Olen 55v mies ja töissä porukka hämmästyi, kun kerroin ikäni . Luulivat että olen n.35v tai max 40v
Ikää tulee tosiaan huhtikuussa 56v.
En pukeudu tai yritä olla nuorekas. Pukeudun aika "ukkomaisesti". En myöskään ole ylipainoinen mutta en alipainoinenkaan. Mittani ovat 173cm| 69kg
Ainut mikä tulee mieleen niin kehityin fyysisesti tosi myöhään ja minua luultiin automattisesti alaikäiseksi aina 27 ikävuoteen saakka eli näytin tosi paljon ikäistäni nuoremmalle ..
Kommentit (27)
Samoin täällä. Aina, siis aina kysytään paperit kun menen baariin. M57
35-vuotiaaksi asti menin vielä huomattavasti nuoremmasta. 28-vuotiaana pitivät "nipin napin 20-vuotiaana" ja 35 vuoden iässä oli iso kohteliaisuus silloiselta työkaverilta "kyllä sä vielä kaksvitosesta menet!". Nyt, 44-vuotiaana on alkanut tulla harmaata ja välikalju häämöttää + painoakin enemmän, niin eri juttu. Ehkä kasvoista olen vielä nuorekas, mutta se jää kaiken muun varjoon. Geenejä, alkottomuutta, aktiivista liikkumista ja tupakoimattomuutta pidän syinä nuorekkuuteen.
Mun uus kolleega yritti ajaa mut ulos välkälle muiden teinien kanssa. Olen 43v ope ja olin siellä ajamassa niitä teinejä ulos :D
Olin viemässä lastani päiväkotiin, niin lastenhoitaja otti minua kädestä kiinni ja sanoi, että nyt mennään hiekkalaatikolle tutustumaan muihin lapsiin. M52
Monesti minulta ja tyttöystävältä kysytään paperit jortsuihin mennessä.
M64&N21
Mä olen 59-vuotias meppi ja tosi nuorekas hondurasitar ihastui muhun.
Huutista! Katsoin juuri kuvia joissa olen 30v ja työkaverit 50v ja vastaavia kuvia työpaikalta kymmenen vuotta myöhemmin. Ero näkyy kaikissa selvästi...