Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin ei voi pieni poika luottaa.

Vierailija
28.02.2020 |

Oikeasti olen 180 lyhyt ja painan noin 80 kg. Mutta kun on vain tavis eli pieni niin naisiin ei voi luottaa. Kaikki haluaa oikeasti kuitenkin sellaista isoa. Tuttu kaveri on juuri sellainen. Jätkällä on valtavan iso heijari ja aina ollut naisia jonoksi asti. Kyllä se käy kateeksi ja pistää miettimään kannattaako edes elää?

Muutaman kanssa olen ollut ja kun kännissä olen niitä puhuttanut niin aina on paljastunut isompia. Vaikka ne isot olisivat harvinaisia niin saavat niin paljon enemmän naisia että naiset luulee ison olevan normaali. Aargh morfiinia tai jotain millä lähtee ilman kipuja. Ei tämmöisenä hyödytä elää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi jonka naisettomuuden pääsyy on hoidattamaton mielenterveysongelma.

Vierailija
2/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas yksi jonka naisettomuuden pääsyy on hoidattamaton mielenterveysongelma.

Tuossa tuo haluton nainen on alle kahden metrin etäisyydellä. Syy haluttomuuteen on mun housuissa.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on söpöjä. Mistä löytäisin oman taskuraketin?

Vierailija
4/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tuo haluton nainen on alle kahden metrin etäisyydellä. Syy haluttomuuteen on mun housuissa.

Ap.

Ootko pessy sen mikä siellä sun housuissa on? Ja sheivannut? Mieluiten vahannut/sokeroinut, sänki ei tunnu hyvältä.

Vierailija
5/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin voi luottaa jos olet kunnon mies. Kaikki sanoo, että nainen haluaa 180 ja ylöspäin miehen. Vtut halua ja kalulla ei ole väliä todellakaan. Toisille on ,Mutta uskallan väittäää että suurinmalle osalle ei ole. käytät ja rakastat, seo kai se juttu. Puhut ja olet siinä läsnä. Olen itse tosin  sinkku ja ei ole ongelmaa saada naisia. ;mutta rakastan naisia. kaiken kokosia ikäsiä. Puhun vain itseni puolesta, mutta mistä saat parempaa rakkautta kuin naisesta. Älä katso ulkonäköä vaan sitä mitä sisällä on. Kiität minua joskus. Saatan ollla väärässä, mutta itse rakastan naisia oli se mikä vaan. Naiset on vaan elämän suola ja minä ainakin teen heidän vuoksi mitä vain.

Vierailija
6/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei kuitenkaan sun itsetuhoisuudessa? Se kun on niin seksikästä.

Vierailija
7/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiin voi luottaa jos olet kunnon mies. Kaikki sanoo, että nainen haluaa 180 ja ylöspäin miehen. Vtut halua ja kalulla ei ole väliä todellakaan. Toisille on ,Mutta uskallan väittäää että suurinmalle osalle ei ole. käytät ja rakastat, seo kai se juttu. Puhut ja olet siinä läsnä. Olen itse tosin  sinkku ja ei ole ongelmaa saada naisia. ;mutta rakastan naisia. kaiken kokosia ikäsiä. Puhun vain itseni puolesta, mutta mistä saat parempaa rakkautta kuin naisesta. Älä katso ulkonäköä vaan sitä mitä sisällä on. Kiität minua joskus. Saatan ollla väärässä, mutta itse rakastan naisia oli se mikä vaan. Naiset on vaan elämän suola ja minä ainakin teen heidän vuoksi mitä vain.

Pikkoloitko myös naisten vuoksi?

Vierailija
8/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet ap varta vasten tivannut naisilta minkä kokoisten varustusten kanssa ne on olleet sängyssä, ja sitten uhriudut niistä vastauksista ja ihmettelet kun seksi ei suju eikä kinnosta naista. Voi hyvänen aika. Se mikä tässä nyt mättää on sun huono itsetunto ja itseluottamus, ei heijarin koko.

Vierailija
9/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ja sulta on myös kieli sekä sormet amputoitu?

Kyllä se pienuus on sitten ongelma. Miksi muuten ihmismiehille olisi evoluution myötä kehittynyt (keskimäärin) suhteellisen suuri penis?

Vierailija
10/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vastaanotto minkä psyykkisesti normaali mies täällä saa palstan mt- ongelmaisilta kantismiehiltä. Tuo tiedoksi kyseiselle psyykkisesti normaalille miehelle jos ei ole jo selvinnyt aiemmin.

Vierailija
11/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vastaanotto minkä psyykkisesti normaali mies täällä saa palstan mt- ongelmaisilta kantismiehiltä. Tuo tiedoksi kyseiselle psyykkisesti normaalille miehelle jos ei ole jo selvinnyt aiemmin.

Miksi tuohon piti laittaa tuo kantismies sana?

Vierailija
12/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kyllä se pienuus on sitten ongelma. Miksi muuten ihmismiehille olisi evoluution myötä kehittynyt (keskimäärin) suhteellisen suuri penis?

Joskus käytin sormia + suuta. Olisin voinut vaikka vannoa että tykkäsi. Nykyään ei halua sitäkään että väärin tein senkin ja nainen vain teeskenteli. Turhan jätkän saisi poistaa ja ainoa pyyntö on kivuttomasti. Sekin varmaan liikaa pyydetty? 

Vierailija
13/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet ap varta vasten tivannut naisilta minkä kokoisten varustusten kanssa ne on olleet sängyssä, ja sitten uhriudut niistä vastauksista ja ihmettelet kun seksi ei suju eikä kinnosta naista. Voi hyvänen aika. Se mikä tässä nyt mättää on sun huono itsetunto ja itseluottamus, ei heijarin koko.

En ole tivannut vaan kysynyt. Koko tai oikeasti sen puute on vienyt itsetunnon ja luottamuksen. Suhteen alussa nainen hämäsi ja teeskenteli että muka sai tai jopa nautti. Joo... En tajua miksei eutanasiaa saa pyytänällä?

Vierailija
14/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin

Vierailija
15/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Joskus käytin sormia + suuta. Olisin voinut vaikka vannoa että tykkäsi. Nykyään ei halua sitäkään että väärin tein senkin ja nainen vain teeskenteli. Turhan jätkän saisi poistaa ja ainoa pyyntö on kivuttomasti. Sekin varmaan liikaa pyydetty? 

Kuule, Suomessa on aika paljon pareja joilla seksi ei suju ja se ei johdu siitä jortikan koosta vaan ihan muista asioista. Kaikki mitä kirjoitat huutaa masennusta ja mielenterveysongelmaa. Menkää pariterapiaan, ja jos parisuhteesta ei tule mitään erotkaa. Ja jos pariterapia ei sulle, käy niin eroa ensin ja mene sitten yksilöterapiaan. Ja veikkaan että aika moni asia elämässäsi on päin peetä, kun pippelin koosta on tullut tällainen elämän keskipiste. Ettei tarvis kiinnittää huomiota niihin oikeisiin ongelmiin?

Vierailija
16/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämän keskustelun perusteella ap:llä ei ole vähäisintäkään itsereflektiokykyä ja sen takia on muodostunut tällainen pippeli-maailmanselitys ilmeisiin parisuhdeongelmiin ja/tai elämänhallintaongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi