Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55v mies ja töissä porukka hämmästyi, kun kerroin ikäni . Luulivat että olen n.35v tai max 40v

Vierailija
28.02.2020 |

Ikää tulee tosiaan huhtikuussa 56v.

En pukeudu tai yritä olla nuorekas. Pukeudun aika "ukkomaisesti". En myöskään ole ylipainoinen mutta en alipainoinenkaan. Mittani ovat 173cm| 69kg

Ainut mikä tulee mieleen niin kehityin fyysisesti tosi myöhään ja minua luultiin automattisesti alaikäiseksi aina 27 ikävuoteen saakka eli näytin tosi paljon ikäistäni nuoremmalle ..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista! Katsoin juuri kuvia joissa olen 30v ja työkaverit 50v ja vastaavia kuvia työpaikalta kymmenen vuotta myöhemmin. Ero näkyy kaikissa selvästi...

Vierailija
22/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Aina, siis aina kysytään paperit kun menen baariin. M57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaaksi asti menin vielä huomattavasti nuoremmasta. 28-vuotiaana pitivät "nipin napin 20-vuotiaana" ja 35 vuoden iässä oli iso kohteliaisuus silloiselta työkaverilta "kyllä sä vielä kaksvitosesta menet!". Nyt, 44-vuotiaana on alkanut tulla harmaata ja välikalju häämöttää + painoakin enemmän, niin eri juttu. Ehkä kasvoista olen vielä nuorekas, mutta se jää kaiken muun varjoon. Geenejä, alkottomuutta, aktiivista liikkumista ja tupakoimattomuutta pidän syinä nuorekkuuteen.

Vierailija
24/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uus kolleega yritti ajaa mut ulos välkälle muiden teinien kanssa. Olen 43v ope ja olin siellä ajamassa niitä teinejä ulos :D

Vierailija
25/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viemässä lastani päiväkotiin, niin lastenhoitaja otti minua kädestä kiinni ja sanoi, että nyt mennään hiekkalaatikolle tutustumaan muihin lapsiin. M52

Vierailija
26/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti minulta ja tyttöystävältä kysytään paperit jortsuihin mennessä.

M64&N21

Vierailija
27/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 59-vuotias meppi ja tosi nuorekas hondurasitar ihastui muhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä