkein asia, mikäli se laitettaisiin vastakkain hyvän parisuhteen kanssa, niin valitsisin EHDOTTOMASTI ne lapset. Muistakaa myös, että olen epäsuosittu kumppaniehdokas miehille..

Jos jään odottelemaan ikuisesti sitä lapsetonta, minut hyväksyvää miestä, niin ulkonäköni tässä repsahtaa, hedelmällisyyteni laskee ja raskaaksitulo vaikeutuu huomattavasti, tuo riskejä raskauksiin, useamman lapsen joudun unohtamaan, mahdollisesti vanhana äitinä lapseni joutuisivat kiusatuiksi tai säälityiksi nuorten äitien lapsien toimesta. PAHINTA kaikista olisi kuitenkin jäädä täysin lapsetta. :'( Ja sitten vieläpä ei missään nimessä saisi näyttää epätoivoaan deittaillessa, apua!

Neuvokaa minua: Olen epähaluttu deitti, joka haluaa epätoivoisesti perheen. Miten toimin?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet epäsuosittu kumppaniehdokas miehille? Johtuuko se tästä lapsi ja hääfiksaatiosta?

Vierailija
2/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiä mies joka myös haluaa lapsia mutta ei kelpaa kellekään ja ottaa vuoroviikkojärjestelmä kun lapset ovat muutaman vuoden vanhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä ei halua lapsia edes mieleisen deitin kanssa.

Vierailija
4/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiä mies joka myös haluaa lapsia mutta ei kelpaa kellekään ja ottaa vuoroviikkojärjestelmä kun lapset ovat muutaman vuoden vanhoja.

<

Mitä tarkoitat tällä? Sitäkö, että miehellä siis olisi jo lapsia ennestään ja ne lapset olisivat meillä viikko-viikko-systeemillä?

Vierailija
5/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita deitti-ilmo jossa tuot selvästi ilmi tavoitteesi perustaa nopeasti perhe. Kaltaisiasi epäsuosittuja mutta perhettä haluavia löytynee kyllä.

Vierailija
6/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se, mikä tulee vastaan. Uskon, että lapsi valitsee vanhempansa. Oli se sitten hopeakettu tai mitä vain.

Jos liikaa odottaa ja miettii, voi jäädä tyhjä pakka käteen. Täydellistä et saa, mutta sinun elämääsi sopivimman vaihtoehdon.

Vierailija
7/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi miestä, jolla on jo lapsia, kun et kerran pysty suhtautumaan toisen naisen lapsiin kuten omiisi. Se olisi niille lapsille kamalaa. Minusta kyse pitäisi olla ennen kaikkea siitä, millaiset olosuhteet lapset ansaitsevat, js vasta toissijaisesti sinusta. Lapsi ei valitse olosuhteitaan.

Vierailija
8/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hedelmällisyysklinikalle inseminaatioon.

Vierailija
9/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee johonkin Assemblyyn tai nörttitapahtumaan, missä on miehiä, jotka eivät uskalla edes hengittää naisiin päin ja sitten vaan nappaat sieltä jonkun kilttipojan. 

Vierailija
10/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras vaihtoehto on, että hoidat pääsi kuntoon ja sitten harkitusti tinderöit lapsille isän.

Vierailija
11/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee johonkin Assemblyyn tai nörttitapahtumaan, missä on miehiä, jotka eivät uskalla edes hengittää naisiin päin ja sitten vaan nappaat sieltä jonkun kilttipojan. 

Tämä 👆 Saat valita oikein sieltä, sinne vaan rohkeasti 😉 Nörteistä saa tosi hyviä miehiä! Niillä usein hyvä duuni ja kotikeskeinen päihteetön elämäntyyli. Joudut toki vieroittamaan hänet pizzasta ja energiajuomista mutta on sen arvoista ❤️

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän